m16 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Witam Tak sobie dzisiaj leze i mysle co zostalo jeszcze do zrobienia przed sezonem i nagle ni z tego ni z owego naszla mnie taka mysl:Jesli mam kufry boczne to czy bagaz musze rozkladac w nich rownomiernie ?Czy jesli naprzyklad do jednego kufra napcham 5 KG a do drugiego nic to odbije sie to na sterownosci moto ?Jak to z tym jestZ gory dzieki za info :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 Na pewno sie odbije i bedzie sie motocykl gorzej prowadzil w zakretach,a przy wiekszych predkosciach takze na prostej mozna odczuc pewne problemy.W koncu nie bedzie dobrze wywazony i jedna strona bedzie Ciebie sciagac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek-b12 Opublikowano 23 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2005 zeby pocwiczyc jak to jest z nierownomiernym rozlozeniem ladunku przyczep sobie 1kg. odwaznik do kierownicy z jednej strony :P albo lepiej ... posadz sobie "plecaczek" ktory rzuca sie na wszyskie strony jakby go cos w tylek parzylo ... ;pa tak serio...polecalbym jednak rownomierne rozlzenie ciezaru... w sumie da sie jechac gdzy jest on rozlozony niesymetrycznie..ale co to za jazda... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Redwater śp jeździł tylko z jedynym bocznym kufrem 8O wyglądało to ... dziwnie ale twierdził że nie ma to wielkiego wpływu na prowadzenie.Generalnie poza sytacją że masz do przewiezienia np. odważnik 5 kilowy czy worek karmy dla psa zawsze masz możliwość rozłożenia ciężaru na dwa kufry. Rzadko natomiast uda się rozłożyć ciężar idealnie na oba boki.Różnica w porwadzeniu jest niezauważalna, po prostu intuicyjnie balansujesz ciałem i wszystko samo się układa. Problem może wyniknąć w sytuacja kryzysowych wtedy może się okazać że złe rozłożenie ciężaru ma jednak znaczenie. Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 24 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2005 Zeszłoroczna trasa wakacyjna - przebieg około 300-400 km. z powodu deszczu i diabli wiedzą czemu do jednej z sakw wlało się kilka litrów wody )(dobrze, że ciuchy i tak były w workach foliowych). O tym, że jedna sakwa jest o kilka kg cięższa dowiedziałem się po jej zdjęciu z moto i jej otwarciu. Podczas jazdy nic nie wskazywało na to, że jest coś nie tak. A jazda na autostradach z prędkością 120-140km/h w deszczu jest raczej wymagająca dla prowadzenia się moto. tak więc prawdopodobnie nie poczujecz różnicy nawet kilku kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZrider Opublikowano 25 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2005 Najważniejsze w rozłożeniu bagażu jest ustawić go możliwie najniżej, blisko osi i przodu. Ja jeżdzę z plecakami i nie zawsze uda mi się równomiernie rozłożyć ciężar po obu stronach, nie dostrzegam ztego powodu jakiś problemów. Motorek może lekko sie pochyla na jedna stronę, ale jak ktoś juz napisał, podświadomie balansujesz i wszystko jest ok. Może być troche inaczej prowadzić na zakrętach w lewo i w prawo, znaczy inaczej sie trzeba złożyć jak masz nierównomiernie rozłożony bagaż:o. Wiadomo, trzeba sie starać ułożyć wszystko na cacy, od tego zależy Twoje bezpieczeństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.