Skocz do zawartości

Problem Z kopką


hormon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witka mam pewien problemik dzis sobie troche jezdzilem i po pewnym czasie motor zgasł , gdy ponownie chcialem go odpalic kopka sie jakby zablokowala i nie idze jej kopnac za nic w swiecie. jednak nie sadze ze to moze byc zatarty tłok poniewarz gdy pcham motor kolo sie kreci i slychac jak tłok pracuje i z rury wydobywa sie powietrze . Na sprzegle kopka tez niechce dzialac kompletnie nie wiem co jest . Dzwonilem do znajomego i dowiedzialem sie ze to moze byc wina jakiejs sprerzynki ktora jest w tej kopce , Boje sie troche samemu sciagac tej klapy bo sie wogole na tym jescze nie znam jestem początkującym . Czekam na wasza szybka pomoc :roll: ;) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego w jaki sposób jest napędzany wał za pośrednictwem nożnego rozrusznika... prawdopodobnie tak jak zaznaczył kolego powyżej zablokował się jakiś tryb, lub półksieżyc. Wątpię aby byłą to wina sprzęgła i skrzyni, gdyż przecież na pych działa. Zdejmij boczną pokrywę od kopa i wszystko się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witka mam inny problem teraz moja yz wigike niechce zapalic :P wogole nie wuiem co jest , dzwonilem do goscia od ktorego kupilem moto i on powiedzial mi ze moto w takich warunkach atmosferycznych jakie sa teraz nie odpali ( snieg - temperatura ) poneiwarz jest za zimno i za wilgotno . czy to jest prawda czekam na odpoweidzi wlascicieli wyczynów . Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel wali ściemy, wiosna,lato,jesień,zima motocykl musi odpalić.

tak czasem moze wymagac drobnych regulacji ale odpalić zawsze musi.

Zadzwoń do niego i mozesz mu powiedzieć ze ja swoja yz kupiłem w zime i paliła elegancko. Cr tez jeździłem po sniegu. A wogle to sie spytaj ile ma tłok godzin wyjeżdzonych, tzn kiedy był zmnieniany bo 80mx wymaga zmiany co 20 góra 30 godzin jazdy.

Odnośnik do komentarza