krystian_9 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Witam. Niedawno wymienialem tlok i robilem pierwszy szlif. W tamtym tygodniu moto mi stanelo i strasznie goracy byl cylinder...pomyslalem zaraz ze tlok zaczal puchnac. Olej byl ale ponizej minimum, a kontrolka jak go kupilem to niby nie dzialala i to mnie zmylilo bo caly czas swiecila, no ale mniejsza z tym wymiana tak mnie czeka, a teraz zima to sobie posiedze przy motku. Jak zmierzylem srednice cylindra to ma ona 49.6 od puchniecia sie chyba przeszlifowal. Powiedzcie mi czy mam kupic tlok 49.50 i nie robic szlifu czy kupic 49.75 i zrobic jednak szlif? Czy moze w ogóle nie wymieniac tloka tylko skrecic i zobaczyc czy pojedzie? :biggrin: :biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Nie zdziwilbym sie gdyby to byl ten domowy sposob bo Jacek to stary kombinator :wink:Jestem ciekaw czy warto by bylo to zrobic ... hmmm... Heheh :biggrin: powiem wam że ja nie tylko głowice ale i cylinder splanowałem :crossy: cylinder o 1,5mm aż do poziomu pierwszego żeberka :P ale to już w zakładzie zrobił mi gość razem ze szlifem cylindra...kosztowało to 30zł i nie żałuje :lalag:.... za to głowice planowałem domowym sposobem :P efekty sa w moim profilu na BikePics (link w podpisie) niemniej nie polecam bo jeżeli macie możliwość to planujcie w zakładzie zawsze będzie mniej roboty i dokładniejsze :wink: tak czy siak z odpowiednią długa świecą (mam głowice przerobiona na długą świece:P dla MXa to jest BR9ES wtedy) to ręką jest trudno przekręcić kopkę żeby przeszła przez sprężanie... ogólnie motorek fajnie się zbiera z dołu..ALE ostatnio miałem problem ze sprzęgłem i na razie jeszcze nie przetestowałem jak to chodzi na górze niemniej dopóki sprzęgło chodziło to (przypominam moto jest docierane ;P ) bez większych kłopotów osiągnąłem 80km/h (według licznika rowerowego) i odpuściłem w wiadomym celu żeby nie przesadzać na dotarciu....powiem szczerze że gdyby nie ten incydent z magnetem to był bym ze wszystkiego super zadowolony ale niestety przez pieruńskie obrócenie się magneta miałem silnik do roboty od nowa prawie ;/ nie fajnie ;/ Już w podstawówce mówili na mnie McGiver :D:D:D krystian_9 No to jak już chcesz robić szlif i tym podobne to ja bym polecił Ci kupić 50mm, wyszlifować pod tłok cylinder od razu i odłączyć w cholerę dozownik (najlepiej wymontować z pod kapy) a zamiast niego lać mieszankę do baku :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Stolarek Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 http://cross.country.lodz.28.10.2007.by.stolar.patrz.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 jakie znacie domowe sposoby bez wiekszych kosztów podniesc moc dt ;] prosze o porady ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 nakleić na moto tyle naklejek żeby wyglądało jak choinka, to moc św. mikołaj podniesie:D:D:DTakie moje zdanie..A ile chcesz żeby ta dt miął mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu? jutro zmierzę i ci podam, dziś już mi się nie chce :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 nie wiem... zeby miała z odblokowaniem te 17koni ;} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 czy ma ktoś na zbyciu końcówkę tłumika gianelli do dt ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 a oplaca sie zakładac filtr stozkowy powietrza ? da to jakąs moc ? a jak dam powietrze pod cisnieniem do gaznika da wiekszą moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 a oplaca sie zakładac filtr stozkowy powietrza ? da to jakąs moc ? a jak dam powietrze pod cisnieniem do gaznika da wiekszą moc CZŁOWIEKU jak chcesz większa moc to albo zmień silnik albo zmień motor...tak czy siak niskim kosztem nie masz najmniejszych szans osiagnąć mocy o której mówisz.... ba nawet z wydaniem kupy kas będzie cięzko osiągnąc moc o której mówisz a na pewno zmniejszysz żywotność silnika straszliwie.... jak ci się naprawdę nudzi to weź rozblokuj ten moduł zapłonowy potem sobie splanuj tą głowice jak się nie boisz możesz też założyć o 5 większa dysze do gaźnika....wydech zmienić tez możesz ale koszt coraz bardziej rośnie... echhh a na koniec wejdź na allegro i wystaw swoje moto jako super tjiunik i kup sobie coś mocniejszego :icon_question: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 xsyniu juz nie kombinuj po tych zabiegach praktycznie nie odczujesz wzrostu mocy, jeżeli chcesz wycisnąc cos z dtetki to kup cały układ wydechowy gianelli , cylinder tuningowy . np. polini i do tego większy gaźnik wtedy napewno odczujesz wzrost mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) http://cross.country.lodz.28.10.2007.by.stolar.patrz.pl Ech przydało by ci się kilka lekcji filmowania :icon_question: no może nawet więcej niż kilka ;)... przede wszytkim jak cos kręcisz skup się na jednym obiekcie albo na jednym miejscu jak latasz po wszystkim na zoomie to w końcu nic nie pokażesz a widz dostanie mdłości i się porzyga z wrażenia.... kamere na max zoomie trzymamy stabilnie podpartą.. ideał statyw ale zakłądam ze go nie masz więc wystarczy usiąś stabilnie i trzymać ręce w jednym miejscu zresztą to się tyczy powyższego....narazie tle bo to kwestia nauki :icon_mrgreen: http://pl.youtube.com/watch?v=3lRz0M7mnLc może nie jest to idealny przykład...ale możesz psojżeć mniejwięcej... ujęcia filmowe lepszej jakości były kręcone lepszą z kamer i są moje, natomiast 90% ujęć drugiej kamery to ujęcia wykonane przez moją dziewczynę :icon_question: ...zdjęcia na końcu są mojego autorstwa...ogólny efekt się liczy :buttrock: patryk3860 ale on chce małym kosztem ;P Edytowane 4 Listopada 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 niewiedziałem, takie modyfikacje o których wspomniałem wyniosły by go ok 1600zł. Dt to nie jest wysilony cross tylko zwykłe enduro, doprwadź go do stanu fabrycznego, to będzie dla ciebie najlepszy "tuning". Zmień tłok, korbe,łożyska... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyszunia1514 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu? śr. wylotu końcówki 2 cmśr wlotu od cylindra 3 cmobwód gruchy w najszerszym miejscu 34 cmobwód końcówki tłumika 22,5 cm patryk3860a co ci da sama końcówka ?? Wybebesz starą to będzie to samo ;) fabryczna końcówka giannelli jest pusta jak łeb pewnego sąsiada, który mnie wk**wia, YADT będzie wiedział o kogo chodzi :notworthy: xsyniu147a zdajesz sobie sprawę z tego ile syfu taki filtr zapodaje do gaźnika ? to jest dobre najwyżej do rometa :buttrock: Edytowane 5 Listopada 2007 przez szyszunia1514 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) tylko ze chyba nie mam zablokowanej bo na 6 biegu kreci sie 8-7 tys obortów i jedzie 85 Edytowane 5 Listopada 2007 przez xsyniu147 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.