rybex Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) http://www.allegro.pl/item228281671_aprilia_rx_125.html a co o Tym myslicie :icon_evil: ?? to lepsze :icon_mrgreen: http://www.allegro.pl/item239124182_rx_125...any_tuning.html Edytowane 1 Września 2007 przez rybex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 weź pod uwagę jakich rankingówJeżeli silnik ma większą wytrzymałość to ma mniejszą moca jeżeli mniejszą wytrzymałość to większą moc.A co do cross country to powinieneś brać jakieś hard enduro,Rozumiem ze ktm exc i husqvarna wr nie wchodzi pod uwagę, więc taki kdx będzie najbardziej odpowiedni, jako HE podobno około 38 koni mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naspin Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 kdx'ow nie ma tak samo jak rx a jakos bardziej podchodzi mi rx bo do teego sa przynajmniej czesci ( ten sam silnik co w rs) i usd z przodu, ale te co pokazal kolega wyzej sa za drogie 5500+ oplaty... albo 4100 za 92 rok to juz lepiej dt ale znowu slyszalem ze dt jest za miekkie ale moze bart90dt125 wypowiesz sie cos na temat wlasnie detetki bo widze ze smigasz na 125 i jezdzisz tez po torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Witam ponownie. Mam kolejne pytanko. Czy do DT 80 lc2 moge kupic jakis cylinder 125ccm? bedzie pasowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) Czy dyfuzor od dt 80 lc1 jest taki sam jak w dt 80 lc2??? A co do cylindra do yamahy dt 80 lc2 to od 125 nie założysz największy dostępny kit tuningowy ma pojemność 115 a ja mam 110 Pollini, koszt takiego cylindra to trochę ponad 1000zł. Edytowane 1 Września 2007 przez patryk3860 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Czy dyfuzor od dt 80 lc1 jest taki sam jak w dt 80 lc2??? A co do cylindra do yamahy dt 80 lc2 to od 125 nie założysz największy dostępny kit tuningowy ma pojemność 115 a ja mam 110 Pollini, koszt takiego cylindra to trochę ponad 1000zł. inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 (edytowane) potrzebuje pompki hamulca przedniego i czujnik temperatury :icon_mrgreen: ma ktos moze ?? :] a co do DT 125 to ja polecam :lalag: tylko nie wiem jak na torze sie spisuje :biggrin: Edytowane 2 Września 2007 przez rybex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_9 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Witam!Ja dopiero zaczynam przygode z DT i powiedzcie mi co to jest dyfuzor, bo wiem chyba o co chodzi ale nie jestem pewien. Jesli bym dobrze myslal to mam na nim napisane 80 km/h. Czy to znaczy ze moja dt jest blokowana wlasnie w dyfuzorze? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SensitivE91 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 dzieki wszystkim za odpowiedz dot zaworka iglicowego :notworthy: mysle ze zestaw naprawczy dysze i wczesniej wymieniony zaworek dostane w sklapie Yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 dyfuzor to poczatek ukladdu wydechowego :notworthy: zaczyna sie zaraz po cylindrze :notworthy: tz taka gruba poszerzana rurka :icon_evil: http://www.bikepics.com/pictures/597081/ na tym zdjeciu na dyfuzorze jest niebieska oslonka zeby nie poparzyc nog :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Niestety musze powtórzyć moje pytanie :icon_eek:: Witajcie koledzy :crossy:Powiedzcie mi prosze (szukałem pół godziny, nic nie znalazłem i wiem, że jest o tym na pewno na forum, niemniej nic nie mogłem wyszukać):Jak zdjąć blokade z modułu w DT125 97r? Nie musicie mi tego dokladnie tlumaczyc, tylko tak opiszcie co trzeba zrobic, powiem znajomemu mechanikowi i on sie tym zajmnie i bedzie wiedzial o co chodzi :cool:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 naspin w dt 125 r masz zbyt miękkie zawieszenie z przodu, ale to kwestia oleju, ale z tyłem nie jest za przyjemnie, jest też miękkie. Dt ładnie sie spisuje na torze, po zdjeciu ypvs, na niskich obrotach pozwala na dojazdy, ale potem dostaje świra i prz 6 tyś można zacząć szleć. Osobiście przyznaje że mocy ma wystarczająco, ale jest dość dużym klockiem i ciężko ją okiełznać w co niektórych sytuacjach. Sprzegło ładnie strzela choc przydał by się hydraulik, gdy trzeba, hamulce też bez zarzutu.Z częściami nie ma raczej problemu, jak juz to cieżko trafić tylną lampę i ogon. reszta bez problemu, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 naspin w dt 125 r masz zbyt miękkie zawieszenie z przodu, ale to kwestia oleju, ale z tyłem nie jest za przyjemnie, jest też miękkie. Dt ładnie sie spisuje na torze, po zdjeciu ypvs, na niskich obrotach pozwala na dojazdy, ale potem dostaje świra i prz 6 tyś można zacząć szleć. Osobiście przyznaje że mocy ma wystarczająco, ale jest dość dużym klockiem i ciężko ją okiełznać w co niektórych sytuacjach. Sprzegło ładnie strzela choc przydał by się hydraulik, gdy trzeba, hamulce też bez zarzutu.Z częściami nie ma raczej problemu, jak juz to cieżko trafić tylną lampę i ogon. reszta bez problemu, Pozdrawiam Ja myśle, że lampe łatwo trafić. Przeciez takie same są w KTMach, Huskach, Husabergach... Ja mam lampe od KTMa i niczym sie nie różni, po za ceną (za nowa lampe do DT z wołali 200zł a ja kupiłem od KTMa za 20 ;) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniu Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 naspin w dt 125 r masz zbyt miękkie zawieszenie z przodu, ale to kwestia oleju, ale z tyłem nie jest za przyjemnie, jest też miękkie. Dt ładnie sie spisuje na torze, po zdjeciu ypvs, na niskich obrotach pozwala na dojazdy, ale potem dostaje świra i prz 6 tyś można zacząć szleć. Osobiście przyznaje że mocy ma wystarczająco, ale jest dość dużym klockiem i ciężko ją okiełznać w co niektórych sytuacjach. Sprzegło ładnie strzela choc przydał by się hydraulik, gdy trzeba, hamulce też bez zarzutu.Z częściami nie ma raczej problemu, jak juz to cieżko trafić tylną lampę i ogon. reszta bez problemu, Pozdrawiam A ypvs ściągłes całkiem czy ustawiłeś zyby był otwarty przed odpaleniem silnika?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 zawór mam cały czas otwarty na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.