Nero13 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Siema. Czy do DT 80 LC 2 można dokupić takie coś jak sportowy moduł, żeby nie odblokowywać starego? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz DT Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Witam! Czy dało by rade wsadzić do yamahy dt 50 z 2000 roku silnik od yamahy dt 80lc2? Jeden i drugi chłodzone cieczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nero13 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Siema.Czy to prawda, że z tuningowych cylindrów do DT 80 LC 2 jest najlepszy POLINI oraz jest do niego duża dostępność tłoków na aukcjach i w sklepach motocyklowych?Moje wcześniejsze pytanie jest nadal aktualne. Za odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam Nero13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Czy do DT 80 LC 2 można dokupić takie coś jak sportowy moduł, żeby nie odblokowywać starego? Ostatnio przegladalem niemieckiego ebaya i znalazlem cos takiego: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...em=330173217098 :icon_razz: Moze ktos co bardziej sprecha by objasnil co to jest;) A co do cylindrow to jesli chodzi o polini 110 slyszalem dobre opinie. Jesli masz nadmiar kasy to warto :flesje: A z tlokami nie ma wiekszego problemu. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Ostatnio przegladalem niemieckiego ebaya i znalazlem cos takiego: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...em=330173217098 :buttrock: Moze ktos co bardziej sprecha by objasnil co to jest;) Pozdro. Jest to tuningowy moduł CDi do yamaszek DT 50 MX z lat 73-83 ... no i innych modeli podanych na stronce też...generalnie nie blokuje obrotów :flesje: jak to mają czasem w zwyczaju serie :icon_razz: nie wiemc zy pasuje do LC bo nic nie napisane jest ale to bardziej po przewodach trzeba spojżeć. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 No to sie ladnie uwnioles z tym silnikiem :flesje:Kurde wiecej jak 80 na prostej sie nie rozpedzi. Mowisz ze Twoja po prostej 100 leci ... hmm zmienie zebatki ale mysle ze nie bedzie mial tyle mocy zeby sie rozpedzic na 5 do wysokich obrotow... ale sproboje. Kupie 14 i 15 zebow... potrzebuje spokojnie jechac 70 zeby to nie przemęczalo silnika, bo teraz 70 mam przy 6 tys obrotow a krece go do max 7,5 bo potem juz wyje i nie warto. Na luzie nie probowalem krecic ale wczesniej do 9 krecil. Tylko albo jes cos u mnie zwalone albo te silniki sa wolno obrotowe i tak poprostu maja.Nakrece filmik jak bede mial czas, jak to chodzi. Ocenisz Jackuzy czy chodzi podobnie jak Twoja. A co zrobiles z kroccem ? Po tym szlifie znowu doraBiasz tlok od WSK czy juz masz cylinderek inny ? Pozdrawiam :icon_mrgreen: Ja mam to samo. Moja DT tez wyciaga 80 i nic wiecej. Kupilem ja niedawno - jakies 2 miesiace temu - i dopiero tydzien temu zauwazylem ze na dyfuzorze jest napisane 80km/h. Mysle ze to moze byc przyczyna takiej malej predkosci. Juz szukam sportowego dyfuzora. Sciaglem tlumik w celu sprawdzenia czy sie zmienia osiagi ale jest to samo a dyfuzora nie sciagam bo mi szlak trafi dopier co dotartego cylka. Jesli masz oryginalny dyfuzor to mozesz miec w nim blokade, albo w tlumiku albo na module. pozdro Zapomnialem zapytac. Jaka moze byc przyczyna tego ze mi skrzynia buczy? Jak jade to mnie to denerwuje. Szukam papierów do DT 80 lub DT 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Witam mam takie pytanko bo kumpel chce kupic dt80lc2. a wiadomo ze takie dt 80/50 to troszke drogawo chodza. i wlasnie tak sie zastanawia czy nie kupic zwykla 80 z papierami z niemiec i zkabinowac z kads papiery na50. jakby tak wykabinowac to napewno by taniej bylo.i takie moje pytanko jak to zrobic. moze ktos ma papiery na 50?? bo od czego innego to ciezko bedzie troszke. a moze kupic na 80 i zalatwic przeglad na 50?? robiliscie cos takiego.jakby ktos pomogl to bede wdzieczny. