Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem, a mianowicie chodzi o tę 'gwiazdkę', co zatrzymuje i zmienia biegi. Znajduje się ona z prawej strony tam gdzie sprzęgło. Nie wiem czy ona ma być na maxa przykręcona na tę śrubkę krzyżakową, czy ma sobie luźno latać. Odpiszcie plz...

Edytowane przez sir_tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rajdowiec zle napisalem tam.poprostu on dostaje paliwo tylko go zalewa ,ale jak strzykawka wlalem troszke paliwa do cylindra to odpalil ale zaraz zgasl ,troche to dziwne

ok.rozumiem a sprawdzałęś stan (jaka) jest świece zapłonowa chodzi mi czy jest na niej iskra i jaki ona ma teraz kolor i jaka jest mokra czy sucha.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem, a mianowicie chodzi o tę 'gwiazdkę', co zatrzymuje i zmienia biegi. Znajduje się ona z prawej strony tam gdzie sprzęgło. Nie wiem czy ona ma być na maxa przykręcona na tę śrubkę krzyżakową, czy ma sobie luźno latać. Odpiszcie plz...

 

Ma być na maksa dokręcona w przeciwnym razie odkręci Ci sie od drgań wypdanie śrubka i dalej to może być różnie.. ale najczęściej nie ciekawie.. mi po złożeniu moto nakrętka od kosza sprzęgłowego poluzowała sie od drgań ale naszczęście nic sie nie stało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma być na maksa dokręcona w przeciwnym razie odkręci Ci sie od drgań wypdanie śrubka i dalej to może być różnie.. ale najczęściej nie ciekawie.. mi po złożeniu moto nakrętka od kosza sprzęgłowego poluzowała sie od drgań ale naszczęście nic sie nie stało:)

 

A jak do tego lepiej dojść, bo niebardzo da rade na maxa dokręcić śrubkę? Co mam zdjąć, rozkręcić itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj w klubie mam identyczną yamahe ale nie mam dla ciebie dobrych wiesci jak chciałem sobie zrobić szlif i popatrzyłem na cylinder i tam pisze 72cm3 ale udało się włozyc tłok od 80 normalnie bo znajomi zrobili mi szlif a tak pozatym w silniku nic sie nie rózni

 

witaj w klubie mam identyczną yamahe ale nie mam dla ciebie dobrych wiesci jak chciałem sobie zrobić szlif i popatrzyłem na cylinder i tam pisze 72cm3 ale udało się włozyc tłok od 80 normalnie bo znajomi zrobili mi szlif a tak pozatym w silniku nic sie nie rózni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak do tego lepiej dojść, bo niebardzo da rade na maxa dokręcić śrubkę? Co mam zdjąć, rozkręcić itd?

 

nie wiem dlaczego nie mozesz dokręcić dobrze..ta gwiazdka siedzi na klinie wistarczy ze przytrzymasz nawet za gwiazdke i dokrcisz śrubke. albo jak w ten sposób nie dasz rady to np spróbuj wrzucić bieg i wtedy. jakbyś miał rozłożony silnik na pół to byś złapał za tą część i dokręcił ale i tak bez problemu powinno sie udać

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego nie mozesz dokręcić dobrze..ta gwiazdka siedzi na klinie wistarczy ze przytrzymasz nawet za gwiazdke i dokrcisz śrubke. albo jak w ten sposób nie dasz rady to np spróbuj wrzucić bieg i wtedy. jakbyś miał rozłożony silnik na pół to byś złapał za tą część i dokręcił ale i tak bez problemu powinno sie udać

 

pozdrawiam

 

No niecałkiem tak jak piszesz. Jak trzymam wciściętą nóżkę biegów to niby idzie dokręcić ale ledwo co, bo nie ma jak prostopadle dojść do tej śrubki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co by mogło być przyczyną że czasami mi dziwnie przerywa albo gaśnie na ssaniu czasami bylo lepiej, ale dzisiaj po dość długim kopaniu miałem zalaną świece a nie odpalił. Na początku robiło mi tak w wilgoci, sądze zę coś z elektryki to możę być i czasami gubi iskre( ostatnio mi 1 swieca padła) można jakoś sprawdzić co nawaliło żeby dobrej żęczy nie wymieniać????

 

Pozdro Seba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niecałkiem tak jak piszesz. Jak trzymam wciściętą nóżkę biegów to niby idzie dokręcić ale ledwo co, bo nie ma jak prostopadle dojść do tej śrubki.

 

 

a już wiem o co Ci chodzi.. jak nie masz jak dojść do weź wyciągnij to wajche od zmiany biegów i ten cały "pręt" który idzie od zmianki biegów aż do tej niby zębatki. nie wiem czy nie będzie przeszkadzała kopka albo kosz sprzęgłowy. jak coś to musisz odkręcić. a wyjmując "pręt" nic sie nie stanie bo w środku silnika on nic nie robi. spokojnie włożysz go z powrotem tylko patrz jak wszystko było mocowane. to nie jest trudne.

jak masz więcej pytań to pisz na gg1134355 żeby tematu niezaśmiecać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...