Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

jak skutecznie, mocno i solidnie zablokowac sprzeglo w dt lc2? probowalem blokowac kolo jak to ktos radzil jednak nie da sie tego zrobic inaczej niz zaczepiajac o szprychy a nie chce ich pogiac, pozatym niebezpiecznie sie wtedy lancuch naciaga i nie chce nic popsuc (skrzynia itp) sposob "na dziesiatke" jest moim zdaniem słaby bo jeszcze trzeba blokowac sprzeglo zeby o wal sie nie obracalo... jak zablokowac wg ks.serwisowej (zeby ja sciagnac musze siedziec do 3 rano a jestem zmeczony to nie wysiedze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedno jest pewne nie blokuj czasem za bolce od sprzegla

bo jak masz mocno je przylapane na wale to bolce sie poddadzą

i bedzie problem

 

ja walsnie rozebralem sprzeglo ale nie bylo mocno przylapane wiec

przylapalem kluczem francuskim za wewnerzna obrecz ale to jest

troche ryzykowne

 

teraz mecze sie z uustawieniem linki od sprzegla

 

jest jakis sposób sprawdzenia czy sprzegło dziala ??

 

tak na sucho przed sjreceniem

 

i jeszcze jedno jak macie ulozone te baszki w sprzegle tj.

kazda blaszka ma taki "cycek" wypust czy ja tam wolici

czy one sa wedlug jakiejs kolejnosci rozlozone np wszystkie

sa w jednym pionie czy jak schodzki czy jeszcze inaczej ????

 

------------------------------------------------------------------------------

 

dzieki za odpowiedz

a to dla ciebie

 

http://dt-manual.wz.cz/images/065.jpg

Edytowane przez lord_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Osobiście nie polecam sposobu "na dziesiątke", chyba że spróbujesz zblokować powiedzmy w 3 miejscach.

Sprawdź to!

Blokowałem w 1 miejscu i oto co z tego wyszło...

 

Najlepiej pójść np. do serwisu ogumienia, załatwią to w 5 sekund kluczem pneumatycznym.

 

"Cycki" w jednym pionie. Wszystko masz oznaczone strzałkami.

(bez karteru)

Raczej bez kapy. Wybacz, że czepiam się o takie drobiazki, ale żeby później nie było niejasności.

 

Pozdrawiam KszyHoo.

 

P.S.

Dbajcie o swoje sprzęgła... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj bylem pytac u znajomych mechanikow o pneumatyka wlasnie to mowili ze mozna gwint tym zerwac, dokrecal ktos pneumatykiem sprzeglo? sposobem na 10 urwalem kawalek koledze;P, a srobokretem miedzy te 4 szpilki co sie wkreca sprzezyny polamalismy jakis rok temu w suzuki rg(ten sam silnik) jedna;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj bylem pytac u znajomych mechanikow o pneumatyka wlasnie to mowili ze mozna gwint tym zerwac, dokrecal ktos pneumatykiem sprzeglo? sposobem na 10 urwalem kawalek koledze;P, a srobokretem miedzy te 4 szpilki co sie wkreca sprzezyny polamalismy jakis rok temu w suzuki rg(ten sam silnik) jedna;]

 

To ściągnij serwisówkę i zobacz jak tam to jest rozwiązane :) jest dorobiona taka deska z 4 otworami pod śruby dociskowe sprzęgła te na sprężynach, przykręcasz tą deske tymi śrubami, blokujesz deskę o blat stołu i odkręcasz :P no chyba, że coś przypadkiem pomyliłem, ale z tego co pamiętam tak to jest rozwiązane :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie klucze są na stronie 44 w serwisówce a kklucz do sprzęgła jest pod numerem 3 ale ciężko bedzie taki znaleść a zrobić to raczej niemożliwe tak o sobie, ja blokuje koło dornikiem ale nie o szprychy bo to głupota ale o otwór w zębatce i o wahacze tak zeby szprych nie dotykało, i łańcuch nie ma prawa pęknąć jaki skrzynia, chyba ŻE SZARPINIMY JAK PUDZIAN zamiast powoli odkręcąć, sprawdzony i moin zdanim najlepszy patent już zresztą otym była mowa ze 3 razy ale kto te forum będzie czytał

 

 

powinno sie zrobić odpawiednie działy w forumnp. sprzęgło, zapłon, zawieszenie, silnik, elektryka, rejestracja itd itd itp. wtedy kazy by znalazł co by chciał duzo szybciej bo to wszystko jet na tym forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem cale forum jezeli o to Ci chodzi, ale teraz gdy mi to potrzebne poprostu jak wiekszosc nie chce mi sie szukac, co do serwisowki to pisalem wczesniej ze jest zajety serwer, u mnie blokujac o zebatke i wahacz zaczepiam o szprychy, tez pisalem wczesniej, nie tylko ja nie czytam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem cale forum jezeli o to Ci chodzi, ale teraz gdy mi to potrzebne poprostu jak wiekszosc nie chce mi sie szukac, co do serwisowki to pisalem wczesniej ze jest zajety serwer, u mnie blokujac o zebatke i wahacz zaczepiam o szprychy, tez pisalem wczesniej, nie tylko ja nie czytam....

 

da sie tak zrobić żeby nie zaczepiało na bank pokombinowac trzeba chyba ze masz inną zebatke

a serwisówek jest sporo w necie i są jako zdjęcia na czeskiej jaki9eś stronie ale nie pamioętam wystatrczy poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakbyście wzięli pręt, taki coś jak śrubokręt wsadzili w ogniwa łańcucha tuż przy zębatce zdawczej w taki sposób aby przechodził ów pręt przez obie strony łańcucha czyli na wylot przez dwa ogniwa łańcucha tuż przy zębatce.... to chyba powinno zablokować skrzynię skutecznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz poradzilem sobie z tym sprzeglem, zablokowalem kolo + hamulcem trzymalem, co do tego rachunko..jak juz tak kombinujesz to ###cenzura antykorupcyjna;p###, albo szukaj innej stacji kontroli, bo bedziesz mial rachunek to powiedza co innego..czekaja na $$$

Edytowane przez Naspin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...