Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

na allegro masz mataczy co dtki 125 na 50 maja wbite w papier dasz za taka 8k :P

 

dobra tą pozycje odrzucamy:) Chyba sobie pogadam z dzielnicowym co on robi w takich sytuacjach... Samą 80 spokojnie by dostał za 3k a w miarę opanowania i zdania uprawnień na motocykl przerzucić się na większy sprzęt.

 

Co do mataczy niestety trzeba uważać na allegro;/ sam znam jednego który upycha do motocykli najgorsze podzespoły i idzie dalej motocykl;/ Na co uważać przy zakupie pewnie znajdę na forum ;) Jakby miałby ktoś jakieś uwagi o DT prosze się odezwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chłopaki zabito mi ćwieka...

 

Yamaha DT 125 ma w cylindrze żeliwo nie nicasil prawda?

 

Ja mam swoją 2005 rok nie mam z nią problemów ale kuplem dowalił ost że mu wbili tuleje i że nie ma już nicasilu w swojej...

 

Czy w tych nowszych rocznikach dawali nicasil? na allegro widze tłoki z różnymi wymiarami to by potwierdzało moją teze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam sprawe odnosnie zmiany biegow. Kupiłem sobie takie buty http://www.crf50shop.com/images/FORC390993web.jpg i praktycznie nie szlo wbijac biegow do gory. Podniosłem sobie wichajster od skrzyni troche pomogło ale i tak od tego co przy zwykłych butach daleko, a na dodatek żeby zbić biegi musze podnosić nogę ze stópki. Czyli i tak źle i tak niedobrze. Nie wiem, myslałem żeby może kupić troszke dłuższy ten dzynks od biegów toby troche lepiej szło. Ale może ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że musisz zdjąć nogę z podnóżka żeby wbić niższy bieg to normalne w butach enduro i na motocyklu enduro. Buty są sztywne a motocykl ma duże odległości między elementami (względy bezpieczeństwa i takie tam co by sobie stóp nie połamać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam sprawe odnosnie zmiany biegow. Kupiłem sobie takie buty http://www.crf50shop.com/images/FORC390993web.jpg i praktycznie nie szlo wbijac biegow do gory. Podniosłem sobie wichajster od skrzyni troche pomogło ale i tak od tego co przy zwykłych butach daleko, a na dodatek żeby zbić biegi musze podnosić nogę ze stópki. Czyli i tak źle i tak niedobrze. Nie wiem, myslałem żeby może kupić troszke dłuższy ten dzynks od biegów toby troche lepiej szło. Ale może ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał.

 

 

mam to samo ale po kilku jazdach juz praktycznie ogarniam :)

 

niczego w DT swojej nie zmianialem zostawilem tak jak bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam pewien problem z DT 80 LCII. Ostatnio zrobiłem remont silnika tzn. szlif, nowy tłok i uszczelki. Teraz kiedy jest już wszystko złożone, dt odpala tylko na ssaniu, nawet kiedy silnik się rozgrzeje to jak wyłączam ssanie to motór gaśnie. Gaźnik nie reaguje na regulacje chociaż był niedawno czyszczony. Czasem też strzeli z wydechu powietrzem. Na pewno nie łapie lewego powietrza. Nie ma znaczenia na który ząbek ustawi się iglice.Niepokoi mnie to że przepalona mieszanka strasznie śmierdzi olejem, olej kapie też przy połączeniu cylindra z dyfuzorem. Robię mieszankę 1:50 (syntetyczny valvoline do 2T) Co to może być? proszę o pomoc.

 

 

dodam tylko że świeca jest ok (irydowa denso) ma ładną iskre.

Edytowane przez Simel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę przeraziłeś mnie tym simmeringiem bo to oznacza rozpoławianie silnika :sad: odcinek gaźnik - cylinder jest na 100% szczelny, gaźnik - filtr powietrza też szczelny. Może leje za dużo oleju i dt nie przepala go?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z butami już ok, po 150 km sie praktycznie przyzwyczaiłem, ciężko tylko z 2 na luz trafić(spada do 1). Ale nastąpił nowy problem ;p. Wiedziałem, że będę miał napęd do wymiany, ale nie sądziłem, że tak szybko. W sobote było rozpoczęcie sezonu a mi w piątek o 17 strzelił łancuch :(, ale całe szczęście znalazłem w miarę blisko warsztat i uratowali mi pierwszy start sezonu :D. Dziś 10 to mogę kupić napęd i muyślałem o tym http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-yamaha-dt-125-r-x-88-06-i1581033791.html i dać z przodu jeden ząb mniej niż mam czyli 15 a tył zostawić 57 żeby się lepiej zbierała, na v-max mi tak nie zależy bo i tak większość bede jeździć w terenie. Czy ten zestaw i przełożenie będzie ok czy może wybrać jakieś inne warianty?

Edytowane przez zizoug
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...