Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

A Moze i mam zebatki na predkosc,niewiem.Poprostu taką kupilem. Do 7-8tys. sie słąbo buja ale po przekroczeniu tej granicy przyspiesza jak głupi dopiero:) Jeszcze nie sprawdziłem Jaki jest v-max poniewarz nie miałem jak:/ Ja tam sie nie znam na tyle,tylko mówie to co widziałem:)

musisz miec odblokowany modol skoro rwie tak po przekroczeniu 7000 (jak u mnie :buttrock: ). a to ze jest ladnie zapakowany (modol) moze znaczyc ze ktos nie odwalil fuszerki i nie wsadzil go z powrotem w folie. ja tak na poczatku zrobilem, ale jak moj ojciec to zobaczyl :biggrin: to mnie opieprzyl, wyjal modol i zapakowal go w plastikowe pudelko po srutach do wiatrowki i zalal silikonem. wyglada jak oryginal :bigrazz:

 

Ktoś odpowie?

raczej nic nie da wybebeszenie dyfuzora... DT to przeciez dwusuw wiec kopa ma na wysokich obrotach (nie przyrownywac do wolnoobrotowej WSK :biggrin: ). mozesz sprobowc z gaznikiem (sklad mieszanki) ale nie wiem co z tego bedzie bo nigdy nie probowalem poprawiac dolu obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh przeczytałem 15 stron i zwątpiłem... ludzie... ktoś kto nie śledzi tego tematu na bierząco to nie ma szans na znalezienie konkretnych informacji :|

 

Moje pytanie. Od którego roku były blokowane na module dt80lc2??

 

WIEM, że było to już ale przeczytanie 71 stron to przesada :|

 

Pzdr i prosze o odpowiedź :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem kupilem yamahe dt 80 lc2 i jets ona zablokowana . myslalem ze na dyfuzorze bo leci tylko 80 km\h ale zdjalem calkiem tlumik i tufuzor i kolanko i jedzie tak samo;/ nie wiem gdzie moze byc jeszce ta blokada;/ pomozcie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz miec odblokowany modol skoro rwie tak po przekroczeniu 7000 (jak u mnie :biggrin: ). a to ze jest ladnie zapakowany (modol) moze znaczyc ze ktos nie odwalil fuszerki i nie wsadzil go z powrotem w folie. ja tak na poczatku zrobilem, ale jak moj ojciec to zobaczyl :biggrin: to mnie opieprzyl, wyjal modol i zapakowal go w plastikowe pudelko po srutach do wiatrowki i zalal silikonem. wyglada jak oryginal

 

 

 

 

 

 

 

Mój akurat wydlada jak oryginał i ma nawet jakies biale napisy(wyglada na nieruszany),Ale to tylko moje takie przypuszczenie:P Ale niema zabardzo czym zamieszac:/ Bardziej sie buja do przodu.Kolega ma Dt oryginalną i po kazdym dodaniu gazu piasek spod dupy ucieka:) nawet przy niskich obr. Tyle ze ma max 80km/h bo jechałem akurat.Tylko nie sprawdziłem do ilu kreci:/ ale cos mi sie wydaje ze tylko do ok. 8-9tys.Jeszcze zobacze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A we wszystkich Detekach montowali zablokowane moduły ? Bo ja w swoim tez mam nieruszany, no chyba że był odblokowany już.... Bo wszystko jest seryjne, a na końcówce wydechu pięknie widnieje 5T8 i 80km\h :biggrin: Jedyny problem to dyfuzor nie od tej pojemności. Wcześniej natknąłem się że ktoś podwyższał tu motor, wstawką na tylnego amora i nakładki na przednie lagi.... Czy MX-S i LC miały ten sam wahacz ? Bo myśle o wstawce na tylnego amora a nie wiem jakich wymiarów szukać... bo od LC 2 nie podejdzie raczej ze względu na inny wahacz. A jak to wygląda z przodem ? Kielichy pasowałyby na moje lagi ? Może macie wymiary, namiary czegoś takiego ? pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...