Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Bosze...troche za dużo tekstu :) i za dużo enterów ;P

 

CO do twego problemu, to szczerze nie wiem jak złożyć to sprzęgło ale proponuje założy całe drugie sprzęgło od kolegi które masz.....aby zdjąć kosz poszukaj za koszem i zębatką od kopajki małego otworka w którym powinien się obracać kawałek trybu w skrzyni biegów..wtykasz tam śrubokręt i blokujesz cały kosz....(tak jest w MX i LC I ... LCII i 125R nie widziałem ale silniki są nieco podobne wiec powinno to być) jeżeli jednak nie masz tego otworka..to wbijasz pierwszy bieg depczesz tylny hamulec i odkręcasz...zadziała.

 

 

w ogóle to ja nie miałeś w ogóle sprzęgła.....proponuje aby je wyregulować bo rozumiem że wsadziłeś kompletnie nowe tarcze sprzęgłowe, po tym musisz od nowa wyregulować wyprzęgnik a właściwie mechanizm wyciskający sprzęgło, nie wiem jak to się robi w DT125 ale na pewno masz to gdzieś w serwisówce albo na forum :)

 

 

Tak mnie naszło....: oczywiście wkładasz tarcze po kolei czyli najpierw "korek" potem metal, potem "korek" potem metal i tak do końca, pierwsza tarcza, która widzisz przed założeniem docisku ma być "korkowa" ...... pisze korek bo tak się utarło oczywiście tarcza jest z czegoś innego :banghead:

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WIELKIE DZIEKI ..Jackuzy

masz racje po 1

..przesadziłem z tekstem ... :D

 

CZYLI JAK ZDJąć KOSZ SPRZEGłOWY W DT -BEZ SPECJALNEGO SCIąGACZA ..

na pewno się komuś przyda ...

 

1. aby zdjąć kosz poszukaj za koszem i zębatką od kopajki małego otworka w którym powinien się obracać kawałek trybu w skrzyni biegów..wtykasz tam śrubokręt i blokujesz cały kosz....(tak jest w MX i LC I ... LCII i 125R)

 

2. jeżeli jednak nie masz tego otworka..to wbijasz pierwszy bieg depczesz tylny hamulec i odkręcasz...zadziała.

 

wszystko za radą Jackuzy wielkie dzięki ... :icon_mrgreen:

 

ja mogę dodać od siebie ,że trzeba BARDZO uważać aby nie ukręcić śrub ...(mają taka tendencję )

 

re.. motoboy - mam serwisówkę akurat do Twojego modelu (88-02)

super ..nie powiem na pewno by się przydała ... :icon_razz:

a możesz wstawić na forum link do strony ze sprzęgłem ..lub stronę pdf

tak aby był ogólno dostępny ..pdf z ułożeniem po kolei tarcz sprzęgła

NA PEWNO komus się przyda ...

a jak bedzie to na forum zawsze -ktos podpowie co robię ewentualnie robię ZLE... :D

było by super ..jak masz czas oczywiście ....

 

czy to jest ta serwisówka bo znalazłem w necie :

Yamaha Manuals - TZR 125(87-93), DT125R (88-02) 65.1 mb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamjesli wiesz cos na ten temat to daj mi znac

mam problem z moja yamaha dt 125 jechałe sobie spokojnie z góry nawet nie wkrecajac obroty 1000-3000 a tu nagle zgasła próbowałem ja odpalic i nic tylko strzela w tłumik iskra jest paliwo dochodzi no i nie wiem co sie stało

 

prosze o pomoc wszystkich znajacych temat dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Dawno mnie tu nie było... teraz mam problem z moją yamaha dt 80lc2, a mianowicie....

