gieras Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Witam. Moj problem jest nastepujacy. Gdy jade z kolega na moim moto (ja waze 60 kolega 70) to strasznie ja muli, musze ja drzec do konca zeby werzucic dwojke, a na trojce wogole nie przyszpiesza. Natomiast kiedy jade sam, fajnie przyspiesza na kazdym biegu, i potrafie nia pojechac 60, nie wysilajac sie zbytnio. Czego to moze byc wina ? Pzodrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Jesli dobrze zrozumialem to chodzi o jawke 50 ?Jesli tak to normalne, ze przy takim obciazeniu ja muli - w koncu to niecale 3 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras Opublikowano 9 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Jesli dobrze zrozumialem to chodzi o jawke 50 ?Jesli tak to normalne' date=' ze przy takim obciazeniu ja muli - w koncu to niecale 3 KM[/quote'] tak chodzi o 50, jednak przed rozpolawianiem silnika, w czasie ktorego wal byl prostowany, chodzila inaczej, raczej spokojnie rozpedzala sie na 2. No chyba ze uroslismy od wrzesnia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 powiem szczerze ze mialem kiedys komara 2 biegowego i nie mial problemow z bujaniem sie na drugim biegu w 2 osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 no jeśli chodziła lepiej przed remontem....to raczej szukałbym przyczyn w regulacji zapłonu gaxnika itp.Kopałeś coś w tych rzeczach po remoncie?? Wyczyśc wydech!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras Opublikowano 10 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 W gazniku zmienialem dekiel komory plywakowej, wydech tez byl czyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinecha Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 A zmieniałeś tłok podczas tego remontu :?: może poprostu wsadziłeś polski badziewny tłok i teraz ci nie idzie sam tak miałem(tyle ża ja źle ją dotarłem) no jeśli chodziła lepiej przed remontem....to raczej szukałbym przyczyn w regulacji zapłonu gaxnika itp Ja też tak uważam przyczyna może tkwić w źłe wyregulowanym gaźniku lub zapłonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras Opublikowano 10 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 Zmienialem tylko pierscienie, tlok ten sam. Zaplon ustawialem wedlug ksiazki, 0,4mm przerwa, 1,5mm przed GMP. A co jest do regulacji w gazniku ? przeciez tam wlasciwie jest tylko jedna sruba, od obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 W jawce w gazniku reguluje sie tylko iglice, poza tym wolne obroty. Ale ja stawiam na kompresje, bo kiedys w wyjechanym silniku w ogarze mialem cos takiego samego jak sie jechalo w dwie osoby albo sie grzalo na maxa na 2 albo prawie sie wogole nie rozpedzalo na 3. Pomiedzy 2 a 3 biegiem byla dziura, jesli zmieniles pierscienie to moze tlok juz byl wyrobiony i nic to nie dalo ?? A swoja droga jak remontujecie jawke czy ogara to zrobcie odrazu szlif i nowy tlok+pierscienie bo wydatek maly a zawsze spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paho Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 jeśli mówisz ze zmieniałeś dekel komory pływakowej to w nim jest blaszkaq zamykająca zaworek paliwowy.......czy tak czasem jej nie wygiąłeś minimalnie.....motore4k może dostawać albo za mało paliwa wtedy albo a dużo..po rpostu mogłeś zmienić poziom paliwa w komoże pływakowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras Opublikowano 10 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 wydaje mi sie ze jakby uciekala kompresja, to jadac sam tezbym to odczuwal :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 mam silnik jawki i moim zdaniem spadek mocy bo tak to mozna nazwac spowodowany jest wlasnie przez ten tlok jesli wyjmeisz go to załoze sie ze juz jest popalony przed i poza, pomiedzy pierscieniem. Wymienisz tłok dasz wyrzej iglice i nie bedzie problemu. Jesli bedzie sie dusil to wymienic kondensator i platynki(młoteczek i kowadelko) no mojemy silnikowi to by sie przydalo:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 wydaje mi sie ze jakby uciekala kompresja' date=' to jadac sam tezbym to odczuwal :?[/quote'] Wiesz co powiem Ci ze jak samemu jezdzilem to jeszcze bylo ok nie bylo tej dziury ale dwie osoby to juz bylo bardzo widoczne wiec moze jednak to wina tego tloka. A poza tym to nie wiem co moze powodowac taki spadek mocy miedzy tymi biegami tylko kompresja, a dodatkowo w 2t to jest jeszcze bardziej widoczne jak kompresja ucieka. Moze ktos Ci cos innego poradzi. A jeszcze jedno moze nie dokreciles glowicy albo cylindra mocno i tamtedy ci ucieka sprezanie ?? Warto tez podlozyc po glowice taka okragla mala uszczelke z cienkiego metalu (jest w zestawie z uszczelkami do dżawy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opu Opublikowano 10 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 silnik jawki nie posiada uszczelki miedzy cylindrem a głowica :) przynajmniej mój jest skonstuowany tak ze nie potrzebuje uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras Opublikowano 10 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2005 z ta uszczelka pod glowice to roznie, podobno jak jest dobrze spasowana glowica z cylindrem to nie trzeba, jednak ja taka zalozym, glowice dokrecilem wlasciwie na maxa ile sie dalo. No coz, mimo tego ze wydatki teraz inne, trza bedzie pozbierac na szlif i nowy tlok z pierscionkami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.