Naspin Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 napewno nie bo na normalnych (org.) kierunkach jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witam Kumpel ma do sprzedania 3 ramy do dt 80. 2 BEZ PAPIEROW JEDNA Z PAPIERAMI rok 93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) Czesc.Mój kuzyn chce zakupic Yamahe DT 80,niema neta wiec prosił mnie abym sie zapytał was czy to jestdobry wybór Taka DT 80.Jest w tym samym wieku co ja,i teraz moje pytaniaIle pali taka DT 80Ile wychodzi sezonowe utrzymanie ?Jakie to ma przyspieszenie?(Niektórzy mówią ze taka Yamaha ma szanse z MZ 150,to prawda??)Czy jest to sprzed awaryjny?I najwazniejsze,czy nadaje sie to na trase?? bo chce tym smigac do kolegów,do szkoły itp.Z góry dziękuje za odpowiedzi -Moja pali z 7 w terenie, ale ja mam 110, podejrzewam, że 80 ze spokojna jazda w 4/5l. się zmieści.-DT to motor który większość ludzi poleca "sprzęt bez awaryjny, silnik nie do zajechania" itp. - zależy na jaki stan trafisz , niektórzy przez cały sezon tracą kasę tylko na wache, niektórzy (tak jak ja :crossy: ) na remonty.-do 6 tys dostaje porządnego kopa, wiec albo jeździsz ekonomicznie i bez szarpania (do 6 tys), albo zapie*dalasz, MZ nie wiem czy weźmie (nie mam porównania).Zależy na jak długa trasę. Ale do pałowania 100km/h jest trochę niewygodny. Edytowane 23 Września 2007 przez YADT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) Heh mam jeszcze jedno pytanie dotyczące mojej DT 125. Tam na dole w silniku po prawej stronie za dźwignią hamulca tylnego jest takie kółeczko ze szklaną szybką. I jak kupowałem moto to cała szybka była zapełniona jakimś płynem. A teraz już tego płynu mało zostało i nie wiem co to za płyn i gdzie go uzupełnić :crossy: Pomocy... Z góry dzięki. Pozdro Edytowane 23 Września 2007 przez jojof16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 najlepiej pokaz foto, bo z tego co piszesz wynika ze chodzi o plyn hamulcowy ale on jest nie w silniku tylko w osobnym zbiorniczku nad dwignia hamulca, plyn kupisz w kazdym sklepie motoryzacyjnym, hipermarkecie, stacji paliw itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 (edytowane) http://img210.imageshack.us/img210/5631/kopiaobraz006ix8.jpg Nie chyba nie o płyn hamulcowy chodzi bo wiem że on jest trochę wyżej w takim zbiorniczku z niebieską zakrętką (jest na zdjęciu). Mi chodzi o coś takiego co jest za dźwignią hamulca jak się ją w dół weźmie pociągnie :icon_razz: Nikt nie wie co tam może być pokazywane ? Poziom paliwa, oleju... ? Edytowane 23 Września 2007 przez jojof16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Heh mam jeszcze jedno pytanie dotyczące mojej DT 125. Tam na dole w silniku po prawej stronie za dźwignią hamulca tylnego jest takie kółeczko ze szklaną szybką. I jak kupowałem moto to cała szybka była zapełniona jakimś płynem. A teraz już tego płynu mało zostało i nie wiem co to za płyn i gdzie go uzupełnić :icon_razz: Pomocy... Z góry dzięki. Pozdro W jakiś modelach DT szybka w silniku była do sprawdzania poziomu oleju, a dolewa sie przynajmniej u mnie przez otwór koło kopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 w tym miejscu co pokazujesz to ja mam śrubę do spuszczania oleju.Może w tych nowszych jest inaczej. Ale wątpię bo widać też oczko od oleju pod kopką(zakryta jest dźwignią cham.) jeżeli widzisz tam poziom oleju to radzę spuścić olej i zalać nowym. Dzisiaj odłączyłem dozownik, zobaczymy czy będzie dalej kopcił jak komin.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No mi się właśnie wydawało że to jest olej bo tam nad tym jest jakiś wlew i pisze oil 750 cm3. Ale jaki olej tam wlać ? A jaki do tego całego dozownika bo tam też mi brakuje. Może zadaje dziecinnie głupie pytania ale jestem całkowicie zielony więc mi wybaczcie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomiri Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Cześć jest to mój pierwszy post na tym forum więc chciał bym się z wszystkimi przywitać. :icon_razz: . Mam 13 lat i przymierzam się do zakupu jakiegoś enduro. Do tej pory jeździłem moim ukochanym :biggrin: Rometem , ale niedługo będę mógł zrobić kartę motorowerową. Interesuje mnie jakiś enduro 80 zarejestrowane jako 50. Najlepszym rozwiązaniem byłaby dla mnie chyba Yamaha Dt80 lc II, ale co wy o tym sądzicie. Ps. Zauważyłem ,że często pytacie się o wzrost i wagę więc: ważę 55kg i mam 167cm wzrostu. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 najlepszym olejem do siliniaka będzie motul 5100 a do mieszanki np castrol R2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a ja bym zalał na twoim mijescu takie coś:icon_razz::Dhttp://roosterbike.com/akcesoria/oleje/DSC04583.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Kurde nie za bardzo rozumiem. Na stronie Castrolu pisze, że ten olej http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=7028801 jest do silnika a patryk3860 mówi że taki jest do dozownika... Nie rozumiem :D Czyli jak kupię tego Castrola co wyżej to gdzie mam go wlać ? A ten drugi olej to ma być podobno jakiś SAE 10W30 i to ma być Transmissiom Oil. Czyli jak mi się wydaje to taki wlewa się tam do silnika koło hamulca ? PS. Boże ale ja jestem głupi wybaczcie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 ten olej co ci pokazałem jest ok, ma 10W30 u mnie w mieście kosztuje około 35 złi jest naprawdę dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No ten co mi pokazałeś ma 10W40 ale czy to jest jakaś wielka różnica czy będzie 30 czy 40 ? I ten olej się leje do silnika a nie do dozownika tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.