Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif

 

Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.

Zębatka przód: 10 zębów

Zębatka tył: 48 zębów

 

O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif

 

Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gif

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

mam pytanie: czy Dt 125 z 1999r. posiada cylinder z nicasylem czy żeliwna tuleją?

 

Proszę o odpowiedź jedynie osoby które mają pewnośc.

 

Zgóry dzięki za pomoc, pzdr. Karol

 

Ja uważam ze napewno w tych rocznikach minarelki miały cylindry nakrapiane nicasilem,jak w wiekszośći 125 pewno,aby mieć pewność na 100% weż odkrec dyfuzor i bedziesz widział czy jest wstawiona tuleja czy nie. :) pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Witam. Mam pytanko... icon_mrgreen.gif

 

Teraz moja DT 50 R(5 biegowa) osiąga 50km/h.

Zębatka przód: 10 zębów

Zębatka tył: 48 zębów

 

O ile zębów z przodu musze zmienić zębatke abym osiągał prędkości 75-80km\h?? Czy będzie miała wystarczająco siły aby się rozpędzić na ostatnim biegu?? Czy nie będzie zbyt słaba?? rolleyes.gif

 

Dzięki z góry za odpowiedzi icon_biggrin.gif

Ello. Był chyba kiedyś na forum taki program co to przeliczał jakoś. Poszukaj, popytaj. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje transportu do Niemiec po to: http://cgi.ebay.pl/Yamaha-DT125R-TOP_W0QQi...1QQcmdZViewItem

Co o tym myślicie?

Jakby co to tu macie tłumaczenie :

"Sprzedaję tu z bólem serca moją DT 125, ponieważ nie mam już czasu nią jeździć.

 

DT jest w dobrym stanie, bezwypadkowa i ma dopiero 10500 km przebiegu.

Była jeżdżona przeważnie przy ładnej pogodzie, a w zimie parkowana w garażu.

Jest niezdławiona i według papierów jeździ 94 km/h, ale według licznika ponad 110 km/h na prostym odcinku drogi.

 

Zaskakuje bez problemów i jeździ bez zarzutu.

 

Maszyna nie była przerabiana/przebudowywana, dokonywano jedynie w ramach okresowych przeglądów takich czynności jak wymiana klocków hamulcowych (przed ok. 4000 km) i założenie nowego zestawu napędowego łącznie z mniejszym kołem zębatym (przed ok. 300 km). Opony zostały wymienione z powodu pęknięcia przed ok. 3000 km.

Adekwatnie do wieku są oczywiście widoczne (dosł. na miejscu) drobne (dosł. drobniejsze) ślady używania, jak np. drobne zadrapania na bagażnikach.

 

DT jest dopuszczona znaczkiem sezonowym (?) 03-10.

 

Ostatni kompleksowy przegląd miał miejsce w kwietniu 2006.

 

Badanie techniczne (TÜV) jest jeszcze do marca 2008!

 

Z powodu ograniczeń czasowych oraz brzydkiej pogody nie byłem w stanie całkowicie wyczyścić DT. Niektóre elementy jak szprychy trzeba by jeszcze raz doczyścić.

 

Miejsce postoju DT jest w Berlinie 12526 (w pobliżu lotniska Schönefeld).

Oględziny i jazdy próbne są możliwe po umówieniu się na konkretny termin."

 

PS. Podziękowania dla Olsena za tłumaczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje transportu do Niemiec po to: http://cgi.ebay.pl/Yamaha-DT125R-TOP_W0QQi...1QQcmdZViewItem

Co o tym myślicie?

Jakby co to tu macie tłumaczenie :

"Sprzedaję tu z bólem serca moją DT 125, ponieważ nie mam już czasu nią jeździć.

 

DT jest w dobrym stanie, bezwypadkowa i ma dopiero 10500 km przebiegu.

Była jeżdżona przeważnie przy ładnej pogodzie, a w zimie parkowana w garażu.

Jest niezdławiona i według papierów jeździ 94 km/h, ale według licznika ponad 110 km/h na prostym odcinku drogi.

 

Zaskakuje bez problemów i jeździ bez zarzutu.

 

Maszyna nie była przerabiana/przebudowywana, dokonywano jedynie w ramach okresowych przeglądów takich czynności jak wymiana klocków hamulcowych (przed ok. 4000 km) i założenie nowego zestawu napędowego łącznie z mniejszym kołem zębatym (przed ok. 300 km). Opony zostały wymienione z powodu pęknięcia przed ok. 3000 km.

Adekwatnie do wieku są oczywiście widoczne (dosł. na miejscu) drobne (dosł. drobniejsze) ślady używania, jak np. drobne zadrapania na bagażnikach.

 

DT jest dopuszczona znaczkiem sezonowym (?) 03-10.

 

Ostatni kompleksowy przegląd miał miejsce w kwietniu 2006.

 

Badanie techniczne (TÜV) jest jeszcze do marca 2008!

 

Z powodu ograniczeń czasowych oraz brzydkiej pogody nie byłem w stanie całkowicie wyczyścić DT. Niektóre elementy jak szprychy trzeba by jeszcze raz doczyścić.

 

Miejsce postoju DT jest w Berlinie 12526 (w pobliżu lotniska Schönefeld).

Oględziny i jazdy próbne są możliwe po umówieniu się na konkretny termin."

 

PS. Podziękowania dla Olsena za tłumaczenie

 

 

 

 

 

 

Ja bym ją wzioł ale nie wiadomo czy ją puści za 400euro bo to licytacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nastepujacy problem i według mnie wszystko wskazuje na zimmering pod wał ze strony sprzegła, ale wymieniałem go jakieś 300km temu. Czasami jak jade nie moge dodać gwałtownie gazu bo sie dusi, albo delikatnie chce dać gazu też sie dusi, jak wrzuce ssanie jest troche lepiej.

 

Co to może być oprucz tego zimmeringa???? Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nastepujacy problem i według mnie wszystko wskazuje na zimmering pod wał ze strony sprzegła, ale wymieniałem go jakieś 300km temu. Czasami jak jade nie moge dodać gwałtownie gazu bo sie dusi, albo delikatnie chce dać gazu też sie dusi, jak wrzuce ssanie jest troche lepiej.

 

Co to może być oprucz tego zimmeringa???? Z góry dzieki

 

jesli by poszedł simmering od strony sprzegła,to moto powinno kopcić(jaki jest kolor spalin oraz świecy)

a to ze sie dławi przy dodaniu paliwa to moze być spowodowane gaźnikem,np.moze dostawać za mało paliwa i też bedzie sie tak dziać,albo bedzie nieszczelne połącznie i bedzie łapał fałszywe powietrze.

 

Widze ze trafiłeś na jakiś zły egzemplarz DT,bo sporo masz z nią problemów, ;)

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli by poszedł simmering od strony sprzegła,to moto powinno kopcić(jaki jest kolor spalin oraz świecy)

a to ze sie dławi przy dodaniu paliwa to moze być spowodowane gaźnikem,np.moze dostawać za mało paliwa i też bedzie sie tak dziać,albo bedzie nieszczelne połącznie i bedzie łapał fałszywe powietrze.

 

Widze ze trafiłeś na jakiś zły egzemplarz DT,bo sporo masz z nią problemów, ;)

Pozdr

 

troche kopci, świece zmieniałem bo miała przebicie i jeszcze koloru nie widać, ale jednak olej z wydechu leci, i wydaje mi sie że te wszystkie problemy co z nią mam są związane z tym samym tylko jeszcze nie duało mi sie tego naprawić dlatego tyle razy pisze, momentami jest dobrze wiec chyba nie gaźik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...