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) Witammam takie pytanko bo kumpel chce kupic dt80lc2. a wiadomo ze takie dt 80/50 to troszke drogawo chodza. i wlasnie tak sie zastanawia czy nie kupic zwykla 80 z papierami z niemiec i zkabinowac z kads papiery na50. jakby tak wykabinowac to napewno by taniej bylo.i takie moje pytanko jak to zrobic. moze ktos ma papiery na 50?? bo od czego innego to ciezko bedzie troszke. a moze kupic na 80 i zalatwic przeglad na 50?? robiliscie cos takiego.jakby ktos pomogl to bede wdzieczny.Pozdro No z tym załatwianiem to teraz jest naprawdę ciężka sprawa. Ja swoją DT 125 miałem na motorower rejestrować i mam bardzo dobrego znajomego co ma stację obsługi. I niestety nie dało rady tego załatwić mimo, że parę lat wcześniej załatwiał takie coś wszytskim. No cóż życzę powodzenia w szukaniu kogoś kto takie coś zrobi w obecnych czasach podczas tępienia korupcji i oszustwa :banghead: Pozdro :flesje: Edytowane 14 Października 2007 przez jojof16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) No z tym załatwianiem to teraz jest naprawdę ciężka sprawa. Ja swoją DT 125 miałem na motorower rejestrować i mam bardzo dobrego znajomego co ma stację obsługi. I niestety nie dało rady tego załatwić mimo, że parę lat wcześniej załatwiał takie coś wszytskim. No cóż życzę powodzenia w szukaniu kogoś kto takie coś zrobi w obecnych czasach podczas tępienia korupcji i oszustwa ;) Pozdro :icon_biggrin: heheh trzeba poczekac na zmianę rządu ;) a co do załatwiania takich rzeczy to trzeba kombinowac... najgorszy jest zawsze przegląd na 50 ale jak już będziesz miał przegląd to reszta z górki leci. (nawet tej zielonej książeczki nie trzeba dawać wystarczy świadectwo wyrejestrowania :icon_mrgreen: ) oczywiście ... żeby być zgodnie z przepisami i prawem nie należy robic takich rzeczy :lalag: Litrus tak mnie naszło pop przeczytaniu kilka postów wyżej wypowiedzi kristiana ze może to wina twojego modułu???? bo ty masz wersję z modułem zapłonowym... ja takowego nie mam... i ciebie może blokować moduł...oczywiście to tylko teoria ;) Edytowane 14 Października 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Gdzie kupic TAnIo uszczelki do DT 125 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 siemaco do tej rejestracji to ten przeglad na 50 to mala kropa w caly bagnie...teraz juz praktycznie sie nie da zarejestrowac 80/50 czy tam 125/50 bo rejestruja tak jak samochody czyli po nr VIN a tam jest wszystko, musisz miec super wejscia albo przebite numery.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nero13 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Siema.Dzięki za odpowiedzi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 a podpowiecie mi co z tyi uszczelkami ?? Kiedys napewno kupowaliscie wiec powiedzcie ile daliscie i gdzie :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukasz6 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 witam. czy oslony teleskopow (gumy na lagi) do dt80lc2 moga byc takie Wymiary: Długość – 250 mm Średnica wew. góra – 34 mm Średnica wew. dół – 54 mm Długość minimalna – 65 mm Długość maksymalna – 300 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ma ktoś może na sprzedaż rączke gazu do DT 80. tzn chodzi o ten plastki do którego zaczepia sie linke. Bo mi pękł ten plastik i nie mam jak jeździć. Jak ktoś ma to pisać 9282155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.