Maderick Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam chciałem się podłączyć pod temat, ponieważ mam możliwość kupna DT 125 Rok produkcji 1987 Silnik po wymianie tłoka, oczywiście robiony szlif cylindra, niedawno założyłem łańcuch, zębatki i rolki prowadzące łańcuch. Stan opon bardzo dobry. Sprawny technicznie, gotowy do jazdy. Motor jak na tą pojemność jest zrywny i szybki. tak opisał go kupujący moje pytanie: Na co zwrócić baczniej uwagę kupując moto z tego rocznika, serii(?) czy ma jakieś typowe problemy (np. jak w cb 500 stuki sprzęgła)? Na co zwrócić uwagę kupując DT 125? wielkie thx i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) widziałem ten motor. niby szlif robiony czyli uszczelka pod głowicą tez powinna być spoko. aczkolwiek może gość wkręcać bo przecież nie będzie musial tego udowadniać. pamietam ze jak ja kupiłem dt 80 z 94 roku to płyn chłodniczy napieprzał mi do środka cylindra z tamtąd ściekał do miski sprzęgła i wykapywał powoli razem z olejem przez wajche zmiany biegów. także jak pojedziesz patrzec to zwróć uwage na to czy na zimnym silniku dobrze motor pali i czy nie kapie nic. bo ja sie musiałem zawsze troche nakopać zanim przepłukałem cylinder z płynu ;] obczaj czy sprzęgło nie ciągnie na biegu i luz wchodzi dobrze jak motor odpalony stoi w miejscu. obczaj czy przyspieszenie i predkosc maksymalna jest taka jak trzeba. możesz usłyszeć scieme ze motor ma blokade/y. oczywiscie moze miec. jak tłumik ma spawy a moduł pozwala osiągać pełnie obrotów to raczej blokad nie posiada i gosc mowi prawde. sprawdź błotnik pod siedzeniem (zdejmij siedzenie). zobacz czy nie popekany. ja miałem dziury. oczywiscie trzeba tez przyjąć do wiadomości ze motor ma swoje lata i nie wszystko musi działać i wyglądać. Edytowane 14 Listopada 2007 przez guma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) Tak sie zastaniawiam czy odblokowywac modul na zime? oplaca mi sie, za szybko silnik nie padnie? Co myslicie, doradzcie mi Edytowane 15 Listopada 2007 przez Bergi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Modulu NIE oplaca sie odblokowywac, wcale nie odczuwalna roznica mocy po zdjeciu blokady a mozna łatwo pozbyć sie 300stu zł jeśli zle to zrobisz :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Modulu NIE oplaca sie odblokowywac, wcale nie odczuwalna roznica mocy po zdjeciu blokady a mozna łatwo pozbyć sie 300stu zł jeśli zle to zrobisz :icon_mrgreen: Może przyspieszenia większego aż tak nie czuć, ale za to ma zdecydowanie większy v-max :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baro Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 panowie pytanie za 100 punktasów mam dt 50 mx i mam pytanie co do cewki wydaje mi sie ze nie różni sie niczym od dt 80lc2 czy mozna przy tej cewce wymienić kabel wysokiego napięcia czy jest on przymocowany na stałe ?? ?? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 A jak odblokowanie modulu bedzie wplywac na silnik? Nie bedzie za bardzo dostawal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 A jak odblokowanie modulu bedzie wplywac na silnik? Nie bedzie za bardzo dostawal? W jaki sposób chcesz mu zaszkodzić?To będzie zależało tylko i wyłącznie od Twojego stylu jazdy (czyt. np kręcenie do końca ).Osobiście mam odblokowany moduł. Potężnej róznicy nie odczułem, a już napewno co do Vmax.Być może spowodowane jest to blokada na wydechu. Pozdro80 lc2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 A jak odblokowanie modulu bedzie wplywac na silnik? Nie bedzie za bardzo dostawal? Mysle ze jesli fabryka dala mu taka moc to musi to wytrzymac..co ja mowie ja to wiem :icon_razz: Nie blokuja motocykli przez to ze sa za mocne i mogly by po odblokowaniu dojechac silnik. Jesli chcesz to odblokuj, nic nie moze sie stac(tak mysle). Mam do was pytanie, a mianowicie. Czy ktos z