Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.allegro.pl/item228281671_aprilia_rx_125.html

 

 

a co o Tym myslicie :icon_evil: ??

 

to lepsze :icon_mrgreen:

 

http://www.allegro.pl/item239124182_rx_125...any_tuning.html

Edytowane przez rybex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź pod uwagę jakich rankingów

Jeżeli silnik ma większą wytrzymałość to ma mniejszą moc

a jeżeli mniejszą wytrzymałość to większą moc.

A co do cross country to powinieneś brać jakieś hard enduro,

Rozumiem ze ktm exc i husqvarna wr nie wchodzi pod uwagę, więc taki kdx będzie najbardziej odpowiedni, jako HE podobno około 38 koni mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kdx'ow nie ma tak samo jak rx a jakos bardziej podchodzi mi rx bo do teego sa przynajmniej czesci ( ten sam silnik co w rs) i usd z przodu, ale te co pokazal kolega wyzej sa za drogie 5500+ oplaty... albo 4100 za 92 rok to juz lepiej dt ale znowu slyszalem ze dt jest za miekkie ale moze bart90dt125 wypowiesz sie cos na temat wlasnie detetki bo widze ze smigasz na 125 i jezdzisz tez po torze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dyfuzor od dt 80 lc1 jest taki sam jak w dt 80 lc2???

 

A co do cylindra do yamahy dt 80 lc2 to od 125 nie założysz największy dostępny kit tuningowy ma pojemność 115 a ja mam 110 Pollini, koszt takiego cylindra to trochę ponad 1000zł.

Edytowane przez patryk3860
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dyfuzor od dt 80 lc1 jest taki sam jak w dt 80 lc2???

 

A co do cylindra do yamahy dt 80 lc2 to od 125 nie założysz największy dostępny kit tuningowy ma pojemność 115 a ja mam 110 Pollini, koszt takiego cylindra to trochę ponad 1000zł.

 

inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje pompki hamulca przedniego i czujnik temperatury :icon_mrgreen: ma ktos moze ?? :]

 

a co do DT 125 to ja polecam :lalag: tylko nie wiem jak na torze sie spisuje :biggrin:

Edytowane przez rybex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja dopiero zaczynam przygode z DT i powiedzcie mi co to jest dyfuzor, bo wiem chyba o co chodzi ale nie jestem pewien. Jesli bym dobrze myslal to mam na nim napisane 80 km/h. Czy to znaczy ze moja dt jest blokowana wlasnie w dyfuzorze?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyfuzor to poczatek ukladdu wydechowego :notworthy: zaczyna sie zaraz po cylindrze :notworthy: tz taka gruba poszerzana rurka :icon_evil:

 

http://www.bikepics.com/pictures/597081/ na tym zdjeciu na dyfuzorze jest niebieska oslonka zeby nie poparzyc nog :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze powtórzyć moje pytanie :icon_eek::

 

Witajcie koledzy :crossy:

Powiedzcie mi prosze (szukałem pół godziny, nic nie znalazłem i wiem, że jest o tym na pewno na forum, niemniej nic nie mogłem wyszukać):

Jak zdjąć blokade z modułu w DT125 97r? Nie musicie mi tego dokladnie tlumaczyc, tylko tak opiszcie co trzeba zrobic, powiem znajomemu mechanikowi i on sie tym zajmnie i bedzie wiedzial o co chodzi :cool:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naspin w dt 125 r masz zbyt miękkie zawieszenie z przodu, ale to kwestia oleju, ale z tyłem nie jest za przyjemnie, jest też miękkie. Dt ładnie sie spisuje na torze, po zdjeciu ypvs, na niskich obrotach pozwala na dojazdy, ale potem dostaje świra i prz 6 tyś można zacząć szleć. Osobiście przyznaje że mocy ma wystarczająco, ale jest dość dużym klockiem i ciężko ją okiełznać w co niektórych sytuacjach. Sprzegło ładnie strzela choc przydał by się hydraulik, gdy trzeba, hamulce też bez zarzutu.

Z częściami nie ma raczej problemu, jak juz to cieżko trafić tylną lampę i ogon. reszta bez problemu,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naspin w dt 125 r masz zbyt miękkie zawieszenie z przodu, ale to kwestia oleju, ale z tyłem nie jest za przyjemnie, jest też miękkie. Dt ładnie sie spisuje na torze, po zdjeciu ypvs, na niskich obrotach pozwala na dojazdy, ale potem dostaje świra i prz 6 tyś można zacząć szleć. Osobiście przyznaje że mocy ma wystarczająco, ale jest dość dużym klockiem i ciężko ją okiełznać w co niektórych sytuacjach. Sprzegło ładnie strzela choc przydał by się hydraulik, gdy trzeba, hamulce też bez zarzutu.

Z częściami nie ma raczej problemu, jak juz to cieżko trafić tylną lampę i ogon. reszta bez problemu,

Pozdrawiam

 

 

Ja myśle, że lampe łatwo trafić. Przeciez takie same są w KTMach, Huskach, Husabergach... Ja mam lampe od KTMa i niczym sie nie różni, po za ceną (za nowa lampe do DT z wołali 200zł a ja kupiłem od KTMa za 20 ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naspin w dt 125 r masz zbyt miękkie zawieszenie z przodu, ale to kwestia oleju, ale z tyłem nie jest za przyjemnie, jest też miękkie. Dt ładnie sie spisuje na torze, po zdjeciu ypvs, na niskich obrotach pozwala na dojazdy, ale potem dostaje świra i prz 6 tyś można zacząć szleć. Osobiście przyznaje że mocy ma wystarczająco, ale jest dość dużym klockiem i ciężko ją okiełznać w co niektórych sytuacjach. Sprzegło ładnie strzela choc przydał by się hydraulik, gdy trzeba, hamulce też bez zarzutu.

Z częściami nie ma raczej problemu, jak juz to cieżko trafić tylną lampę i ogon. reszta bez problemu,

Pozdrawiam

 

A ypvs ściągłes całkiem czy ustawiłeś zyby był otwarty przed odpaleniem silnika?

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...