Tepeross Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ma ktoś może na sprzedaż rączke gazu do DT 80. tzn chodzi o ten plastki do którego zaczepia sie linke. Bo mi pękł ten plastik i nie mam jak jeździć. Jak ktoś ma to pisać 9282155 Chyba chodzi ci o rolgaz. Damek0007 gdzie TY żyjesz?? :icon_mrgreen: Bo normalnie to wszędzie jest wielki problem taki myk zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Co do tej rejestracji 80/50 i 125/50 to zapewne przez to, że jest to coraz trudniej załatwić motocykle tak zarejestrowane pójdą cenowo w górę :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 yyyy..... mam pytanie czy jak wykrece szujnik temeperatury z glowicy to nie bd miał wytrysku :) plynu chlodniczego :biggrin: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 a podpowiecie mi co z tyi uszczelkami ?? Kiedys napewno kupowaliscie wiec powiedzcie ile daliscie i gdzie ;) Pozdrawiam Ja do swojej dt 80 dorabiałem w firmie która się tym zajmuje i kosztowało mnie to 10 zł. Ale jeśli w twojej okolicy nie ma takiej firmy to chyba najlepiej pójść do jakiegoś salonu yamahy i zapytać ich gdzie jest serwis lub sklep w okolicy ! yyyy..... mam pytanie czy jak wykrece szujnik temeperatury z glowicy to nie bd miał wytrysku ;) plynu chlodniczego :flesje: ? Nigdy nie próbowałem ale po co to chcesz zrobić ? i wydaje mi się że jak będziesz jechał po nierównościach to raczej będziesz miał "wytrysk" płynu ! A jeśli jest ci on nie potrzebny to np: na jego miejsce wkręć jakoś śrubę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Witam! Czy dało by rade wsadzić do yamahy dt 50 z 2000 roku silnik od yamahy dt 80lc2? Jeden i drugi chłodzone cieczą. Da rade, tylko będzie trzeba przespawać uchwyty silnika :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) nie chodzi mi zeby wykrecic na stale tylko zebym zobaczyl co jest bo nie chodzi mi wskaznik lekko drgnie wskazówka i koniec a i czy mozna do zegarów i kontrolek dac zaróweczki 12v po 3,5w i czy sie nie spali cos ?? szybko prosze o odp bo zara sklepy zamkną !!! Edytowane 16 Października 2007 przez xsyniu147 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Witam!Ja dopiero zaczynam przygode z DT i powiedzcie mi co to jest dyfuzor, bo wiem chyba o co chodzi ale nie jestem pewien. Jesli bym dobrze myslal to mam na nim napisane 80 km/h. Czy to znaczy ze moja dt jest blokowana wlasnie w dyfuzorze? pozdrawiam Dyfuzor to jest takie duze kolanko pod bakiem z lewej strony a tam gdzie masz napisane 80 km/h to tłumik końcowy przy kanapie....pozdro dla wszystkich detetkowiczów...P.S a blokady sa na tłumiku końcowym i CDI i jescze gdzies nie pamietam najlepszym sposobem jest wyczyszczenie dyfuzora i tłumika końcowego i oczywiście dwie pozostałe :) blokady...:] yyyy..... mam pytanie czy jak wykrece szujnik temeperatury z glowicy to nie bd miał wytrysku :) plynu chlodniczego :buttrock: ? Dobre pytanie ja ostatnio zepsułem (nie wiem jak) i w trakcie jazdy czułem cos ciepłego na bucie okazało sie nastepnego dnia ze cały płyn wylał mi sie z chłodnicy przez ten otwór....radze zastapic orginalnym (40 zł) bądz tak jak mówi inny detetkowicz aby wkrecic śróbke o tej samej średnicy efekt taki sam większosc detetek ma urwane kabelki od czujnika wystarczy przylutowac....:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) nie chodzi mi zeby wykrecic na stale tylko zebym zobaczyl co jest bo nie chodzi mi wskaznik lekko drgnie wskazówka i koniec a i czy mozna do zegarów i kontrolek dac zaróweczki 12v po 3,5w i czy sie nie spali cos ?? szybko prosze o odp bo zara sklepy zamkną !!! Nic takiego nie powinno się stać ale najlepiej zrobić to na zimnym silniku ! To prawie tak jak byś odkręcił korek od chłodnicy ! Jak będzie ciepły to może wywalić płyn i poparzyć ręce a jak zimny to nic się nie stanie ||||\/ Edytowane 16 Października 2007 przez mjr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xsyniu147 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) czyli jak wykrece to nie wyleci przez to ?... bo mi to gówno nie chodzi a mialem ostatnio wrazenie ze go przegrzalem zgasł i musialem czekac :/ a zarówki kupilem 3W i narazie wszystko ok ;] Edytowane 16 Października 2007 przez xsyniu147 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Siemka!! Mam pytanie... Jakie ciśnie nie sprężania powinno panowac w tłoku yamahy dt 80?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 (edytowane) Siemka!! Mam pytanie... Jakie ciśnie nie sprężania powinno panowac w tłoku yamahy dt 80?? :D w tłoku to generalnie żadne bo nie sprężysz materii stałej :icon_eek: ale w komorze spalania powinno byc przy dobrym silniku około 10bar..przy 8 jest jeszcze w miarę ale poniżej tłok na wymianę... Edytowane 16 Października 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nero13 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Siema.Mam pytanie w związku z kupnem Yamahy DT 80. Na jakie szczegóły patrzeć aby napewno kupić sprawną.Proszę o pomoc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrozon91 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Bo ja u siebie w yamaszy mam 7 barów.... To musze robic remont?? Poprzedni wlasciciel mowil ze na nowym tloku zrobil 700km... Myslicie ze sie dotarla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bienio Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Słuchajcie, jak zdjąć tylne koło w DT z 2000r? :/ Dokładnie chodzi o DT 125 RN. Łańcuch zdjęty i patrząc z tyłu na motor po prawej stronie wszystko ładnie odkręcone i zdjęte, odkręcone jakieś śrubki 'ściskające' wahacz, tylko po lewej stronie mam problem - nie da się odkręcić śruby i zdjac tego czegos do regulacji napiecia lancucha. Probowalismy jakos tam chwytac (za tuleję chyba, sam nie wiem jak sie tam te rzeczy nazywaja :icon_mrgreen: ) zeby zablokowac i odkrecic ale nic z tego. Moze po prostu jest jakos konkretnie zapieczone? Napiszcie moze nawet i fachowym jezykiem jak zdjąć te koło, to moj wujek przynajmniej zrozumie co mamy robic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 (edytowane) w serwisówce jest napisane że lc2 powinna mieć ciśnienie 6:1 a lc1 7:1 Edytowane 17 Października 2007 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.