Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś może na sprzedaż rączke gazu do DT 80. tzn chodzi o ten plastki do którego zaczepia sie linke.

 

Bo mi pękł ten plastik i nie mam jak jeździć.

 

Jak ktoś ma to pisać 9282155

 

Chyba chodzi ci o rolgaz.

 

Damek0007 gdzie TY żyjesz?? :icon_mrgreen: Bo normalnie to wszędzie jest wielki problem taki myk zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podpowiecie mi co z tyi uszczelkami ?? Kiedys napewno kupowaliscie wiec powiedzcie ile daliscie i gdzie ;)

 

Pozdrawiam

 

Ja do swojej dt 80 dorabiałem w firmie która się tym zajmuje i kosztowało mnie to 10 zł. Ale jeśli w twojej okolicy nie ma takiej firmy to chyba najlepiej pójść do jakiegoś salonu yamahy i zapytać ich gdzie jest serwis lub sklep w okolicy !

 

 

yyyy..... mam pytanie czy jak wykrece szujnik temeperatury z glowicy to nie bd miał wytrysku ;) plynu chlodniczego :flesje: ?

 

Nigdy nie próbowałem ale po co to chcesz zrobić ? i wydaje mi się że jak będziesz jechał po nierównościach to raczej będziesz miał "wytrysk" płynu ! A jeśli jest ci on nie potrzebny to np: na jego miejsce wkręć jakoś śrubę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi zeby wykrecic na stale tylko zebym zobaczyl co jest bo nie chodzi mi wskaznik lekko drgnie wskazówka i koniec

a i czy mozna do zegarów i kontrolek dac zaróweczki 12v po 3,5w i czy sie nie spali cos ?? szybko prosze o odp bo zara sklepy zamkną !!!

Edytowane przez xsyniu147
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ja dopiero zaczynam przygode z DT i powiedzcie mi co to jest dyfuzor, bo wiem chyba o co chodzi ale nie jestem pewien. Jesli bym dobrze myslal to mam na nim napisane 80 km/h. Czy to znaczy ze moja dt jest blokowana wlasnie w dyfuzorze?

 

pozdrawiam

 

Dyfuzor to jest takie duze kolanko pod bakiem z lewej strony a tam gdzie masz napisane 80 km/h to tłumik końcowy przy kanapie....pozdro dla wszystkich detetkowiczów...P.S a blokady sa na tłumiku końcowym i CDI i jescze gdzies nie pamietam najlepszym sposobem jest wyczyszczenie dyfuzora i tłumika końcowego i oczywiście dwie pozostałe :) blokady...:]

 

yyyy..... mam pytanie czy jak wykrece szujnik temeperatury z glowicy to nie bd miał wytrysku :) plynu chlodniczego :buttrock: ?

 

Dobre pytanie ja ostatnio zepsułem (nie wiem jak) i w trakcie jazdy czułem cos ciepłego na bucie okazało sie nastepnego dnia ze cały płyn wylał mi sie z chłodnicy przez ten otwór....radze zastapic orginalnym (40 zł) bądz tak jak mówi inny detetkowicz aby wkrecic śróbke o tej samej średnicy efekt taki sam większosc detetek ma urwane kabelki od czujnika wystarczy przylutowac....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi zeby wykrecic na stale tylko zebym zobaczyl co jest bo nie chodzi mi wskaznik lekko drgnie wskazówka i koniec

a i czy mozna do zegarów i kontrolek dac zaróweczki 12v po 3,5w i czy sie nie spali cos ?? szybko prosze o odp bo zara sklepy zamkną !!!

 

Nic takiego nie powinno się stać ale najlepiej zrobić to na zimnym silniku !

 

To prawie tak jak byś odkręcił korek od chłodnicy ! Jak będzie ciepły to może wywalić płyn i poparzyć ręce a jak zimny to nic się nie stanie

 

||

||

\/

Edytowane przez mjr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak wykrece to nie wyleci przez to ?... bo mi to gówno nie chodzi a mialem ostatnio wrazenie ze go przegrzalem zgasł i musialem czekac :/ a zarówki kupilem 3W i narazie wszystko ok ;]

Edytowane przez xsyniu147
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka!! Mam pytanie... Jakie ciśnie nie sprężania powinno panowac w tłoku yamahy dt 80?? :D

 

w tłoku to generalnie żadne bo nie sprężysz materii stałej :icon_eek: ale w komorze spalania powinno byc przy dobrym silniku około 10bar..przy 8 jest jeszcze w miarę ale poniżej tłok na wymianę...

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, jak zdjąć tylne koło w DT z 2000r? :/ Dokładnie chodzi o DT 125 RN. Łańcuch zdjęty i patrząc z tyłu na motor po prawej stronie wszystko ładnie odkręcone i zdjęte, odkręcone jakieś śrubki 'ściskające' wahacz, tylko po lewej stronie mam problem - nie da się odkręcić śruby i zdjac tego czegos do regulacji napiecia lancucha. Probowalismy jakos tam chwytac (za tuleję chyba, sam nie wiem jak sie tam te rzeczy nazywaja :icon_mrgreen: ) zeby zablokowac i odkrecic ale nic z tego. Moze po prostu jest jakos konkretnie zapieczone? Napiszcie moze nawet i fachowym jezykiem jak zdjąć te koło, to moj wujek przynajmniej zrozumie co mamy robic :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...