kornel YAMAHA DT 80 LC2 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 mam pytanoe bo ktoś gdzieś na forum napisał że główka ramy jaką ma dt nie jest ustawiona pod odpowiednim kątem by mozna było na niej skakać. Czy to prawda??? czy chodzi tylko o długie skoki, czy na niewielkich trumnach też mogę skakać(trumny o długości ok 5metrów) Spoko dasz rade ja skakam na 9 metrowej którą sam zrobiłem i jest ok. No pod warunkiem że umiesz skakać :bigrazz: sam pare razy wyglebiłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 no to gites, bo miałem kilka obaw czy nie rozwale ramy, bo już ramą bywają probelmy zeby ja dostać. A chętnie poskakałbym sobie na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahus16 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 Siema.Nie ma teraz dostepu do neta bo mi sie procesor zjarał :buttrock: a no i po dłuzszej jezdzie po torze jestem miesiac w gipsie :crossy: A i jeszcze chciałem zapytac czy dostane gdzies sama linke od dozownika czyli ta co sie łaczy pod bakiem i idzie tam do tej puszki przy silniku czy musze sam zrobic czy nie wiem........????Dzieki za odp. i jazdy bez połamań :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Mam taki problem otóz założyłem sobie sportowy tłumik przelotowy(bodajze Sebring ponieważ srednica przelotu to 22-23 mm a nie jak Gianelli 25) w miejsce orginału z blokada i teraz osiagi są mniejsze niz były:/ tzn. z wcześniejszych 85-87 teraz jest 80-82:( A na luzie kreci sie duzo wyzej przekracza spokojnie 12 tys a wtedy na luzie dochodził tylko do 10500-11000 obr. na minute ale na biegach cos sie dzieje i chodzi nawet na nizszych obrotach:( Czy jak juz jest w pełni odblokowany to powinno sie wyjać gume z filtra pow.? iglica jak najbardziej do góry? Z góry dzieki za odp. P.S. Czy nieschodzenie z obrotów może być wina lewego powietrza poniewaz gaźnik po wyregulowaniu czasami chodzi dobrze a czasami nie? i nie jest to wina złej regulacji poniewaz juz wielokrotnie to robiłem a czasami pomaga poruszanie krućcem z filtra pow. do gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Pewnie zaczyna ciągnąć dopiero od 7tyś obrotów tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 może wystarczy dokręcić kruciec przy gaźniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 kruciec jest przy gaźniku dokręcony bardziej obawiam sie ze na łączeniu airboxa z krućcem są jakieś nieszczelności:( a on właśnie ciagnie ładnie do 7 -7,5 tys.:) tak jak by cos było nie tak na wysokich obrotach. Z dołu ładnie ciagnie nie wiem czy nie lepiej niż przed wymiana tłumika. A to czy ciagnie wysoko to wiem o co Ci chodzi - tłok do wymiany i szlif. Ale jestem pewien ze nie to bo żadnych objawów nie ma do skonczenia sie tłoka zwłaszcza ze narazie ma 18 tys. przejechane tylko a silnik nierozbierany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 lewe powietrze zasysa tylko na odcinku od gaznika do silnika laczenie airboxa z gaznikiem nie ma znaczenia bo i tak powietrze przejdzie przez gaznik. no chyba ze sam gaxnik gdzies zsie to co nie trzeba :icon_exclaim:. 18tys na jednym tloku to dosyc sporo. niemniej ja uwazamz e chodzi o regulacje gaxnika. Moze podnies nieco poziom paliwa w komorze no i ta iglica niech powedruje do gory ... sprawdz co sie stanie. Jakby Ci ssal lewizne to bys mial klopoty z jalowymi obrotami a nic nie piszesz ze nie mozesz ustawic jalowych obrotow. ..... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Ja też miałem taki przelotowy tłumik i ciągnął mi dopiero od 7 tyś obrotów do 12tyś. Na 4 biegu miałem 80km/h, ale nie miała siły włączyć 5 biegu. Ten tłumik moim zdaniem jest do dupy że tak powiem, gdyż na wybebeszonym oryginalnym chodzi ok.(tak słyszałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CHAW Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 No a u mnie na niskich biegach na niskich obrotach juz idzie bardzo ładnie w ogóle na niskich obrotach ładnie jeździ lepiej niz na orginale zablokwanym tylko właśnie na wyzszych biegach nie ma siły jakby wkręcic na obroty:( A jak to jest z wybebeszeniem orginału?? na czym to dokładnie polega?? tylko wyciagnać wszystko ze środka i tak zaspawać?? tak bez zadnego tłumienia?? Prosze o odp. P.S. Zdjecie gumy z airboxa nie pomogło nadal jest do dupy:( a nawet chyba jeszcze nieco wolniej jeździ:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 jak nie jest to orginalny tunignowy tłumik do dt to wada może być w konstrukcji, ja u siebie mam gialleni i od 8 tysia idze jak burza, tylko że tiuning razem z silnikiem zrobiono w niemczech, niby wysoko obrotowy wydech ale od dołu ciągnie ładnie co prawda jakby gorzej z momentem obrotowym, ale człowiek przyzwyczai sie do kręcenia i ciekawie sie jeździ manetkując biegi, ale różnica do serialu i tak nie może być większa niż kilka koni, a v max nie zawsze jest odpowiednim wskaźnikiem mocy, np załozyłem kostke i od razy v max spadło do 105 i na wyższych obrotach ma ciężej ale kostka stawia solidny opór, jak dla mnie moto już słabe sie robi, ps jak ktoś potrzebuje motoru na 50 to chętnie sprzedam swojego dt- najlepiej na wiosne, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu8463 Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 A CDI odblokowałeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Jeżeli ktoś ma to kupię końcówkę tłumika gianelli do dt 80 lc2. Jeżeli ktoś ma to kupię końcówkę tłumika gianelli do dt 80 lc2. Co myślicie o korbowodach rocket do dt 80 lc2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Mam pytanie co to może być, dzisija podczas jazdy w trakcie deszczu, po bagienkach i leśnych taktach było wszystko ok, kręciłem silnik na niskich obrotach , bo ludzie u mnie są mocno wyczuleni na hałas:/:/ potem wjechałem na asfalt i gdy wracałem miał dwie przerwy w obrotach pierwszą przy 5 tyś, 5,5 tyś, a drugą przy 7tyś, potem juz nie chciałs ie wkręcać i więc dałem mu spokój i jechałem na 6 ty do domu, po postoju na światłach to przeszło. Czy mogła to być woda w tłumiku która z czasem wyparowała?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Mam pytanie co to może być, dzisija podczas jazdy w trakcie deszczu, po bagienkach i leśnych taktach było wszystko ok, kręciłem silnik na niskich obrotach , bo ludzie u mnie są mocno wyczuleni na hałas:/:/ potem wjechałem na asfalt i gdy wracałem miał dwie przerwy w obrotach pierwszą przy 5 tyś, 5,5 tyś, a drugą przy 7tyś, potem juz nie chciałs ie wkręcać i więc dałem mu spokój i jechałem na 6 ty do domu, po postoju na światłach to przeszło. Czy mogła to być woda w tłumiku która z czasem wyparowała?? jest to możliwe, bo jak miałem nieszczelną uszczelke od głowicy to przerywanie właśnie takie występowało, wstawiłem orginalną polini i jest idealnie, ale możliwe jest że dostanie sie coś do powietrza lub z paliwem coś przeleci i takie chwilowe niełanse mogą wystąpić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.