Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno wymienialem tlok i robilem pierwszy szlif. W tamtym tygodniu moto mi stanelo i strasznie goracy byl cylinder...pomyslalem zaraz ze tlok zaczal puchnac. Olej byl ale ponizej minimum, a kontrolka jak go kupilem to niby nie dzialala i to mnie zmylilo bo caly czas swiecila, no ale mniejsza z tym wymiana tak mnie czeka, a teraz zima to sobie posiedze przy motku. Jak zmierzylem srednice cylindra to ma ona 49.6 od puchniecia sie chyba przeszlifowal. Powiedzcie mi czy mam kupic tlok 49.50 i nie robic szlifu czy kupic 49.75 i zrobic jednak szlif? Czy moze w ogóle nie wymieniac tloka tylko skrecic i zobaczyc czy pojedzie? :biggrin: :biggrin:

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwilbym sie gdyby to byl ten domowy sposob bo Jacek to stary kombinator :wink:

Jestem ciekaw czy warto by bylo to zrobic ... hmmm...

 

 

Heheh :biggrin: powiem wam że ja nie tylko głowice ale i cylinder splanowałem :crossy: cylinder o 1,5mm aż do poziomu pierwszego żeberka :P ale to już w zakładzie zrobił mi gość razem ze szlifem cylindra...kosztowało to 30zł i nie żałuje :lalag:.... za to głowice planowałem domowym sposobem :P efekty sa w moim profilu na BikePics (link w podpisie) niemniej nie polecam bo jeżeli macie możliwość to planujcie w zakładzie zawsze będzie mniej roboty i dokładniejsze :wink: tak czy siak z odpowiednią długa świecą (mam głowice przerobiona na długą świece:P dla MXa to jest BR9ES wtedy) to ręką jest trudno przekręcić kopkę żeby przeszła przez sprężanie... ogólnie motorek fajnie się zbiera z dołu..ALE ostatnio miałem problem ze sprzęgłem i na razie jeszcze nie przetestowałem jak to chodzi na górze niemniej dopóki sprzęgło chodziło to (przypominam moto jest docierane ;P ) bez większych kłopotów osiągnąłem 80km/h (według licznika rowerowego) i odpuściłem w wiadomym celu żeby nie przesadzać na dotarciu....powiem szczerze że gdyby nie ten incydent z magnetem to był bym ze wszystkiego super zadowolony ale niestety przez pieruńskie obrócenie się magneta miałem silnik do roboty od nowa prawie ;/ nie fajnie ;/

 

 

Już w podstawówce mówili na mnie McGiver :D:D:D

 

krystian_9 No to jak już chcesz robić szlif i tym podobne to ja bym polecił Ci kupić 50mm, wyszlifować pod tłok cylinder od razu i odłączyć w cholerę dozownik (najlepiej wymontować z pod kapy) a zamiast niego lać mieszankę do baku :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a oplaca sie zakładac filtr stozkowy powietrza ? da to jakąs moc ?

a jak dam powietrze pod cisnieniem do gaznika da wiekszą moc

 

CZŁOWIEKU jak chcesz większa moc to albo zmień silnik albo zmień motor...tak czy siak niskim kosztem nie masz najmniejszych szans osiagnąć mocy o której mówisz.... ba nawet z wydaniem kupy kas będzie cięzko osiągnąc moc o której mówisz a na pewno zmniejszysz żywotność silnika straszliwie....

 

jak ci się naprawdę nudzi to weź rozblokuj ten moduł zapłonowy potem sobie splanuj tą głowice jak się nie boisz możesz też założyć o 5 większa dysze do gaźnika....wydech zmienić tez możesz ale koszt coraz bardziej rośnie... echhh a na koniec wejdź na allegro i wystaw swoje moto jako super tjiunik i kup sobie coś mocniejszego :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xsyniu juz nie kombinuj po tych zabiegach praktycznie nie odczujesz wzrostu mocy, jeżeli chcesz wycisnąc cos z dtetki to kup cały układ wydechowy gianelli , cylinder tuningowy . np. polini i do tego większy gaźnik wtedy napewno odczujesz wzrost mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ech przydało by ci się kilka lekcji filmowania :icon_question: no może nawet więcej niż kilka ;)...

 

przede wszytkim jak cos kręcisz skup się na jednym obiekcie albo na jednym miejscu jak latasz po wszystkim na zoomie to w końcu nic nie pokażesz a widz dostanie mdłości i się porzyga z wrażenia.... kamere na max zoomie trzymamy stabilnie podpartą.. ideał statyw ale zakłądam ze go nie masz więc wystarczy usiąś stabilnie i trzymać ręce w jednym miejscu zresztą to się tyczy powyższego....narazie tle bo to kwestia nauki :icon_mrgreen:

 

http://pl.youtube.com/watch?v=3lRz0M7mnLc

 

może nie jest to idealny przykład...ale możesz psojżeć mniejwięcej...

 

ujęcia filmowe lepszej jakości były kręcone lepszą z kamer i są moje, natomiast 90% ujęć drugiej kamery to ujęcia wykonane przez moją dziewczynę :icon_question: ...zdjęcia na końcu są mojego autorstwa...ogólny efekt się liczy :buttrock:

 

patryk3860 ale on chce małym kosztem ;P

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiedziałem, takie modyfikacje o których wspomniałem wyniosły by go ok 1600zł. Dt to nie jest wysilony cross tylko zwykłe enduro, doprwadź go do stanu fabrycznego, to będzie dla ciebie najlepszy "tuning". Zmień tłok, korbe,łożyska... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś tego pewien? Bo na nim nic nie pisze. Wygląda podobnie, ale nie jestem pewien. Mógłbyś zmierzyć u siebie średnice przelotu?

 

śr. wylotu końcówki 2 cm

śr wlotu od cylindra 3 cm

obwód gruchy w najszerszym miejscu 34 cm

obwód końcówki tłumika 22,5 cm

 

patryk3860

a co ci da sama końcówka ?? Wybebesz starą to będzie to samo ;) fabryczna końcówka giannelli jest pusta jak łeb pewnego sąsiada, który mnie wk**wia, YADT będzie wiedział o kogo chodzi :notworthy:

 

xsyniu147

a zdajesz sobie sprawę z tego ile syfu taki filtr zapodaje do gaźnika ?

to jest dobre najwyżej do rometa :buttrock:

Edytowane przez szyszunia1514
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...