Shinigami Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Zapraszam chętnych http://allegro.pl/silnik-yamaha-dt80-lcii-53v-i2752845866.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pro_Yamaha Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam wszystkim posiadam Yamahe DT 50 i właśnie przeprowadzałem w niej mały remoncik i całą ją rozbierałem i mam teraz problem z jedną małą blaszką wygląda ona tak: http://allegro.pl/yamaha-dt50-dt-50oslona-owiewka-wypelnienie-i2905928408.html jeśli dało by rade żeby ktoś zrobił zdjęcie miejsca w którym ona się znajduje był bym bardzo wdzięczny bo nie za bardzo pamiętam z kąt ją odkręciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uraz Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 jakie dysze wlozyc do seryjnego gaznika mikuni w dt 125 zeby cos lepiej jechala ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Do odblokowanej DT idzie dysza 240. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uraz Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) Dt odblokowana caly uklad wydechowy athena to wkladam 240 zobacze co sie bedzie dzialo Edytowane 8 Marca 2013 przez Uraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roogerr Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Poproszę o dane seryjnych dysz gaźnika mikuni z dt 80. Mam ten gaźnik w Am6 tzn akurat silnik dt 50. Jaka dysza by wystarczyła? do tego silnika ? wydech odblokowany akurat seryjnie zestrojony pod gaźnik 20 mm. Wał wzmacniany reszta seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy1m2 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Siema kupiłem nie dawno yamahe dt 125 z 98 roku i nie moge jej odpalić przed tem wszystko pięknie chodziło a teraz nie chce odpalić nie wiem czy paliwo nie dochodzi czy coś po w wężykach susza :( czy coś z gaźnikiem proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zacznij od czyszczenia kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam posiadaczy DT 80, niedawno też stałem się jednym, niestety moja DT przez 19 lat stała nieruszana, teraz chcę ją doprowadzić do porządku ale nie wiem od czego zacząć, chcę na początek uruchomić silnik, tylko nie mam kompletnie pojęcia jak sprawdzić czy moduł CDI, cewka, czy też regulator napięcia są sprawne, nie wiem też jak sprawdzić czy w ogóle działa "przerywacz" ( czujnik położenia wału? to co przekazuje impuls kiedy ma być iskra na świecy, znajduje się to pod magneto) bo ta część jest trochę zardzewiała, cewki pod magneto też przydałoby się sprawdzić, tylko jak? Mam w domu multimetr elektroniczny, tylko co gdzie i jak sprawdzać? Do motocykla nie mam kluczyków, więc przydałoby się obejść jakoś stacyjkę, tylko jak to zrobić??Jeszcze jedno pytanie-czy wszystkie simmeringi da się wymienić bez rozpoławiania silnika? jest on jeszcze oryginalnie poskładany, ma mały przebieg i nie chcę tego ruszać póki co. To tyle jak na teraz, jeszcze jakieś pytania na pewno się pojawią wraz z postępem remontu Pozdrawiam :D Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez artur.h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Z elektryką to nie pomogę a w sprawie stacyjki to osobiście szarpnąłbym się na nową, bo są do kupienia. A doraźnie to musisz powiedzieć ile tam jest przewodów, bo było kilka rozwiązań na wtyczki.Simmery da się powymieniać bez rozkładania ale akurat pokrywę sprzęgła warto zdjąć kontrolnie i wtedy wydłubywać stare. Tylko nie pokalecz niczego ostrymi narzędziami, bo będziesz miał wycieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Pokrywa będzie zdejmowana, bo trzeba wymienić tarcze sprzęgłowe, 20 lat moczenia w jednym oleju na pewno nie wyszło im na dobre:) w weekend będę miał czas trochę podłubać to wrzucę jakieś zdjęcia, między innymi zardzewiałego impulsatora, liczę na wasze porady czy go wymienić czy reanimować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qeusend Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witam. Posiadam Yamahe DT 50. Mam problem, gdy wrzucam pierwszy bieg to motor nie ruszy, muszę dodać bardzo dużo gazu i bardzo po woli puszczać sprzęgło, czasami nawet je przetrzymywać, żeby wszystko było ok. Chcę ją sprzedać i chciałbym się dowiedzieć czy pójdzie to naprawić, ponieważ klientowi który będzie zainteresowany kupnem może to przeszkadzać i zniechęcić do kupna. 2 problem to to że klakson działa tylko gdy używam odrobinę mocy, przy normalnej jeździ nie zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Witam witam i o poradę pytam, otóż byłem sobie w lesie moją DT 80 LC1, jechałem na nowej świecy, po powrocie iskra postanowiła mnie opuścić, na innych świecach też nie ma iskry, gdzie jej szukać i jak ją nakłonić do powrotu? :) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Przeczytaj pierwszy post na tej stronie. Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieekr Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam serdecznie. Posiadam silnik od DT 50 chłodzony powietrzem z roku 96/97 (sprzedający sam dokładnie nie wiedział). Teraz mam dwa pytania:1. W cylindrze czuć lekki próg? Czyli co do wymiany? Bo jakaś słaba kompresja mi się wydawała jak ruszałem kopką.2. Chodzi mi o tą cewkę co idzie od niej kabel do świecy. To musi być od DT akurat czy można coś innego wsadzić?Na razie to tyle. Może i śmieszne pytania ale nie miałem wcześniej doświadczenia z DT tylko simsony, komarki itp. Jak coś będę potrzebował to będę pytał jeszcze. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.