Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanoe bo ktoś gdzieś na forum napisał że główka ramy jaką ma dt nie jest ustawiona pod odpowiednim kątem by mozna było na niej skakać. Czy to prawda??? czy chodzi tylko o długie skoki, czy na niewielkich trumnach też mogę skakać(trumny o długości ok 5metrów)

 

Spoko dasz rade ja skakam na 9 metrowej którą sam zrobiłem i jest ok. No pod warunkiem że umiesz skakać :bigrazz: sam pare razy wyglebiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.Nie ma teraz dostepu do neta bo mi sie procesor zjarał :buttrock: a no i po dłuzszej jezdzie po torze jestem miesiac w gipsie :crossy: A i jeszcze chciałem zapytac czy dostane gdzies sama linke od dozownika czyli ta co sie łaczy pod bakiem i idzie tam do tej puszki przy silniku czy musze sam zrobic czy nie wiem........????Dzieki za odp. i jazdy bez połamań :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem otóz założyłem sobie sportowy tłumik przelotowy(bodajze Sebring ponieważ srednica przelotu to 22-23 mm a nie jak Gianelli 25) w miejsce orginału z blokada i teraz osiagi są mniejsze niz były:/ tzn. z wcześniejszych 85-87 teraz jest 80-82:( A na luzie kreci sie duzo wyzej przekracza spokojnie 12 tys a wtedy na luzie dochodził tylko do 10500-11000 obr. na minute ale na biegach cos sie dzieje i chodzi nawet na nizszych obrotach:( Czy jak juz jest w pełni odblokowany to powinno sie wyjać gume z filtra pow.? iglica jak najbardziej do góry?

 

Z góry dzieki za odp.

 

P.S. Czy nieschodzenie z obrotów może być wina lewego powietrza poniewaz gaźnik po wyregulowaniu czasami chodzi dobrze a czasami nie? i nie jest to wina złej regulacji poniewaz juz wielokrotnie to robiłem a czasami pomaga poruszanie krućcem z filtra pow. do gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kruciec jest przy gaźniku dokręcony bardziej obawiam sie ze na łączeniu airboxa z krućcem są jakieś nieszczelności:( a on właśnie ciagnie ładnie do 7 -7,5 tys.:) tak jak by cos było nie tak na wysokich obrotach. Z dołu ładnie ciagnie nie wiem czy nie lepiej niż przed wymiana tłumika. A to czy ciagnie wysoko to wiem o co Ci chodzi - tłok do wymiany i szlif. Ale jestem pewien ze nie to bo żadnych objawów nie ma do skonczenia sie tłoka zwłaszcza ze narazie ma 18 tys. przejechane tylko a silnik nierozbierany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewe powietrze zasysa tylko na odcinku od gaznika do silnika laczenie airboxa z gaznikiem nie ma znaczenia bo i tak powietrze przejdzie przez gaznik. no chyba ze sam gaxnik gdzies zsie to co nie trzeba :icon_exclaim:. 18tys na jednym tloku to dosyc sporo. niemniej ja uwazamz e chodzi o regulacje gaxnika. Moze podnies nieco poziom paliwa w komorze no i ta iglica niech powedruje do gory ... sprawdz co sie stanie. Jakby Ci ssal lewizne to bys mial klopoty z jalowymi obrotami a nic nie piszesz ze nie mozesz ustawic jalowych obrotow. .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem taki przelotowy tłumik i ciągnął mi dopiero od 7 tyś obrotów do 12tyś. Na 4 biegu miałem 80km/h, ale nie miała siły włączyć 5 biegu. Ten tłumik moim zdaniem jest do dupy że tak powiem, gdyż na wybebeszonym oryginalnym chodzi ok.(tak słyszałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a u mnie na niskich biegach na niskich obrotach juz idzie bardzo ładnie w ogóle na niskich obrotach ładnie jeździ lepiej niz na orginale zablokwanym tylko właśnie na wyzszych biegach nie ma siły jakby wkręcic na obroty:( A jak to jest z wybebeszeniem orginału?? na czym to dokładnie polega?? tylko wyciagnać wszystko ze środka i tak zaspawać?? tak bez zadnego tłumienia?? Prosze o odp.

 

P.S. Zdjecie gumy z airboxa nie pomogło nadal jest do dupy:( a nawet chyba jeszcze nieco wolniej jeździ:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jest to orginalny tunignowy tłumik do dt to wada może być w konstrukcji, ja u siebie mam gialleni i od 8 tysia idze jak burza, tylko że tiuning razem z silnikiem zrobiono w niemczech, niby wysoko obrotowy wydech ale od dołu ciągnie ładnie co prawda jakby gorzej z momentem obrotowym, ale człowiek przyzwyczai sie do kręcenia i ciekawie sie jeździ manetkując biegi, ale różnica do serialu i tak nie może być większa niż kilka koni, a v max nie zawsze jest odpowiednim wskaźnikiem mocy, np załozyłem kostke i od razy v max spadło do 105 i na wyższych obrotach ma ciężej ale kostka stawia solidny opór, jak dla mnie moto już słabe sie robi,

 

ps jak ktoś potrzebuje motoru na 50 to chętnie sprzedam swojego dt- najlepiej na wiosne,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co to może być, dzisija podczas jazdy w trakcie deszczu, po bagienkach i leśnych taktach było wszystko ok, kręciłem silnik na niskich obrotach , bo ludzie u mnie są mocno wyczuleni na hałas:/:/ potem wjechałem na asfalt i gdy wracałem miał dwie przerwy w obrotach pierwszą przy 5 tyś, 5,5 tyś, a drugą przy 7tyś, potem juz nie chciałs ie wkręcać i więc dałem mu spokój i jechałem na 6 ty do domu, po postoju na światłach to przeszło. Czy mogła to być woda w tłumiku która z czasem wyparowała??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co to może być, dzisija podczas jazdy w trakcie deszczu, po bagienkach i leśnych taktach było wszystko ok, kręciłem silnik na niskich obrotach , bo ludzie u mnie są mocno wyczuleni na hałas:/:/ potem wjechałem na asfalt i gdy wracałem miał dwie przerwy w obrotach pierwszą przy 5 tyś, 5,5 tyś, a drugą przy 7tyś, potem juz nie chciałs ie wkręcać i więc dałem mu spokój i jechałem na 6 ty do domu, po postoju na światłach to przeszło. Czy mogła to być woda w tłumiku która z czasem wyparowała??

 

jest to możliwe, bo jak miałem nieszczelną uszczelke od głowicy to przerywanie właśnie takie występowało, wstawiłem orginalną polini i jest idealnie, ale możliwe jest że dostanie sie coś do powietrza lub z paliwem coś przeleci i takie chwilowe niełanse mogą wystąpić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...