sir_tomek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) Witam! Mam problem, a mianowicie chodzi o tę 'gwiazdkę', co zatrzymuje i zmienia biegi. Znajduje się ona z prawej strony tam gdzie sprzęgło. Nie wiem czy ona ma być na maxa przykręcona na tę śrubkę krzyżakową, czy ma sobie luźno latać. Odpiszcie plz... Edytowane 5 Marca 2007 przez sir_tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Rajdowiec zle napisalem tam.poprostu on dostaje paliwo tylko go zalewa ,ale jak strzykawka wlalem troszke paliwa do cylindra to odpalil ale zaraz zgasl ,troche to dziwneok.rozumiem a sprawdzałęś stan (jaka) jest świece zapłonowa chodzi mi czy jest na niej iskra i jaki ona ma teraz kolor i jaka jest mokra czy sucha.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 witam, posiadam dt 80 hiszpańska wersje i prosze o zdjecia nalepek na takie moto, bo moje nie sa do konca kompletnehttp://www.bikepics.com/members/pawel125r/zapraszam wszystkich do obejrzenia i o kontakt, moje gg 363343 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strugal Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Jak rozblokowac cdi w dt50 z 2005 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Jak myślicie opłaca się kupić DT 125 z 2001r. za 4800 zł ze sprowadzeniem? Taką dostałem ofertę. PS. Jakby co to możecie mi pożyczyć 1600 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz. Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Pewnie ze sie opłaca,zalezy jeszcze w jakim stanie,ale jak jest ok to sie nie zastanawiaj,a z kad sprowadzona?? :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Witam! Mam problem, a mianowicie chodzi o tę 'gwiazdkę', co zatrzymuje i zmienia biegi. Znajduje się ona z prawej strony tam gdzie sprzęgło. Nie wiem czy ona ma być na maxa przykręcona na tę śrubkę krzyżakową, czy ma sobie luźno latać. Odpiszcie plz... Ma być na maksa dokręcona w przeciwnym razie odkręci Ci sie od drgań wypdanie śrubka i dalej to może być różnie.. ale najczęściej nie ciekawie.. mi po złożeniu moto nakrętka od kosza sprzęgłowego poluzowała sie od drgań ale naszczęście nic sie nie stało:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ma być na maksa dokręcona w przeciwnym razie odkręci Ci sie od drgań wypdanie śrubka i dalej to może być różnie.. ale najczęściej nie ciekawie.. mi po złożeniu moto nakrętka od kosza sprzęgłowego poluzowała sie od drgań ale naszczęście nic sie nie stało:) A jak do tego lepiej dojść, bo niebardzo da rade na maxa dokręcić śrubkę? Co mam zdjąć, rozkręcić itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 witaj w klubie mam identyczną yamahe ale nie mam dla ciebie dobrych wiesci jak chciałem sobie zrobić szlif i popatrzyłem na cylinder i tam pisze 72cm3 ale udało się włozyc tłok od 80 normalnie bo znajomi zrobili mi szlif a tak pozatym w silniku nic sie nie rózni witaj w klubie mam identyczną yamahe ale nie mam dla ciebie dobrych wiesci jak chciałem sobie zrobić szlif i popatrzyłem na cylinder i tam pisze 72cm3 ale udało się włozyc tłok od 80 normalnie bo znajomi zrobili mi szlif a tak pozatym w silniku nic sie nie rózni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 A jak do tego lepiej dojść, bo niebardzo da rade na maxa dokręcić śrubkę? Co mam zdjąć, rozkręcić itd? nie wiem dlaczego nie mozesz dokręcić dobrze..ta gwiazdka siedzi na klinie wistarczy ze przytrzymasz nawet za gwiazdke i dokrcisz śrubke. albo jak w ten sposób nie dasz rady to np spróbuj wrzucić bieg i wtedy. jakbyś miał rozłożony silnik na pół to byś złapał za tą część i dokręcił ale i tak bez problemu powinno sie udać pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarczu Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 mam pytanie czy gażnik od dt125 będzie pasował do dt 80 ten sam model pomóózcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir_tomek Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 nie wiem dlaczego nie mozesz dokręcić dobrze..ta gwiazdka siedzi na klinie wistarczy ze przytrzymasz nawet za gwiazdke i dokrcisz śrubke. albo jak w ten sposób nie dasz rady to np spróbuj wrzucić bieg i wtedy. jakbyś miał rozłożony silnik na pół to byś złapał za tą część i dokręcił ale i tak bez problemu powinno sie udać pozdrawiam No niecałkiem tak jak piszesz. Jak trzymam wciściętą nóżkę biegów to niby idzie dokręcić ale ledwo co, bo nie ma jak prostopadle dojść do tej śrubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Co by mogło być przyczyną że czasami mi dziwnie przerywa albo gaśnie na ssaniu czasami bylo lepiej, ale dzisiaj po dość długim kopaniu miałem zalaną świece a nie odpalił. Na początku robiło mi tak w wilgoci, sądze zę coś z elektryki to możę być i czasami gubi iskre( ostatnio mi 1 swieca padła) można jakoś sprawdzić co nawaliło żeby dobrej żęczy nie wymieniać???? Pozdro Seba! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 No niecałkiem tak jak piszesz. Jak trzymam wciściętą nóżkę biegów to niby idzie dokręcić ale ledwo co, bo nie ma jak prostopadle dojść do tej śrubki. a już wiem o co Ci chodzi.. jak nie masz jak dojść do weź wyciągnij to wajche od zmiany biegów i ten cały "pręt" który idzie od zmianki biegów aż do tej niby zębatki. nie wiem czy nie będzie przeszkadzała kopka albo kosz sprzęgłowy. jak coś to musisz odkręcić. a wyjmując "pręt" nic sie nie stanie bo w środku silnika on nic nie robi. spokojnie włożysz go z powrotem tylko patrz jak wszystko było mocowane. to nie jest trudne.jak masz więcej pytań to pisz na gg1134355 żeby tematu niezaśmiecać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Witam! Olej mineralny nada sie do dt? A dokładnie to chodzi mi o taki olej http://www.centrummaszyn.pl/index.php?p=pr...re&iProduct=115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.