was hartowal juz tlok w DT 80? Mysle zeby to zrobic, bo bede mial pewnosc, ze nie spuchnie. piszcie czy co probowaliscie i co wam wyszlo :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 A jak odblokowanie modulu bedzie wplywac na silnik? Nie bedzie za bardzo dostawal? Tutaj masz jak zdejmowac blokady pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Mysle ze jesli fabryka dala mu taka moc to musi to wytrzymac..co ja mowie ja to wiem :eek: Nie blokuja motocykli przez to ze sa za mocne i mogly by po odblokowaniu dojechac silnik. Jesli chcesz to odblokuj, nic nie moze sie stac(tak mysle). Mam do was pytanie, a mianowicie. Czy ktos z was hartowal juz tlok w DT 80? Mysle zeby to zrobic, bo bede mial pewnosc, ze nie spuchnie. piszcie czy co probowaliscie i co wam wyszlo ;) nie ma sensu wygrzewać ich w oleju.....nawet tajwany są na tyle dobrze robione ze bez spoorego przegrzania silnika nie spuchnie Ci tłoczek ;) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Mysle ze jesli fabryka dala mu taka moc to musi to wytrzymac..co ja mowie ja to wiem :P Nie blokuja motocykli przez to ze sa za mocne i mogly by po odblokowaniu dojechac silnik. Jesli chcesz to odblokuj, nic nie moze sie stac(tak mysle). Mam do was pytanie, a mianowicie. Czy ktos z was hartowal juz tlok w DT 80? Mysle zeby to zrobic, bo bede mial pewnosc, ze nie spuchnie. piszcie czy co probowaliscie i co wam wyszlo :cool:Swoja dt 80 pałowałem ciagle czerwone pole itd. Nic sie nie stało a przejezdziła tak 6tys km ( 90% w terenie) Wiec spokojnie to sa wytrzymałe konstrukcje.Co do tłoków to nie ma co kombinowac. Kup tłok dobrej firmy i nie ma się czego bać. Tylko nie kupuj jakis syfów pistonsa itd za 60zl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 widziałem ten motor. niby szlif robiony czyli uszczelka pod głowicą tez powinna być spoko. aczkolwiek może gość wkręcać bo przecież nie będzie musial tego udowadniać. pamietam ze jak ja kupiłem dt 80 z 94 roku to płyn chłodniczy napieprzał mi do środka cylindra z tamtąd ściekał do miski sprzęgła i wykapywał powoli razem z olejem przez wajche zmiany biegów. także jak pojedziesz patrzec to zwróć uwage na to czy na zimnym silniku dobrze motor pali i czy nie kapie nic. bo ja sie musiałem zawsze troche nakopać zanim przepłukałem cylinder z płynu ;] obczaj czy sprzęgło nie ciągnie na biegu i luz wchodzi dobrze jak motor odpalony stoi w miejscu. obczaj czy przyspieszenie i predkosc maksymalna jest taka jak trzeba. możesz usłyszeć scieme ze motor ma blokade/y. oczywiscie moze miec. jak tłumik ma spawy a moduł pozwala osiągać pełnie obrotów to raczej blokad nie posiada i gosc mowi prawde. sprawdź błotnik pod siedzeniem (zdejmij siedzenie). zobacz czy nie popekany. ja miałem dziury. oczywiscie trzeba tez przyjąć do wiadomości ze motor ma swoje lata i nie wszystko musi działać i wyglądać. dzięki za info, ale nie tego dokładnie oczekiwałem chodzi mi o bolączki tego wczesnego modelu(rady ktore podałeś trzeba stosować do każdej maszynki) ale i tak wielkie thx :D a co do blokad to jak jest zablokokowany na module to nie osiąga maxymalnych obrotow mam racjie?? pozdrawiam Maderick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergi Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 dzięki za info, ale nie tego dokładnie oczekiwałem chodzi mi o bolączki tego wczesnego modelu(rady ktore podałeś trzeba stosować do każdej maszynki) ale i tak wielkie thx :D a co do blokad to jak jest zablokokowany na module to nie osiąga maxymalnych obrotow mam racjie?? pozdrawiam Maderick Tak masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 no niby tak :clap: podałem Ci po prostu kwestie zwiazane z moim zakupem. powodzenia. ja jutro jade po sachsa 125 zz. oby tez sie miną nie okazał bo duzo kilometrow mam do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.