szeryf Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 wlasnie taki mam ,nie mialem wyboru poprzedni wlasciciel go wydlubal,strasznie glosny i niby fajnie ale jak chce jechac spokojnie to 5tka 5 tys obrotow a w tu wyje jak sko....syn.co zrobic?i czy pusty wydech szkodzi cos maszynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Bardzo szkodzi.Najlepiej poszukać jakiegoś zniszczonego z zewnątrz spotrowego wydech zrobionego do Twojego modelu motocykla bo niestety zapomniałeś napisać czym jezdzisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 cbr 400rr ,powiedz jak szkodzi co sie moze dziac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Wypali zawory wydechowe. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Pytałem o model Hondy-CBR400RR (NC29)W ten sposób mechanik wie już dużo a i z zamówieniem części jest później łatwiej.Sorry za uwagę ale nieuważnie czytacie forum. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Piotrze powiedz jeszcze czemu wypala zawory wydechowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Tłumik tłumi i reguluje jednocześnie wylot spalin z cylindra ale odpowiednio dopasowany nie dopuszcza do przepływu nowej mieszanki w wydech przed zamknięciem zaworu wydechowego.Przy 14000 obr/min. po zaworze idzie płomień prawie ciągły czyli 7000cykli/min dodatkowo zasilany świeżą mieszanką.Do opisania całego procesu potrzeba dużo miejsca i czasu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 sorki nc23 hurricane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Skoro tak to jak działają sportowe przelotowe tłumiki?? przecież one nie mają budowy takiej jak orginalne... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 27 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 a jakas inna puszka od 600tki byla by? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Skoro tak to jak działają sportowe przelotowe tłumiki?? przecież one nie mają budowy takiej jak orginalne... ??Firmy produkujace sportowe wydechy nie po to robia wydechy specjalnie pod dany model motocykla, zaprojektowanie takiego tlumika pochlania mase czasu, godziny badan na hamowni zeby samorobna przelotowka osiagala lepsze wyniki od tlumika z "prawdziwego zdarzenia". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Firmy produkujace sportowe wydechy nie po to robia wydechy specjalnie pod dany model motocykla' date=' zaprojektowanie takiego tlumika pochlania mase czasu, godziny badan na hamowni zeby samorobna przelotowka osiagala lepsze wyniki od tlumika z "prawdziwego zdarzenia".[/quote']ble, ble, ble...1-jaka samoróbna? przecież firmy robiące sportowe tłumiki też poświęcają czas na badania nad tłumikiem do danego typu motocykla,2-firmy mają inne priorytety. w fabrycznym tłumiku jest kompromis bo trzeba spełnić normamy hałasu, spalania paliwa itp. - w przypadku sportowych wydechów firmy nie mają związanych rąk przynajmniej na tych 2 polach.3-gadki szmatki o wypalaniu się zaworów też do mnie nie trafiają...jak rozmarźnie, to będę zmieniał świece (po ok. 15k km na 60mm przelotowym tłumiku) - zamieszcze je wtedy na stronie - bo wg. frakcji katastroficznej, to powinny być już conajmniej potopniałe, prawda? (dodam, że nie jeżdżę motocyklem w zakresie 1-2tyś obrotów, a cokolwiek wyżej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Sql-przeczytales dokladnie caly watek?Mowa jest o SAMOROBNYM wybebeszeniu tlumika przez poprzedniego wlasciciela!A to o czym ja pisalem to wlasnie o firmach akcesoryjnych robiacych tlumiki sportowe.Nie wiem gdzie Ty sie doszukales ze chodzi mi o tlumiki fabryczne.Nastepnym razem czytaj o co chodzi,bo piszesz bez sensu.Skoro podwazasz zdanie Piotra Dudka-to chyba za krotko jestes na tym 4um i nie wiesz o co chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Wypali zawory wydechowe.a jak sie zmieni dysze glowne na wieksze? ja tak zrobilem, ze 130 dalem 135, i kolor swiecy zmienil sie z bialego 8O na brazowy i chyba juz sie nie powinienem niczym martwic? o wieksze spalanie mi nie chodzi :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 27 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2005 Sql-przeczytales dokladnie caly watek?Mowa jest o SAMOROBNYM wybebeszeniu tlumika przez poprzedniego wlasciciela!A to o czym ja pisalem to wlasnie o firmach akcesoryjnych robiacych tlumiki sportowe.Nie wiem gdzie Ty sie doszukales ze chodzi mi o tlumiki fabryczne.w twoim poprzednim cytacie i odpowiedzią pod nim. ale jeśli nie o to ci chodziło' date=' to zwracam honor. a co do dłubania, to też się nie zgodzę... kilku znajomych jeździ(ło) na wydłubanych puszkach i ani im motocykle nie wybuchały, ani nie mieli problemów z mocą. Skoro podwazasz zdanie Piotra Dudka-to chyba za krotko jestes na tym 4um i nie wiesz o co chodzi...jestem długo i wiem o co chodzi. co jakiś czas pojawia się wątek, lub ew. wtrącenie w innym wątku, jak to puste wydechy bez zmiany dysz, strojeniu na hamowni itp. zakatowują silniki - z którymi się po prostu nie zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.