Karol-Derbi Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Cześć, mam pytanie: czy Dt 125 z 1999r. posiada cylinder z nicasylem czy żeliwna tuleją? Proszę o odpowiedź jedynie osoby które mają pewnośc. Zgóry dzięki za pomoc, pzdr. Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Witam. Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.Zębatka przód: 10 zębówZębatka tył: 48 zębów O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gif Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Cześć, mam pytanie: czy Dt 125 z 1999r. posiada cylinder z nicasylem czy żeliwna tuleją? Proszę o odpowiedź jedynie osoby które mają pewnośc. Zgóry dzięki za pomoc, pzdr. Karol Ja uważam ze napewno w tych rocznikach minarelki miały cylindry nakrapiane nicasilem,jak w wiekszośći 125 pewno,aby mieć pewność na 100% weż odkrec dyfuzor i bedziesz widział czy jest wstawiona tuleja czy nie. :) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Witam. Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.Zębatka przód: 10 zębówZębatka tył: 48 zębów O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gifEllo. Był chyba kiedyś na forum taki program co to przeliczał jakoś. Poszukaj, popytaj. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider123 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Czy wejdą mi takie opony na tył 120/90 18 i na przód 80/100 21. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koki_90 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 mam pytanie: czy Dt 125 z 1999r. posiada cylinder z nicasylem czy żeliwna tuleją? Masz tuleje zeliwna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Poszukuje transportu do Niemiec po to: http://cgi.ebay.pl/Yamaha-DT125R-TOP_W0QQi...1QQcmdZViewItem Co o tym myślicie? Jakby co to tu macie tłumaczenie :"Sprzedaję tu z bólem serca moją DT 125, ponieważ nie mam już czasu nią jeździć. DT jest w dobrym stanie, bezwypadkowa i ma dopiero 10500 km przebiegu.Była jeżdżona przeważnie przy ładnej pogodzie, a w zimie parkowana w garażu.Jest niezdławiona i według papierów jeździ 94 km/h, ale według licznika ponad 110 km/h na prostym odcinku drogi. Zaskakuje bez problemów i jeździ bez zarzutu. Maszyna nie była przerabiana/przebudowywana, dokonywano jedynie w ramach okresowych przeglądów takich czynności jak wymiana klocków hamulcowych (przed ok. 4000 km) i założenie nowego zestawu napędowego łącznie z mniejszym kołem zębatym (przed ok. 300 km). Opony zostały wymienione z powodu pęknięcia przed ok. 3000 km.Adekwatnie do wieku są oczywiście widoczne (dosł. na miejscu) drobne (dosł. drobniejsze) ślady używania, jak np. drobne zadrapania na bagażnikach. DT jest dopuszczona znaczkiem sezonowym (?) 03-10. Ostatni kompleksowy przegląd miał miejsce w kwietniu 2006. Badanie techniczne (TÜV) jest jeszcze do marca 2008! Z powodu ograniczeń czasowych oraz brzydkiej pogody nie byłem w stanie całkowicie wyczyścić DT. Niektóre elementy jak szprychy trzeba by jeszcze raz doczyścić. Miejsce postoju DT jest w Berlinie 12526 (w pobliżu lotniska Schönefeld). Oględziny i jazdy próbne są możliwe po umówieniu się na konkretny termin." PS. Podziękowania dla Olsena za tłumaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Bedzie ktoś tak miły i odpowie czy można używać olej mineralny w dt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Można, ale najlepszy byłby jakiś półsyntetyczny albo syntetyczny, np.: Motul Transoil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Poszukuje transportu do Niemiec po to: http://cgi.ebay.pl/Yamaha-DT125R-TOP_W0QQi...1QQcmdZViewItem Co o tym myślicie? Jakby co to tu macie tłumaczenie :"Sprzedaję tu z bólem serca moją DT 125, ponieważ nie mam już czasu nią jeździć. DT jest w dobrym