Skocz do zawartości

Co po 80? Pomóżcie i doradźcice.


Rekomendowane odpowiedzi

Nie dawno kupiłem 80 a już mysle co mógłbym kupic sprzedajec tego. Tata myśli o kupnie jakiegoś chopera albo coś w tym stylu. Mi jednak to nie odpowiada. Chciałbym jakis motor sportowo-turystyczny. Nie taki prawdziwy plastik i nie odrazu 750 czy 600. Pomóżcie bo zacząłbym powoli mysleć na ten temat i zbierać pieniądze. Wiedziałbym ile mniej wiecej mi potrzeba.

Czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze masz 16 lat,tak?to chyba jeszcze nie mozesz jezdzic niczym wiekszym,a nawet na 80tke powinienes miec prawko A1.Jezeli je masz to jedynie 125 pozostaje w Twoim zsiegu przez nastepne 2 lata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku będe miał 17. Planuję zmiane 80 dopiero za rok albo 1,5 ponieważ brat też jeździ na 80 a tak jak go sprzedam pozostanie mu tylko rower. Wiec w pewnym sensie jestem od niego uzależniony.

 

Niechciałbym żadnej 125, 150 czy 250. Wydaje mi sie że osiągi i moc są PRAWIE porównywalne do mojej Hondy moze troche lepsze w tych wyższych pojemnościach (patrzyłem na chopery a nie na inne maszyny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę źle myślisz bo pewnie Ci chodzi o 125 zblokowane według prawa europejskiego na 15KM , ale zawsze sa mocniejsze wersje np Cagiva Mito ,Planet (33KM) czy bardziej popularna NSR 125 ponad 30KM i zaręczam Ci ze nawet GS500e miałby z nimi problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Jeśli chcesz coś fajnego, to mógłbyś się rozejrzeć za Yanahą RD 250 (36 KM) lub 350 (60KM). Jeźziłem 3 lata na 250-ce i dawałem radę kolesiom na GSX400 i GPZ500 (na prostych mi mogli uciec, ale zakręty były moje!). Jeśli nie chcesz się dłuzej bawić w 2T, to polecam jak wyżej GS500 - fajny zwrotny motocykl, wygodny i fajnie wygląda. Możesz poszukać Suzuki Bandit 400, ale słyszałem, że nie są u nas popularne (brak części). Z troszkę wyzszej półki Yamaha XJ600N (54KM) - wygodny, dobrze wyglądający sprzęt. Z enduro seria XT Yamahy, od 350 w zwyż, albo Suzuki DR. Wszystko jest sprawą gustu zapotrzebowania i możliwości finansowych :banghead:

Życzę dobrego przyszłego wyboru i udanego nadchodzącego sezonu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey

Ja bym na twoim miejscu kupil jakas NSR 125 bo naprawde motorek zwrotny i na prostej smiga nawet 180KM/h. a pozniej mozesz pomyslec nad jakas 600. :banghead:

NSr fajny sprzęt,jednak z tego co widziałem na giełdzie to używane sprzęty mają dość wysoką cenę jak na 125,dlatego radziłbym gs500,cb500 jednak jeżeli nie musisz sie liczyć z kasą to NSR spoko sprzęcik :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam 125 bo przynajmniej polatasz legalnie niczym nie ustępują np GSce 500 i innym... Kiedyś miałem aprilie AF1 125 i naprawde sobie chwale... Na prostej miałem max ok 170km a op zakretach prowadziła sie bajecznie i napewno lepiej niż GS czy inne takie bo jej waga to 130 kilo... pozatym porównaj te sprzety gdzie GS do aprili RS.. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę źle myślisz bo pewnie Ci chodzi o 125 zblokowane według prawa europejskiego na 15KM , ale zawsze sa mocniejsze wersje np Cagiva Mito ,Planet (33KM) czy bardziej popularna NSR 125 ponad 30KM i zaręczam Ci ze nawet GS500e miałby z nimi problem

 

A ja ci zaręczam że GS500E nie miałby z nimi problemu. Różnica jest i to dość spora. Więcej koni i wyższy moment obrotowy i na pewno bardziej elastyczny silnik. Zawsze wychodzi na to że koniki w 4T sa bardziej wypasione niż w 2T.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam teraz mam podobny problem jak ty Kris i rozważam własnie jakąś wsiciekłą 125 lecz jeszcze nie jestem zdecydowany czy enduro czy scigancik (zależy to od tego jaka okazja sie trafi).Ja bym wolał w sumie jakas rd 250/ 350 (fajne sprzety przekonałem sie o tm po mojej 80 :banghead:)Lecz niestety mam kłopot z rodzicami ...pozwalaja mi na góra 125 ech po co ja im mówiłem o jakis pojemnosciach (na mz 150 juz nigy by mi w życiu nie pozwoliła bo wieksza pojemnosc) dobrze ,że mamuski nie uśwadamialem o istnieniu koni mechaniznych :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fredi tak się składa że miałem GS500e z 1997r i odblokowaną wersje 46KM i jechałm nim na normalnych przełożeniach 190km/h ale nie oto chodzi GS500e waży 180kg a taka mito ok 130kg a najnowsza Aprillia rs 125 114kg przy mocy ponad 30 KM więc naprawde jest sie czego bać, i podejrzewam że na zakrętach nie miałbyś szans zresztą ja też na GS500e na prostej pewnie byś dał rade ale to też nie do końca jest powiedziane ,ale zgodzę sie że 4T jest lepszy bo mniej awaryjny i elastyczniejszy itp. ale to jest 500 a to 125 na która prawko można mieć od 16 lat tak więc trudno porównywać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to 125 na która prawko można mieć od 16 lat tak więc trudno porównywać...

 

No niezupełnie. Zawsze istnieje możliwość że ktoś się przyczepi do tego że ta maszynka ma mięcej jak 15 KM i wtedy jezdziec staje przed sądem.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...