Mój motorek zachowuje sie tak że na każdym biegu jest straszliwie słaby... nie potrafi sie wykrecic powyżej 4.5 tys obr ale jak juz sie wykreci to dostaje normalnej mocy... czyli do 4.5 tys obr jest słaby jak mucha a od 4.5 tys tak gdzies do 6 ciagnie tak jak powinien potem zmiana biegu i znowu to samo... jego maxymalna predkosc na 6 biegu to 65km/h.... :cool:

Dodam ze motorek ma przejechane 5 tys km po remacie, ma nową siwiece, jeżdzę na dobrym syntetycznym oleju.....

Ratujcie mnie bo nie wiem co go boli.... :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Dawno mnie tu nie było... teraz mam problem z moją yamaha dt 80lc2, a mianowicie....

Mój motorek zachowuje sie tak że na każdym biegu jest straszliwie słaby... nie potrafi sie wykrecic powyżej 4.5 tys obr ale jak juz sie wykreci to dostaje normalnej mocy... czyli do 4.5 tys obr jest słaby jak mucha a od 4.5 tys tak gdzies do 6 ciagnie tak jak powinien potem zmiana biegu i znowu to samo... jego maxymalna predkosc na 6 biegu to 65km/h.... :banghead:

Dodam ze motorek ma przejechane 5 tys km po remacie, ma nową siwiece, jeżdzę na dobrym syntetycznym oleju.....

Ratujcie mnie bo nie wiem co go boli.... :)

 

Weź od kogoś inną świecę o ciepłocie 9 i sprawdź może trafiłeś wadliwą sztukę. Potem zobacz przepustnice w gaxniku czy dobrze chodzi.

Tak przy okazji to jest dwusuw to nie wymagaj cudów poniżej 5tyś obrotów :wink: Tak na prawde to moja RD miała moc od 4 tyś tylko raz...kiedy zalałem ruskiego nieskooktanowego paliwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź od kogoś inną świecę o ciepłocie 9 i sprawdź może trafiłeś wadliwą sztukę. Potem zobacz przepustnice w gaxniku czy dobrze chodzi.

Tak przy okazji to jest dwusuw to nie wymagaj cudów poniżej 5tyś obrotów :biggrin: Tak na prawde to moja RD miała moc od 4 tyś tylko raz...kiedy zalałem ruskiego nieskooktanowego paliwa ;)

 

Sprawdzałem na 3 świecach... wiem ze 2 suw ma słaby dół ale bez przesady zeby w miejscu gdzie kiedys jechałem na 6 biegu 70/h teraz yamaszka jedzie na 3 biegu ledwo 30-40km/h... zrobiła sie tak sałaba ze mnie teraz rometem mozna mnie wyprzedzic :clap:

pomocy powiedzcie co sie mogło stac....

dadam ze regulacja gaznika nic nie daje :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czym się różni yamaha dt 125 od 125r??

Ile wynosi spalanie przy bardzo spokojnej jeździe po ulicach, nie w terenie? (chcałbym jeździć codziennie do szkoły)

Pozdrawiam

 

Rka ma juz silnik minarelke R-robiły chyba od 89 roku o ile sie nie myle i juz ma inny bak (ogólnie ładniejszy wygląd ,jak by nie patrząc nowsza wersja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ..

dzięki serwisówce sprzęgło złożone :icon_razz: prawidłowo

hm mam teraz taki problem ...

ze YAMAHA PO ROZGRZANIU .. :icon_twisted:

sprzegło ciągnie troszkę ..(ale tylko po dużym rozgrzaniu )

co może być przyczyną ...?

czekam na oleje od kolegi ...(trochę to potrwa )wiec

 

skrzynia zalana dexron -olej przekładniowy (wysokiej jakości ) z tym ze do skrzyń automatycznych ..

rzadki -czerwony ...

musiałem sprawdzić na czymś czy wszystko jest o.k

czy to moze byc wina oleju ...?

czy coś innego ....

pomocy !

 

dzieki z góry za pomoc

i czekam na info ...

tomaj

 

chodzi oczywiscie o yamaha dt 125 r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...