stanie, bezwypadkowa i ma dopiero 10500 km przebiegu.Była jeżdżona przeważnie przy ładnej pogodzie, a w zimie parkowana w garażu.Jest niezdławiona i według papierów jeździ 94 km/h, ale według licznika ponad 110 km/h na prostym odcinku drogi. Zaskakuje bez problemów i jeździ bez zarzutu. Maszyna nie była przerabiana/przebudowywana, dokonywano jedynie w ramach okresowych przeglądów takich czynności jak wymiana klocków hamulcowych (przed ok. 4000 km) i założenie nowego zestawu napędowego łącznie z mniejszym kołem zębatym (przed ok. 300 km). Opony zostały wymienione z powodu pęknięcia przed ok. 3000 km.Adekwatnie do wieku są oczywiście widoczne (dosł. na miejscu) drobne (dosł. drobniejsze) ślady używania, jak np. drobne zadrapania na bagażnikach. DT jest dopuszczona znaczkiem sezonowym (?) 03-10. Ostatni kompleksowy przegląd miał miejsce w kwietniu 2006. Badanie techniczne (TÜV) jest jeszcze do marca 2008! Z powodu ograniczeń czasowych oraz brzydkiej pogody nie byłem w stanie całkowicie wyczyścić DT. Niektóre elementy jak szprychy trzeba by jeszcze raz doczyścić. Miejsce postoju DT jest w Berlinie 12526 (w pobliżu lotniska Schönefeld). Oględziny i jazdy próbne są możliwe po umówieniu się na konkretny termin." PS. Podziękowania dla Olsena za tłumaczenie Ja bym ją wzioł ale nie wiadomo czy ją puści za 400euro bo to licytacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Witam!! Posiada ktoś na forum może tylną czerwoną lapmę pasującą w oginalny błotnik, chlapacz?? Pilnie potrzebuję, a na allegro nikt nie ma. A jak ma to się nie odzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Mam nastepujacy problem i według mnie wszystko wskazuje na zimmering pod wał ze strony sprzegła, ale wymieniałem go jakieś 300km temu. Czasami jak jade nie moge dodać gwałtownie gazu bo sie dusi, albo delikatnie chce dać gazu też sie dusi, jak wrzuce ssanie jest troche lepiej. Co to może być oprucz tego zimmeringa???? Z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Mam nastepujacy problem i według mnie wszystko wskazuje na zimmering pod wał ze strony sprzegła, ale wymieniałem go jakieś 300km temu. Czasami jak jade nie moge dodać gwałtownie gazu bo sie dusi, albo delikatnie chce dać gazu też sie dusi, jak wrzuce ssanie jest troche lepiej. Co to może być oprucz tego zimmeringa???? Z góry dzieki jesli by poszedł simmering od strony sprzegła,to moto powinno kopcić(jaki jest kolor spalin oraz świecy)a to ze sie dławi przy dodaniu paliwa to moze być spowodowane gaźnikem,np.moze dostawać za mało paliwa i też bedzie sie tak dziać,albo bedzie nieszczelne połącznie i bedzie łapał fałszywe powietrze. Widze ze trafiłeś na jakiś zły egzemplarz DT,bo sporo masz z nią problemów, ;) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 jesli by poszedł simmering od strony sprzegła,to moto powinno kopcić(jaki jest kolor spalin oraz świecy)a to ze sie dławi przy dodaniu paliwa to moze być spowodowane gaźnikem,np.moze dostawać za mało paliwa i też bedzie sie tak dziać,albo bedzie nieszczelne połącznie i bedzie łapał fałszywe powietrze. Widze ze trafiłeś na jakiś zły egzemplarz DT,bo sporo masz z nią problemów, ;) Pozdr troche kopci, świece zmieniałem bo miała przebicie i jeszcze koloru nie widać, ale jednak olej z wydechu leci, i wydaje mi sie że te wszystkie problemy co z nią mam są związane z tym samym tylko jeszcze nie duało mi sie tego naprawić dlatego tyle razy pisze, momentami jest dobrze wiec chyba nie gaźik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Czy jest możliwość obniżenia dt 80 bez wyjmowania kostki podwyższającej? Jest jakaś regulacja? Czy jest możliwość obniżenia dt 80 bez wyjmowania kostki podwyższającej? Jest jakaś regulacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.