Quake Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Witam Co do kariery to do końca niewiadomo jak to bedzie, na ile jest ten motor zminiony w porównaiu do oryginału to zadecyduje podobnie jest z ducati seryjne nie są takie szybkie jak torowe (dla wyjaśnienia mam namyśli różnice w tych mocach jest większa niż u japońskiej konkurencji). Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Powiedz jeśli możesz jak sie ma ZX10 seryjna do GSXR1000 K4 wedle Ciebie. Pozdro :)wykres porównawczy z hamowni:http://www.sportrider.com/features/146_0406_comp_dyno/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Witam Fajne zestawienie dzięki :-) R1 ma słaby moment Hmm..? :-( :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Witam Fajne zestawienie dzięki :-) R1 ma słaby moment Hmm..? :-( :)zobacz na przegieg mocy maxymalnej , dostaje kopa przy ok 7 tys obr dopiero , taki przebieg mocy niepasuje do litrów , charakter taki jak 600 setki czyli odrazu skreslony :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Nie powiedzialbym, ze dostaje kopa od 7 tys - ponizej tez niewiele mu brakuje - dosc rowna krzywa mocy i momentu w odroznieniu od Suzuki i Yamahy.Jesli chodzi o Buella to bardziej jestem ciekaw czy skonczy wyscig, niz o osiagi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dungood_ Opublikowano 2 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Co prawda jeden ze startujących w Poznaniu to będzie Cyclone, ale reszta to XB9R i XB12R/XB12S, więc szanse na ukończenie wyścigów przez któregoś z Buelli są... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Witam Wykres Yamahy ma dzióre między 6,5 a 7tys i jest widoczna to kolor niebieski nie wiem gdzie jet równa ta krzywa :) , coś chyba żle odczytałeś kolorki :-) Pozostałe sprzęty idą równo a moment obrotowy ma stosukowo mały jak przy takiej mocy to tyle co widze z tych wykresów :-) Pozdrawiam wszystkich :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Nie powiedzialbym, ze dostaje kopa od 7 tys - ponizej tez niewiele mu brakuje - dosc rowna krzywa mocy i momentu w odroznieniu od Suzuki i Yamahy..widac na wykresie spora różnice od konkuręcji , widoczne też to jest podczas eksploatacji porównując to z gsxr1000k3,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Witam Nika, Święta racja widać dokładnie , trzeba byc obiektywnym może nasz przyjaciel z forum ma R1 ale nie powinno mieć to wpływu na wynik :-) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Ponieważ mam "normalne" moto i miałem okazję testować Bualla, ot seryjna bułka niestety nie ma startu z gixerem. Inna sprawa, że w buellu, jeździ się od 3 do 7 tys i dynamika (odczuwalna) jest taka jak w GSXR od 6 do 10 tys... Tyle tylko, że GSXR ma jeszce ze 3 tys. obrotów w górę, których brakuje buellowi... Natomiast rozawiałem z Olafem który będzie na tym ganiał (pisał zresztą też o tym na forum motodawców) nie przerobił go aż tak jak to jest robione w niemczech, ale wzmocnił sprzęgło, jakieś power commandery, sportowy tłumik, mapy zapłonów itd, więc będzie troszkę bardziej narowisty niż oryginał. Ale cudów nie ma... to wciąż będą dwa cylindry o długim skoku które nie wkręcają sie tak szybko jak krótkoskokowa rzędówka. Ale zobaczymy jak ze zwrotnością, bo jak usztywnili mu zawieszenie (ja jeździłem na totalnym "komforcie") to na zakrętach może jakąś przewagę uzyskiwać. Choć raczej małe szanse że na prostych nie straci jej. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Witam Fajna wyczerpująca odpowiedź, zmiany jakie są dokonane w Buell`u w sumie są standardowymi do wyścigów tego typu, nie pozostaje nam nic innego jak czekac na efekty tego starcia. Zobaczymy co pokaże ta V-ka bo Ducaty u nas jakoś nie specjalnie . Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Miałem okazje przejechac się kilka razy Buellem XB9 . Osiagami to napewno odstaje od porównywalnej pojemności "japończyka". Na autostradzie wykręciłem 220 km/h i to było wszystko na co ten motocykl było stać. Ale może jakiś zdławiony był :) Przyśpieszenia całkiem niezłe, prowadzenie również super, podobnie hamulce. Ciekawe jak pójdzie amerykańskim "plastikom" :( na torze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Nie powiedzialbym' date=' ze dostaje kopa od 7 tys - ponizej tez niewiele mu brakuje - dosc rowna krzywa mocy i momentu w odroznieniu od Suzuki i Yamahy.Jesli chodzi o Buella to bardziej jestem ciekaw czy skonczy wyscig, niz o osiagi. Adam M.[/quote']Jezdzilem nowa R1 i czuc bardzo ten kop od 7tys.,do tych obrotow to nuda,na jedynce z gazu do tych obrotow nie chce isc a powyzej to tak wywala kolo do gory ze mozna sie nia przykryc.Stara R1 duzo lepiej oddawala moc,tak samo jak wszystkie srady od k1 do k4.Dlatego nie chce R1 bo ma charakterystyke silnika jak 600-ka.No i niewiadomo jak ze skrzynia biegow bo stare R1 miale duze problemy z nia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Ha, ha to podobnie oddaje moc jak moj 20 letni EFE, choc nie powiedzialbym ze na moim ponizej 7 tys wieje nuda.Cale nieporozumienie wyniklo przeze mnie, bo zle zrozumialem ze Nika pisze o Kawie a nie o Yamasze. Tak ze moj komentarz odnosil sie do wykresu mocy i momentu Kawy.Co do Buella to nowsze modele sa o wiele lepiej przygotowane silnikowo od starszych, tzn rozumiem to tak ze lepiej znosza wysokie obroty w dluzszym czasie, ale z natury swej jest to silnik dlugoskokowy i wolnoobrotowy dlatego raczej obawiam sie o jego odpornosc w czasie wyscigu.Dla mnie Buell bedzie kompletny gdy wreszcie w nadwozie Lightning ( XB12S ) wstawia silnik VRoda - wowczas bedzie to wreszcie jechalo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 ......Dla mnie Buell bedzie kompletny gdy wreszcie w nadwozie Lightning ( XB12S ) wstawia silnik VRoda - wowczas bedzie to wreszcie jechalo. Adam M. No tak ale... rozmawiałem z chłopakami od "Liberatora" i powiedzieli, że w tej chwili oficjalnie nic Buell nie planuje z silnikiem V-roda, bo :- jest mniej zwarty (co przy konstrukcji bułki ma olbrzymie znaczenie)- jest cięższy (...co mnie akurat ździwiło). Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.