Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

xsyniu147 tak głowicę, a nie cylinder, w cylindrze możesz zrobić szlif, ale to pod kolejną selekcje tłoka, ale po co jak i to nie większy mocy w jakiś diametralny sposób, pojedź do jakiejkolwiek szlifierni i zapytaj za ile by ci splanowali głowice o 1, może 2 mm. Temat planowania głowicy był napewno poruszany na forum, a podnoszenia osiągów w dt, nieraz wałkowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moge rozpoznac czy mam wysoko obrotowy tlumik czy nisko obrotowy (chodzi mi o sportowy dyfuzor gianelli)

 

 

Inaczej wyglądają. Gianelli nie ma takiego pokręconego kolanka i jest lekki w porównaniu z oryginalnym do DT.

Poza tym powinien ci się kręcić Do 12tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc mam pytanie do posiadaczy dt 50r

chodzi mi o yamahe dt 50 r 2001

jaki silnik ma ta jakach ??

jak z czesciami ??

czy oplaca sie ja kupic na poczatek przygody z enduro??

i czy hamulec bebnowy z tylu dobrze dziala??

 

z gory dzieki za odp.

 

czesc czy ktos moze mi odpowiedziec plis!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc mam pytanie do posiadaczy dt 50r

chodzi mi o yamahe dt 50 r 2001

jaki silnik ma ta jakach ??

jak z czesciami ??

czy oplaca sie ja kupic na poczatek przygody z enduro??

i czy hamulec bebnowy z tylu dobrze dziala??

 

z gory dzieki za odp.

 

 

Nie jestem posiadaczem tego moto, ale mysle ze sie oplaca na poczatek kupic te moto. Czesci do dt'ek jest latwo dostac i dosc tanio(w oruwnaniu z innymi moto) A bęben z tylu spokojnie spelnia swoja role.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc czy ktos moze mi odpowiedziec plis!!!!!

 

Yamaha DT 50R z 2001 r. :

- silnik Minarelli AM6 - najpopularniejsza jednostka napedowa w klasie 50 ccm

- części jest mnóstwo oraz są stosunkowo tanie

- czy sie opłaca tego nie wiem, bo nie miałem takiego motoru, ale napewno lepszy jest HM CRE 50 SIX

- w DT 50r z 2001 r jest tarcza z tyłu (na 99%)

 

To chyba tyle... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy ile masz oleju, czasem tak bywa w dt ze przy połowie stanu nieraz sie kontrolka zapalała. Ja osobiście dzisiaj wyciągnąłem całkowicie dozownik. Ale mam obawy co do przewodu od oleju, wkręciłem w niego śrubkę, ale czy to dobry sposób. Czy macie może jakieś inne patenty?? bo jutro jadę w las i wolę być pewny że mi się przez ten przewód piasek dostanie.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prawie pełny zbiornik :D a mozecie mi jescze powiedziec czemu jak po 1 dniu stania moto nie odpala z kopki tylko na popych... a jak juz odpale i zgasze to ledwno na kopke nie nacisne i odpali... a i jak wale w kopke to cos tak jak by waliło ;) moze to przez nowy olej 2t z orlenu czerwony bo jak odpalał to kopci jak stary komarek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i gdzie jest napisane jak zwiekszyc moc w dt bo jestem nowy na forum i nie wiem gdzie szukac ;]

 

a i jescze jedno jak zrobic z dt prawdziwe enduuro tzn handbary itp schowek na tył itp itd taki bardziej turystycczne i jak tez w teren ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...