Mr.Maciek Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Witam. Do którego roku była produkowana Yamaha DT 80 LC2??Pozdrawiam, Mr.Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Yamaha DT80LC2 była produkowana do końca 96,moja miała w papierach końcówke 96 i to był ostatni wypust 80cc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 a nie przypadkiem 97?widzialem pare sprzetow z 97 ale to moze byla wlasnie koncowka 96 i dlatego ludzie pisali 97 zeby miec wieksze branie? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 a nie przypadkiem 97?widzialem pare sprzetow z 97 ale to moze byla wlasnie koncowka 96 i dlatego ludzie pisali 97 zeby miec wieksze branie? Rolling Eyes Dokładnie, przeglądając ogłoszenia kilka razy trafiłem na `97 rocznik, a zdawało mi się ze do `96 były produkowane. Czyli albo nie wiedzą co sprzedają :lol: , ablo to chwyt marketingowy :) . Pozdrawiam, Mr.Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Witam :(Jestem szczesliwym posiadaczem dt80 lc2 z 1995 roku. Odblokowalem juz CDI i narazie nie odczulem duzego przyrostu mocy. Musze wybebeszyc dyfuzor lecz mam zapieczona jedna srube :) jedna odkreca sie idealnie, a z druga mam wielkie problemy... Wydaje mi sie ze poprostu ukreca sie szpilka i lada moment sie urwie. Czytalem o podgrzewaniu zapieczonej sruby ale jak sami wiecie kolanko jest w takim miejscu... :( czy ktos ma jakis sprawdzony sposob na tego typu problemy ? srube oczywiscie wiele razy namaczalem wd-40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 17 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 jedna odkreca sie idealnie' date=' a z druga mam wielkie problemy... Wydaje mi sie ze poprostu ukreca sie szpilka i lada moment sie urwie. Czytalem o podgrzewaniu zapieczonej sruby ale jak sami wiecie kolanko jest w takim miejscu... czy ktos ma jakis sprawdzony sposob na tego typu problemy ? srube oczywiscie wiele razy namaczalem wd-40.[/quote']mam to samo tylko ze u mnie dwie srubki sie nie odkrecaja :lol: :? mowisz ze wd-40 nie skutkuje?to mnie zmartwiles :(aha zapomnialem dodac jeszcze ze jak wbijam sobie jedyneczke na stojaku to koło mi sie obraca oczywiscie caly czas trzymam sprzeglo.moze tak powinno byc bo kolo nie ma zadnego oporu ale na jezdni tez tak mam trzymam spprzeglo a motorek delikatnie chce jechac do przodu.dodam ze wyskakuja mi biegi czasem.mysle ze tarcze sprzeglowe do wymiany i zmienie olej w szkrzynii co wy na to?jesli mam racje to jakich firm polecacie produkty.prosze o odp. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Siemka! Będzie troche off topic ale trudno ;) .Więc chce sobie kupić Yamaszke DT 80 LC 2. Mam upatrzonych kilka sztuk z lat 94,95 i 96. Kase będe miał od rodzciów, do końca maja napewno będzie. Ale nie o to tutaj chodzi. Moja mama uważa że taki motor to jest złom bo ma te 10 lat i jest troszke podrapany itd. a mój tata mówi że takie coś będzie bardzo wyeksploatowane...Jak ich przekonać że tak nie musi być?? Jak u was było przy zakupie moto?? Gdzie jest blokowana YAmaha DT 80 LC2?? Jakie dokumenty potrzebne są do rejestracji? Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Witam Mr.Maciek blokady z tego co wiem to znajduja sie !!Układ wydechowyGaznikCDIdokumenty do rejestracji Brif<chyba tak to sie pisze:P>, umowa kupna ! chyba cos jeszcze ale nie pamietam...Najlepiej pojedz z jakims kolesiem co sie zna ja tak zrobiłem i mam DT rocznik 93 !! i jestem zadowolony !! Przebieg jest tez wazny ja mam 10 000 ale z tego co wiem to łatwo mozna go w DT cofnac !! I najlepiej kup DT zablokowana bo bedziesz miał pewnosc ze nie była Katowana YAMASZKA :P !! moja jest ;):DPzdr ps.. Jak cos zle to mnie poprawcie...!! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 Potrzbeny jest Brief, wymeldowanie i umowa. Przebieg jest tez waznyLiczy sie bardziej stan a niż przebieg. To sa małe silniki wiec wymagają częstych remontów i dlatego nie warto na 1 miescu sugerować sie przebiegiem tylko stanem technicznym.z tego co wiem to łatwo mozna go w DT cofnac !! INp między innymi dlatego. I najlepiej kup DT zablokowana bo bedziesz miał pewnosc ze nie była Katowana YAMASZKA DT 80 bardziej opłaca sie kupic rozblkowaną bo odblokowanie wydechu i CDI to jednak troche roboty i kasy a za nia można kupić sobie już np ochranicze. Co do katowania to bzdura bo odblokowana DT 80 ma jakies 2 KM wiecej wiec to żadna róznica a po drugie jak jest motocykl słabszy to sie wiecej gazu daje zeby jechac z taką sama szybkością jak motocyklem bez blokad.Blokady sa na wydechu i CDI choć CDI nie wwszytkie roczniki miały zblokowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 odblokowana DT 80 ma jakies 2 KM wiecej To strzalek ile maa zablokowana DT ?? a ile odblokowana ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 To strzalek ile maa zablokowana DT ?? a ile odblokowana ??Sa 2 wresje jedna mówi ze zblokowana ma 10 a odblokowana 12 2 wersja mówi ze zblokowana ma koło 8 a oddławiona 10. A to co ludzie wypisuja w ogłoszeniach ze DT mają po 15 a nwet do 18 koni to sa bajki. Jeżeli by tak było to chodziły by jak mój HM a nie chodzą i nawet derbi senda 50 jedzie na przeyspieszenie tak samo jak DT 80 a ma on ma gdzies koło 10 KM, oczywiście DT ma lepsza charakterystyke ze względu na pojemnośc ale osiągowo to to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 A ja mam pytanie gdzie można zakupić sportowy filtr powietrza do DT80 LC II i jaka jest jego cena? A drugie pytanko to gdzie można do DT kupić niedrogi tłumik przelotowy ;) :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 PAtriX z tego co widziałem to przejdz do 1 strony tego tematu ;) !! Jesli chodzi o tłumik np.. www.allegro.pl ;) na zawodach popytaj jakis zawodników napewno cos maja :P !! zrobic sobie samemu :lol: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatriX Opublikowano 19 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 HubZG z tego co wyczytałem to nie polecają zmieniać filtra w DT .. Dlaczego? Ale rzeczywiście była wzmianka o filtrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 19 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2005 zablokowanie silnika poprostu nie pozwala na mocne zuzycie silnika (no chyba jakbys bardzo chcial) i nawet mocne krecenie manetka nic nie zmieni poniewaz silnik przez te blokady i tak pojedzie to swoje 80 km/h i dobierze odpowiednie obroty przu ktorych nie katuje sie tak jak odblokowany.jesli masz zablokowany masz polise na to ze silnik jest zdrowy.poza tym kup motocykl najlepiej 94-96 z pierwszej reki,zablokowany :!: jak jak kupilem swojego dt to jeszcze dobrze dotarty nie był :twisted: p.s dzieki za odpowiedz na moje pytania :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi