Skocz do zawartości

Tłok w ogarze


filip2233
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Błąd dwa pierścienie dają więcej niż te trzy  

wydaje się że jawka będzie miała większego kopa bo komprecha wzrośnie a gówno całe....

 

sam to wymyśliłeś czy kogoś posłuchałeś????

 

po pierwsze kompresja wzrośnie nieznacznie ale nie o to chodzi bo chodzi o uszczelnienie komory spalania co 3 pierścień gwarantuje

 

i nic nie pęka i sie nie wycirera szybciej

 

 

Jest To sprawdzone naukowo :twisted:

 

 

Wez mi pokaz gdzies ze mieli 2 -pierscieniowe tloki orygianlnie to luz. Ja nigdy sie z takim czyms nie spotkalem i cos mi sie nie chce wierzyc. Poza tym nie wiem o czym tu mowic jak filip2233 bedzie chcial zrobic remont to najlepiej niech szuka orygnalnego tloka do jawki na ktorys tam szlif zalezy jak wyjechany cylinder, jak nie to niech kupi jakis co jest w sklepie nieorginalny i tez pojedzi na nim. Bo oryginalnego raczej nie dostanie ...

 

Wczoraj rozbierałem silnik od nowosci nic nierozkręcane ani nie wymieniane , silnik był sprowadzony w dawnych czasach z czech i tłok był 2 pierscienie . Ten tłok różni się od polskich gówien wysokością , otwór na swożeń ma niżej i jeszcze czymś ale niepamiętam już .

 

 

a co do tłoka to można dorwać takie orginalne , anewet można uzywane założyć tylko zeby były w dobrym stanie ..... napewno będzie lepij niż na polskim shicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jest To sprawdzone naukowo  :twisted:  

 

 

Wczoraj rozbierałem silnik od nowosci nic nierozkręcane ani nie wymieniane , silnik był sprowadzony w dawnych czasach z czech i tłok był 2 pierscienie . Ten tłok różni się od polskich gówien wysokością , otwór na swożeń ma niżej i jeszcze czymś ale niepamiętam już .

 

 

a co do tłoka to można dorwać takie orginalne , anewet można uzywane założyć tylko zeby były w dobrym stanie ..... napewno będzie lepij niż na polskim shicie

 

po pierwsze może nie naukowo ale doświadczalnie zjeździłem pare tysięcy km na jawce i sam robie remonty to wiem co sie dzieje

 

po drugie ja nie kojarze czeskich tłoków na 2 pierścienie w jawkach ale jak jestes pewien ze to fabryka złożyła to nie ma sprawy, na dowód ze były 3 pierścienie masz skan z katalogu części z 1969 roku wiec to pierwsze jawki

 

http://sweb.cz/jawa.jawa/jawa21/st7.gif

 

następna rzecz to co z tego ze jest wyższy??? pomyślałeś nad tym???

a jesli sworzeń jes niżej to tłok musi być krótszy 8O bo jak piszesz ze jest wyższy i ma niżej sworzeń to nie ma bata ale bedzie stukał w głowice --tak normalnie rozumując

 

tłoki czeskie są bez problemu dostępne na rynku

 

a jeśli ty drogi kolego robisz remont i zakładasz używany tłok to już chyba nie ma co pisać w temacie chyba :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jest To sprawdzone naukowo  :twisted:  

 

 

Wczoraj rozbierałem silnik od nowosci nic nierozkręcane ani nie wymieniane , silnik był sprowadzony w dawnych czasach z czech i tłok był 2 pierscienie . Ten tłok różni się od polskich gówien wysokością , otwór na swożeń ma niżej i jeszcze czymś ale niepamiętam już .

 

 

a co do tłoka to można dorwać takie orginalne , anewet można uzywane założyć tylko zeby były w dobrym stanie ..... napewno będzie lepij niż na polskim shicie

 

po pierwsze może nie naukowo ale doświadczalnie zjeździłem pare tysięcy km na jawce i sam robie remonty to wiem co sie dzieje

 

po drugie ja nie kojarze czeskich tłoków na 2 pierścienie w jawkach ale jak jestes pewien ze to fabryka złożyła to nie ma sprawy, na dowód ze były 3 pierścienie masz skan z katalogu części z 1969 roku wiec to pierwsze jawki

 

http://sweb.cz/jawa.jawa/jawa21/st7.gif

 

następna rzecz to co z tego ze jest wyższy??? pomyślałeś nad tym???

a jesli sworzeń jes niżej to tłok musi być krótszy 8O bo jak piszesz ze jest wyższy i ma niżej sworzeń to nie ma bata ale bedzie stukał w głowice --tak normalnie rozumując

 

tłoki czeskie są bez problemu dostępne na rynku

 

a jeśli ty drogi kolego robisz remont i zakładasz używany tłok to już chyba nie ma co pisać w temacie chyba :o

 

1.Nierozumiemy sie .... ja udowodniłem że były tłoki dwu pierscieniowe i że to czesi je zrobili pierwsi .... a nie jak ktoś tu wspomniał że to polscy rzemieślnicy , a że były trzy pierscieniowe tłoki były to wiem :banghead:

 

2.położenie swożnia jest minimalnie niższe niż w polskich badziewwach ... idzie zatym zwiększenie kompresji i tłok nie wali o głowice :!: ..... to są milimetry i wiadomoże nieda to jakieś wielkiej róznicy ... ale jest niżej

 

3. Nie, :!: generalke jak robię to wszycho nowe , ale z doświadczenia wiem że polskie badziewo puchnie i motor słabnie i w ogóle lipa ..... i dlatego napisałem , że używany tłok będzie lepszy od nowego polskiej produkcji .... ( używany nie jakiś zajechany tylko w bdb . stanie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1.Nierozumiemy sie .... ja udowodniłem że były tłoki dwu pierscieniowe i że to czesi je zrobili pierwsi .... a nie jak ktoś tu wspomniał że to polscy rzemieślnicy ' date=' a że były trzy pierscieniowe tłoki były to wiem :banghead:

[/guote']

 

rozumiemy się i do tego zmierzam ze w jawkach zawsze były 3 pierścienie i ze jak masz 2 to moze masz właśnie polski tłok, bo ja osobiście nie spotkałem 2 pierscieni w orginalnych jawkach

 

 

3. Nie' date=' :!: generalke jak robię to wszycho nowe , ale z doświadczenia wiem że polskie badziewo puchnie i motor słabnie i w ogóle lipa ..... i dlatego napisałem , że używany tłok będzie lepszy od nowego polskiej produkcji .... ( używany nie jakiś zajechany tylko w bdb . stanie )[/quote']

 

dziwne bo ja zakładałem sporo razy polksi tłok i nie puchł, jak masz dobry filtr powietrza i wszysko dobrze złoźone i lejesz olej to nie ma prawa sie zatrzeć chyba że tak dasz w "pi!@#$"na dotarciu ze sie zagotuje i spuchnie tłok

 

pzdr

lucas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam informacje co do tloka pytalem sie kolegow o ileosc pierscieni na tloku w jawce mowili mi ze w jawkach 20 były 2 pierscienie a w mustangach 3 pierscienie co do połozenia tych dziur swoznia to juz chyba przesada bo to sa te same silniki i maja te same wały korbowe mozliwe ze poprostu dawali troche zle odlane korbowody ale z tego co poruwnywalem tloki 2 i 3 pierscieniowe sa takie same ruznia sie iloscia rowków na pierscienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote

dziwne bo ja zakładałem sporo razy polksi tłok i nie puchł, jak masz dobry filtr powietrza i wszysko dobrze złoźone i lejesz olej to nie ma prawa sie zatrzeć chyba że tak dasz w "pi!@#$"na dotarciu ze sie zagotuje i spuchnie tłok

 

pzdr

lucas

 

A ja ma na odwrót i wszystko mam dobre .... przejechane z 550 km na dotarciu , żadnego katowania itd. a to cholerstwo dalej puchnie i puchnie ( to do tłoku trzy pierscienie ) zmieniłem na dwa pierscienie polski tez puchnie ale tu juz mniej

 

 

Opu to jest różnica minimalna ale jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne bo ja zakładałem sporo razy polksi tłok i nie puchł, jak masz dobry filtr powietrza i wszysko dobrze złoźone i lejesz olej to nie ma prawa sie zatrzeć chyba że tak dasz w "pi!@#$"na dotarciu  ze sie zagotuje i spuchnie tłok

 

pzdr

lucas

 

A ja ma na odwrót i wszystko mam dobre .... przejechane z 550 km na dotarciu , żadnego katowania itd. a to cholerstwo dalej puchnie i puchnie ( to do tłoku trzy pierscienie ) zmieniłem na dwa pierscienie polski tez puchnie ale tu juz troszke mniej

 

 

Opu to jest różnica minimalna ale jest .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeskie tłoki pasują bo to to samo tyle że wykonane o niebo lepiej z o niebo lepszego materiału .....  

 

 

ad 1...

 

ad4.

mash racje....moim zdaniem było to też używane do lekkiego "blokowania " ogarka....

kanał ssący, długie kolanko i chyba właśnie tłok

 

 

Błąd dwa pierścienie dają więcej niż te trzy ............ Sprawdzone w praktyce ... wydaje się że jawka będzie miała większego kopa bo komprecha wzrośnie a gówno całe....

i czesi tez mieli tłoki dwu pierścieniowe TO nie POLACY WYMYŚLILI :!:

 

Wez mi pokaz gdzies ze mieli 2 -pierscieniowe tloki orygianlnie to luz. Ja nigdy sie z takim czyms nie spotkalem i cos mi sie nie chce wierzyc. Poza tym nie wiem o czym tu mowic jak filip2233 bedzie chcial zrobic remont to najlepiej niech szuka orygnalnego tloka do jawki na ktorys tam szlif zalezy jak wyjechany cylinder, jak nie to niech kupi jakis co jest w sklepie nieorginalny i tez pojedzi na nim. Bo oryginalnego raczej nie dostanie ...

 

 

u mnie był 2 pierscieniowy, gdy kupowalem kupilem 3 pierscieniowy, z tego co wiem to nie wiem czy caly czas, czy przez pewien okres, do polski wlasnie lecialy z dwoma pierscieniami.

matko nie walcie glupich postow o tuningu i wadze tłoków

 

silnik ogara 200 = silnik jawa 223 = (moze pare pierdolek inaczej wyglada) silnik od jawy 50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...