BIL Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Zbyt mała liczba oktan w połączeniu z dużym obciążeniem silnika. TAk widocznie było w przypadku wspomnianej sierry. Normalnie chodziła pieknie, problem pojawial sie gdy objuczona 4 osobami + bagaże musiała wspinać sie na wzniesienie. Współczesne samochody posiadają czujnik spalania stukowego, sierra widocznie go nie miala. A byla to dobra wersja, robiona na Szwecje i Norwegie, chociaż jeździła w Szwajcarii. Dzwonienie zaworow, spalanie stukowe - jak zwal tak zwal. Wiadomo w czym rzecz. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Ja do rometow,jawki i shl tankowalem zawsze U 95. A do Cagivi ktora tez jest 2t kiedys tankowalem U95 potem mi sie to znudzilo i zaczalem lac Pb95, a potem przerzucilem sie na Pb98 czasem jak kasa pozwoli to leje shell v power :banghead: . Poza tym wiecie spalanie rzedu 3-4 l / 100 km to mozna sobie pozwolic lac taka droga zupe mimo malego portfela :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 31 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2005 Dzwonienie zaworow' date=' spalanie stukowe - jak zwal tak zwal. Wiadomo w czym rzecz.[/quote'] No niezupełnie. W MZtce nie ma co dzwonić, a jednak dzwoni. I to napewno nie są zawory :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 A jak ma sie temat z Jankiem?Bo wyczytalem na ktorejs stronie o Junaku ze orginalne gniazda od Janka moga jezdzic na bezolowiowej, tylko chce sie upewnic czy mnie w jajo nie zrobiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 2T spala wrzystko co sie pali ;) oczywiscie nie polecam jezdzic na denaturacie albo rozpuszczalniku ale mozna zmieszac lub rozrobic zeby przybylo troch oktanow ja leje 95 euro super U95 prawie wokule nie lalem smierdzialo to jakos dziwnie ze wolalem nie wlewac do swojego sprzetu jesli ktos sie boje o silnik (zeby sie nie zatarł) to niech doleje na 1,5 l bezyny 95,98 obojetnie 1 zakretke Miksolu S (10zł za 1l starcza na bardzooo długo) a jesli juz ktos ma pojaz typu stary Fiat 125p to specjalnie dla tych modeli samochodu sprzedaja uzdatniacze benzyny czy jakos tak jedna puteleczka 50ml 4zł starcza na 50l benzyny leje sie to do starych samochodow które musza jezdzic na U95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 właśnie ... dobre pytanie co do benzyny... hmm co do dwusówoów.. ja robiłęm w moim romecie różne eksperymenty.. i jeździ do dzisiaj ... trzeba tylko pamiętać o oleju.. bo przecież on ważny w sparowaniu... hmm nie wiem tylko jak z moim ostatnim nabytkiem - junakiem.. czy mogętankować do niego 95bp?? jaką benzynę polecacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasterDD Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Ja leje PB 95 lub PB 98.Kiedys do skutera tez lalem PB 95 albo 98 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Ja lałem U95... do Kawy Gpz 600rA teraz co bede lał to nie wiem....Co proponujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.