bart90dt125 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 prawda, ale mi az za bardzo kopci, bez względu czy ciepły czy zimny, jak zdejmę dozownik to licze na to ze będzie mniej kopcił a mieszać będę w kanistrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 prawda, ale mi az za bardzo kopci, bez względu czy ciepły czy zimny, jak zdejmę dozownik to licze na to ze będzie mniej kopcił a mieszać będę w kanistrze. No to nie licz ze będzie mniej kopcił :bigrazz: Bo pewnie będzie tak samo albo bardziej. W mieszance często jest więcej oleju niż podaje dozownik w danym momencie. Oczywiście pewnie masz potężnie rozregulowany ten dozownik i dlatego kopci, ale lepiej jak się ma rozregulowany na + ze daje więcej oleju niż jakby miał nie dawać w ogóle bo wtedy wiadomo co się dzieje :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 prawda, ale mi az za bardzo kopci, bez względu czy ciepły czy zimny, jak zdejmę dozownik to licze na to ze będzie mniej kopcił a mieszać będę w kanistrze. to uzywaj tylko oleju castrol r2 racinbike i nie bedziesz miał takiego problemu, u mnie na zimnym tak normalnie kopci, a jak sie rozgrzeje to jak 4T żadnej smugi, oczywiście benzyna musi być dobra bo czasem mozna natrafic na felerną i przy spełninych warunach szczelności bo jak przekładniówka sie dostanie to lipa, o filtr powietrza też trzeba dbać i czasem wyczyścić do całego nasąćzyć olejem do filtrów i NIE MA PRAWA DO KOPCENIA :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) Kamiljan jaki kupujesz ten olej do filtra? pozdr Edytowane 19 Sierpnia 2007 przez YADT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 wg.nie ma co przepłacać za oleje, bo w cenie castrola masz opłaty za sponsoring, reklamy itd. (dlatego jest droższy) a w rzeczywistości jest lany z jednej beczki do różnych opakowań. A moto daltego mi kopci, ponieważ mam za dużo oleju podawanego do mieszanki i olej zamiast smarować to jeszcze sie spala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 olej i tak się spala bo tak to juz jest w 2T ze nie ma wyjścia... kwestia tylko tego ile się spali tego oleju. Generalnie ja jestem przyzwyczajony ze motorek musi trochę kopcić... a jak nie kopci to się zaczynam martwić :P.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 kopcić fakt musi, ale nie na niebieko, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 HMM musi na niebiesko bo na niebiesko kopci olej :crossy: Kwestia zeby nie zostawiać CHMUUURY za sobą dymu :cool: ale troche musi być tak zeby było widać ten dymek :buttrock: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Hehe, mój kopci tylko po pierwszym odpaleniu (jak sie rozgrzewa) potem jest okiej :buttrock:.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 a u mnie tak kopci zę mam cały ogon wraz z rejestracją zakapany w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepeross Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zdaje mi się że jak moto rzyga olejem to coś nie w porządku. W moim było tak samo, ale dlatego że nie mogłem go odpalić i jak kopałem to wszystko leciało do dyfuzora. W końcu jak odpalełem to chwile pojeździłem moto wypaliło wszystko i było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 odpala za pierwszym kopnięciem, czasem nawet ssania nie muszę włączać, tylko poczekam 5 min zęby sie rogrzał i mozna jeźdizć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 (edytowane) 1) Moze mi ktoś objasnic jak złożyc kosz sprzęgłowy w 80-tce LC2 mam cały rozebrany a w tygodnu mam miec juz uszczelki i chcialbym juz na gotowo skrecic silnik i zalac olejem ------------------ Dzieki za opd zakładałem ze to proste ale nigdy tego nie robilem,a nie chcialbym sie zdziwic jak juz caly silnik skrece :] Edytowane 19 Sierpnia 2007 przez lord_s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 olej do filtra to jakiś ze sklepu motocrossowego pisze na min air filtr olic C.C itd cztyli nic sensownego ale cały 1l to wystarczy naprawde na długo polecam używanie takowego oczywiście robić zabieg zgodnie z instrukcja a jest ich w necie od zawalenia 1) Moze mi ktoś objasnic jak złożyc kosz sprzęgłowy w 80-tce LC2 mam cały rozebrany a w tygodnu mam miec juz uszczelki i chcialbym juz na gotowo skrecic silnik i zalac olejem to prosta sprawa aż mnie dziwi pytanie, złuż tak jak był wcześniej zobacz serwisówke :icon_question: :icon_mrgreen: :flesje: w koszu masz wyjęte tarczki tylko czy kosz na drobny mak bo tak miałem u siebie pewnego ray ale to trzeba nitami sklepac i takie gumy powsadać na miejsce ale raczej teo nie masz rozwalonego bo to nie psuje sie od tak, nakładsz tulejkę na kosz potem środek z tarczkami i możesz sprawdziś jak działa popychacz czy jak to sie zwie czy dobrze rozłancza dokręcasz śruby jedną główną najlepiej ją dokręcac jak momoy silnik w moto wtedy blokujemy dornikiem na zębatce tylniej o wahacz i dokręcamy ile wejdzie (chyba że jesteś pudzianem) i dajel proste jak Ch.j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pysiak Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 siemka mam dt 50 sm z 2004 i chce jej wsadzic cylek 70 tylko jaki jakis nie drogi kto mi poradzi cos a i czy przy zmianie cylka musze zmienic inne jakies akcesorkia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.