Wyścigowy ślimak Opublikowano 4 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2005 :arrow: http://www.bikepics.com/pictures/285316/ ...no!troszke to trwało ale się udało.Oto fota mojego nowego bike-a :)PS:Nie wiedzieć czemu ale wchodzi dopiero po drugim kliknięciu linku :roll: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 jak chcecie zeby moto byl lzejszy to po prostu odkreccie elektryczny rozrusznik - slyszalem ze tak sie czesto robi w maszynach na zawody zeby zrzucic troche wagi w Rjdach nikt tego nie robi bo rozzusznik czesto moze uratowac sytuacje. np jak motocykl zgaśniej Ci podczas ostrego podjazdu' date=' albo jak podpychasz motopcykl pod górke.Jak masz zwykłe enduro i chcesz je odchudić to odkrecasz kierunki, stopki pasażera, bagażnik i reszte nie potrzebnych gratów natomiast rozrusznik często sie przydaje.[/quote'] no ja w rajdach nie jezdze i nie zamierzam, preferuje freeride/freestyle bo sciganie sie na zlamanie karku jest moim zdaniem troche chore bo krzywde sobie zrobic mozna jak ktos na ciebie wleci/przejedzie po tobie no i cholernie kaso-chlonne. ja zostaje przy pomysle chcesz mocniejsze moto kup wieksze, nie lubie przerabiac czegos co bylo stworzone do czegos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 jak chcecie zeby moto byl lzejszy to po prostu odkreccie elektryczny rozrusznik - slyszalem ze tak sie czesto robi w maszynach na zawody zeby zrzucic troche wagi w Rjdach nikt tego nie robi bo rozzusznik czesto moze uratowac sytuacje. np jak motocykl zgaśniej Ci podczas ostrego podjazdu' date=' albo jak podpychasz motopcykl pod górke.Jak masz zwykłe enduro i chcesz je odchudić to odkrecasz kierunki, stopki pasażera, bagażnik i reszte nie potrzebnych gratów natomiast rozrusznik często sie przydaje.[/quote'] no ja w rajdach nie jezdze i nie zamierzam, preferuje freeride/freestyle bo sciganie sie na zlamanie karku jest moim zdaniem troche chore bo krzywde sobie zrobic mozna jak ktos na ciebie wleci/przejedzie po tobie no i cholernie kaso-chlonne. ja zostaje przy pomysle chcesz mocniejsze moto kup wieksze, nie lubie przerabiac czegos co bylo stworzone do czegos innego Zgoda ale nie chodzi o strty w rajdach tylko o to, że napisałeś żeby zdjąć rozusznik który jest bardzo potrzebny. A przecież, żeby odchudzić moto można zdjąć inne mniej potrzebne rzeczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 preferuje freeride/freestyle Freestyle na Dr125?? ;) Wg. mnie najlepiej jak enduro ma i kopniak i rozrusznik. ROzrusznik jak mowil Strzalek uratuje Cie jak zabraknie mocy na podjezdzie, a kopniak pomoze jak np moto stanie w wodzie, a rozrusznik nawali ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 Tak jak mówi poprzednik na DR125 to chyba się nie wyszalejesz we freestyle, brak mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 Tak jak mówi poprzednik na DR125 to chyba się nie wyszalejesz we freestyle, brak mocy.I raczej zawieszenie szlag trafi- nie wspominajac o tym ze by sie połamala ;) . P.S. Jestem ciekaw co by potrafil zrobic Travis Pastrana na Dr125 albo mojej Ts heheheh ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 5 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2005 myśle że koledze przez freeride chodzilo o jazde dla przyjemności a nie ściganie sie na torze bo nie wiem jaki freestyle MX można uprawiać na DRce 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Wyścigowy ślimak napisał: http://www.bikepics.com/pictures/285316/ ...no!troszke to trwało ale się udało.Oto fota mojego nowego bike-a PS:Nie wiedzieć czemu ale wchodzi dopiero po drugim kliknięciu linku . No ładniutka ta sunia, gratulacje ;) , ja też myślałem o kupnie jakiejś 350-ki bo lżejsza.Obawy miałem co do mocy bo przesiadałem się z szosowej Kawy GPZ550 (65KM i 4,5 sek. do 100Km/h) więc zdecydowałem się na 600ccm.;) Co do linków bikepics to mi też żadko się zdaża aby wchodziły za pierwszym razem, pewnie taka ich natura.