Skocz do zawartości

<WSZYSTKO O SUZUKI DR 350>


Rekomendowane odpowiedzi

jak chcecie zeby moto byl lzejszy to po prostu odkreccie elektryczny rozrusznik - slyszalem ze tak sie czesto robi w maszynach na zawody zeby zrzucic troche wagi

w Rjdach nikt tego nie robi bo rozzusznik czesto moze uratowac sytuacje. np jak motocykl zgaśniej Ci podczas ostrego podjazdu' date=' albo jak podpychasz motopcykl pod górke.

Jak masz zwykłe enduro i chcesz je odchudić to odkrecasz kierunki, stopki pasażera, bagażnik i reszte nie potrzebnych gratów natomiast rozrusznik często sie przydaje.[/quote']

 

no ja w rajdach nie jezdze i nie zamierzam, preferuje freeride/freestyle bo sciganie sie na zlamanie karku jest moim zdaniem troche chore bo krzywde sobie zrobic mozna jak ktos na ciebie wleci/przejedzie po tobie no i cholernie kaso-chlonne.

ja zostaje przy pomysle chcesz mocniejsze moto kup wieksze, nie lubie przerabiac czegos co bylo stworzone do czegos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcecie zeby moto byl lzejszy to po prostu odkreccie elektryczny rozrusznik - slyszalem ze tak sie czesto robi w maszynach na zawody zeby zrzucic troche wagi

w Rjdach nikt tego nie robi bo rozzusznik czesto moze uratowac sytuacje. np jak motocykl zgaśniej Ci podczas ostrego podjazdu' date=' albo jak podpychasz motopcykl pod górke.

Jak masz zwykłe enduro i chcesz je odchudić to odkrecasz kierunki, stopki pasażera, bagażnik i reszte nie potrzebnych gratów natomiast rozrusznik często sie przydaje.[/quote']

 

no ja w rajdach nie jezdze i nie zamierzam, preferuje freeride/freestyle bo sciganie sie na zlamanie karku jest moim zdaniem troche chore bo krzywde sobie zrobic mozna jak ktos na ciebie wleci/przejedzie po tobie no i cholernie kaso-chlonne.

ja zostaje przy pomysle chcesz mocniejsze moto kup wieksze, nie lubie przerabiac czegos co bylo stworzone do czegos innego

 

Zgoda ale nie chodzi o strty w rajdach tylko o to, że napisałeś żeby zdjąć rozusznik który jest bardzo potrzebny. A przecież, żeby odchudzić moto można zdjąć inne mniej potrzebne rzeczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

preferuje freeride/freestyle

Freestyle na Dr125?? ;) Wg. mnie najlepiej jak enduro ma i kopniak i rozrusznik. ROzrusznik jak mowil Strzalek uratuje Cie jak zabraknie mocy na podjezdzie, a kopniak pomoze jak np moto stanie w wodzie, a rozrusznik nawali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówi poprzednik na DR125 to chyba się nie wyszalejesz we freestyle, brak mocy.

I raczej zawieszenie szlag trafi- nie wspominajac o tym ze by sie połamala ;) .

P.S. Jestem ciekaw co by potrafil zrobic Travis Pastrana na Dr125 albo mojej Ts heheheh ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyścigowy ślimak napisał:

http://www.bikepics.com/pictures/285316/ ...no!troszke to trwało ale się udało.Oto fota mojego nowego bike-a

PS:Nie wiedzieć czemu ale wchodzi dopiero po drugim kliknięciu linku .

 

No ładniutka ta sunia, gratulacje ;) , ja też myślałem o kupnie jakiejś 350-ki bo lżejsza.

Obawy miałem co do mocy bo przesiadałem się z szosowej Kawy GPZ550 (65KM i 4,5 sek. do 100Km/h) więc zdecydowałem się na 600ccm.;)

Co do linków bikepics to mi też żadko się zdaża aby wchodziły za pierwszym razem, pewnie taka ich natura.(wystarczy wcisnąć odśwież) :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, jeśli chodzi o obawy w temacie osiągi...jak już kiedyś wspomniałem przesiadam się z CB600Hornet i stałem sie troszke wymagający :lol: ...w każdym razie pierwsza jazda podpowiedziała mi że nie bedzie tak zle.Moc to nie wszystko! ;)

PS.Niezła ta XL-ka po remoncie...malowałeś barwione plastiki :?: Napisz też proszę jakie elementy wymieniłeś na nowe w czasie remontu i ile w sumie to kosztowało ?...no i jak się 'bryka' tą Hondką oczywiście :twisted: :lol: (też brałem ją pod uwagę na początku moich poszukiwań ...potem jednak ukierunkowałem sie dość mocno właśnie na DR-kę i tak juz zostało ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , malowałem całość, rama + plastiki.

Wymienione jest:

Tłok , pierścienie, swożen tłoka i zawleczki, zawory i uszczelniacze, łańcuch rozrządu + koła + napinacz ze swożniem i sprężyną + ślizgi, uszczelki cylinder+głowica+pokrywa zaworowa.

Szczęki tylnego hamulca, dokupiłem handbary i małe kierunki dla poprawienia stylistyki.

Nie jestem w stanie podać ile wydałem bo nie zbierałem rachunków, ale ponad 2000zł to spokojnie.

Wczoraj kupiłem oponki, a we wtorek/środe będe miał potrzebną mi część od dekompresatora.

W terenie jeździ się spoko chociaż mogła by być lżejsza, po ulicach to bajka.

W duże trasy nigdzie się nie wybierałem, najwięcej to ok. 120 Km.

Na trasce da sie jeździć w dwie osoby tylko zbiornik troche mały, ale pasuje chyba od wersji LM i na traske można przekładać, myśle o zrobieniu do niej dokręcanego stelaża pod kufry- może w tym sezonie gdzieś się wybiore dalej. :mrgreen:

Jeździ mi się nią znakomicie, chociaż wydaje mi się ciut przymała do mojego wzrostu.

 

W moim podpisie jest link do filmiku, jak nią jeżdze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówi poprzednik na DR125 to chyba się nie wyszalejesz we freestyle, brak mocy.

 

piszac freestyle chodzilo mi (jak na razie) o sam pomysl tego sportu, gdybym mial lepszy moto (to wiaze sie z kasa) to bym sobie poskakal troche wyzej.

 

jak juz wczesniej mowilem freerider preferuje, jazda po lesie zwiedzanie okolic, zadnego katowania sprzetu, freestyle na EXTREME poogladac i pomazyc moge jedynie

 

sorry ze poza tematem ale sprostowac moja wypowiedz chcialem zeby mnie koledzy towarzysze w blocie zle nie zrozumieli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...