Skocz do zawartości

Problem Z kopką


hormon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witka mam pewien problemik dzis sobie troche jezdzilem i po pewnym czasie motor zgasł , gdy ponownie chcialem go odpalic kopka sie jakby zablokowala i nie idze jej kopnac za nic w swiecie. jednak nie sadze ze to moze byc zatarty tłok poniewarz gdy pcham motor kolo sie kreci i slychac jak tłok pracuje i z rury wydobywa sie powietrze . Na sprzegle kopka tez niechce dzialac kompletnie nie wiem co jest . Dzwonilem do znajomego i dowiedzialem sie ze to moze byc wina jakiejs sprerzynki ktora jest w tej kopce , Boje sie troche samemu sciagac tej klapy bo sie wogole na tym jescze nie znam jestem początkującym . Czekam na wasza szybka pomoc :roll: ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego w jaki sposób jest napędzany wał za pośrednictwem nożnego rozrusznika... prawdopodobnie tak jak zaznaczył kolego powyżej zablokował się jakiś tryb, lub półksieżyc. Wątpię aby byłą to wina sprzęgła i skrzyni, gdyż przecież na pych działa. Zdejmij boczną pokrywę od kopa i wszystko się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witka mam inny problem teraz moja yz wigike niechce zapalic :P wogole nie wuiem co jest , dzwonilem do goscia od ktorego kupilem moto i on powiedzial mi ze moto w takich warunkach atmosferycznych jakie sa teraz nie odpali ( snieg - temperatura ) poneiwarz jest za zimno i za wilgotno . czy to jest prawda czekam na odpoweidzi wlascicieli wyczynów . Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel wali ściemy, wiosna,lato,jesień,zima motocykl musi odpalić.

tak czasem moze wymagac drobnych regulacji ale odpalić zawsze musi.

Zadzwoń do niego i mozesz mu powiedzieć ze ja swoja yz kupiłem w zime i paliła elegancko. Cr tez jeździłem po sniegu. A wogle to sie spytaj ile ma tłok godzin wyjeżdzonych, tzn kiedy był zmnieniany bo 80mx wymaga zmiany co 20 góra 30 godzin jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dopisać ze koels mowil jescze ze moja yz ma jakas inna dysze i jak jest wilgotno i zimno to motor z ta dysza zaczyna sie dusic i niechce odpalac ale lepiej chodzi w ladniejsze dni . W sobote jezdzac w sniegu motor odpalil ale jakos dziwnie sie zachowywał troche sie dusił .

 

A wogle to sie spytaj ile ma tłok godzin wyjeżdzonych, tzn kiedy był zmnieniany bo 80mx wymaga zmiany co 20 góra 30 godzin jazdy.

 

 

czy ci sie cos nie pomylilo niby tlok sie wyminia po jednej dobie jazdy niechcce mi sie wierzyc w to ( a tak poza tematem ile kosztuje tłok do mojej yz ?? )

 

 

PS : wkrecajac srubke do obrotow podnosimy obroty a wykrecajac obniazmy, bo moj braciszek cos tam grzebal i to moze byc kolejna przyczyna tego ze yz nei pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ci sie cos nie pomylilo niby tlok sie wyminia po jednej dobie jazdy niechcce mi sie wierzyc w to ( a tak poza tematem ile kosztuje tłok do mojej yz ?? )  

NIc mi sie nie pomyliło. Poczytaj dokładnie dział enduro a najlepiej tematy o trwałości crosówek. To jest motocykl wyczynowy i musisz sie pogodzic z wysokimi kosztami utrzymania. Tłoeczek od 300zł w góre w zależnosci od firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...