(wystarczy wcisnąć odśwież) :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyścigowy ślimak Opublikowano 6 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Miałem to samo, jeśli chodzi o obawy w temacie osiągi...jak już kiedyś wspomniałem przesiadam się z CB600Hornet i stałem sie troszke wymagający :lol: ...w każdym razie pierwsza jazda podpowiedziała mi że nie bedzie tak zle.Moc to nie wszystko! ;) PS.Niezła ta XL-ka po remoncie...malowałeś barwione plastiki :?: Napisz też proszę jakie elementy wymieniłeś na nowe w czasie remontu i ile w sumie to kosztowało ?...no i jak się 'bryka' tą Hondką oczywiście :twisted: :lol: (też brałem ją pod uwagę na początku moich poszukiwań ...potem jednak ukierunkowałem sie dość mocno właśnie na DR-kę i tak juz zostało ;) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Tak , malowałem całość, rama + plastiki.Wymienione jest:Tłok , pierścienie, swożen tłoka i zawleczki, zawory i uszczelniacze, łańcuch rozrządu + koła + napinacz ze swożniem i sprężyną + ślizgi, uszczelki cylinder+głowica+pokrywa zaworowa. Szczęki tylnego hamulca, dokupiłem handbary i małe kierunki dla poprawienia stylistyki.Nie jestem w stanie podać ile wydałem bo nie zbierałem rachunków, ale ponad 2000zł to spokojnie.Wczoraj kupiłem oponki, a we wtorek/środe będe miał potrzebną mi część od dekompresatora.W terenie jeździ się spoko chociaż mogła by być lżejsza, po ulicach to bajka.W duże trasy nigdzie się nie wybierałem, najwięcej to ok. 120 Km. Na trasce da sie jeździć w dwie osoby tylko zbiornik troche mały, ale pasuje chyba od wersji LM i na traske można przekładać, myśle o zrobieniu do niej dokręcanego stelaża pod kufry- może w tym sezonie gdzieś się wybiore dalej. :mrgreen: Jeździ mi się nią znakomicie, chociaż wydaje mi się ciut przymała do mojego wzrostu. W moim podpisie jest link do filmiku, jak nią jeżdze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyścigowy ślimak Opublikowano 6 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Tak,tak...widziałem ;) ...a tak przy okazji jak umieszcza się takie filmiki w podpisie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 6 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2005 Wrzucasz filmik na jakiś serwer, czego ja nie umiem (zrobił to mój znajomy "NEO705" za co mu dziękuje).Potem w profilu w podpisie wklejasz linka do tego filmu i po sprawie.;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyścigowy ślimak Opublikowano 7 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Dzięki za info ;) ...a co do kosztów remontu to te około 2000 to chyba nie tak strasznie dużo jak na japończyka...rozumiem że naprawe wykonałeś sam,a części do orginały(...a moze sie mylę :? )...sprostuj jesli było inaczej ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 7 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2005 Dokładnie całą naprawę wykonałem sam, a części orginalne z Hondy poza łańcuchem rozrządu (akcesoryjny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Tak jak mówi poprzednik na DR125 to chyba się nie wyszalejesz we freestyle, brak mocy. piszac freestyle chodzilo mi (jak na razie) o sam pomysl tego sportu, gdybym mial lepszy moto (to wiaze sie z kasa) to bym sobie poskakal troche wyzej. jak juz wczesniej mowilem freerider preferuje, jazda po lesie zwiedzanie okolic, zadnego katowania sprzetu, freestyle na EXTREME poogladac i pomazyc moge jedynie sorry ze poza tematem ale sprostowac moja wypowiedz chcialem zeby mnie koledzy towarzysze w blocie zle nie zrozumieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.