Skocz do zawartości

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


Rekomendowane odpowiedzi

Hmm szukałem akcesoriów do Tenery i wydaje mi się,że dostęp i wachlarz akcesoriów do XTZ jest taki sam jak do AT.

 

Można znaleźć od gmoli, po stelaże, kufry,sakwy, siedzenia, akcesoryjne szyby, progresywne sprężyny itd, także chyba jest wszystko:D

 

O i podoba mi się to, że można robić ciekawe przeróbki, jak komuś znudzą się osiągi:D

 

Można zrobić swap sinika z TDM 850 lub TRX 850, co wydaje mi się jest ciekwym "tjuningowym" akcentem w przypadku tego motocykla:D

 

Hmmm ciekawe jak drze ST z takim piecem od TRX, he he he:D

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Hmm szukałem akcesoriów do Tenery i wydaje mi się' date='że dostęp i wachlarz akcesoriów do XTZ jest taki sam jak do AT.

 

Można znaleźć od gmoli, po stelaże, kufry,sakwy, siedzenia, akcesoryjne szyby, progresywne sprężyny itd, także chyba jest wszystko:D[/quote']

No własnie Panie Koniu :D :D :D

 

O i podoba mi się to, że można robić ciekawe przeróbki, jak komuś znudzą się osiągi:D

 

Można zrobić swap sinika z TDM 850 lub TRX 850' date=' co wydaje mi się jest ciekwym "tjuningowym" akcentem w przypadku tego motocykla:D

 

Hmmm ciekawe jak drze ST z takim piecem od TRX, he he he:D[/quote']

Drze bardzo ostro, choc i w oryginale nie jest słąba. Jest jeszcze prostszy sposób na wieksza moc w XTZ. Wystarczy wywalic oryiginalny moduł zapłonowy i założyć od TDM (niestety nie pamietam juz z któej wersji). Przyrost mocy jest podobna wyraznie zauwazalny.

Co do porównania XRV i XTZ. Panie Koniu, który to motocykl wielokrotnie wygrywał arcytrudny rajd Paryż-Dakar??? Wszyscy wiemy - to dzielny XTZ!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Ja nie mówię że do XTZ nic niema. Po prostu do Africy jest trochę więcej. W sumie to dyskusja o wyższości świąt ....i.t.d.

To po co dyskutujesz. Prosze konkrety co jest do XRV a nie ma do XTZ? Bo chyba twoja teoria, ze niby XRV jest lepsza bo jest do niej duzo akcesoriów,

podobnie jak i inne teorie, legła w gruzach :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Bullson zacytuj mi moją wypowiedź w której stwierdzam jednoznacznie, że Africa jest lepsza.

Skoro nie jestes pewny (nie stwierdzasz jednoznacznie) to czemu toczysz piane? Juz mówiłem, ze XTZ jest o wiele lat dłuzej nie produkowana niz XRV- w tym bym upartywal mniejsza liczbe akcesoriów. Swoja drogą po co komu bak na 50l. nie wiem czy jezdziles tymi motocyklami z oryginalnymi zbiornikami zatankowanymi do pelna-ciezar, szczegolnie na postoju daje sie mocno we znaki, a co dopiero z takim balonem na ponad 50l! Poza tym do XTZ mając duzo cierliwoscimozna wlac prawie 30l-mysle ze to jest zupelnie wystarczajaco :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryży, wracając jeszcze do AT. Pisałeś, że ma pewne rozwiązania, które nie bardzo Ci się uśmiechają, możesz powiedzieć co to za mankamenty??

 

Pytam z czystej ciekawości, bo AT też mi się podoba, a wspominałeś, że miałeś z nią do czynienia i może powiesz coś ważnego, co może utwierdzi mnie w przekonaniu, że XTZ hmm rulezzzz;)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he he he, no to wszystko jasne :D

 

Teraz seria kolejnych pytań związanych z XTZ:D

 

Jeszcze nie mam tego motocykla, ale juz się zastanawiam np. jakie opony mu załozyć. Takie,żeby były trwałe i legitymowały się stosunkowo dobrą przyczepnoscią i ceną :DWiem trudny kompromis,ale może jest osiągalny??:D

 

Na jakiejś niemieckiej stronie miłośnika Tenery wyczytałem,że Michelin T66, to najlepsze opony do tego motcykla:DSame ochy i achy.

Ja jestem raczej szosowcem i nie przewiduję zapuszczania się nawet na drogi szutrowe. Tylko i wyłacznie asfalt, raz lepszy, raz gorszy jednak zawsze asfalt:D

Jakie oponki proponuja wyjadacze??:D

 

Ahia, jak w tym sprzęcie z suchą misą olejową sprawdza się poziom oleum w silniku?? Robi się to na ciepłym silniku??

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Dużo bardziej skomplikowany silnik i utrudniony dostęp do niektórych podzespołów. Niby się nie psuje.......... ale jak już.....to........... XTZ rulezzzzzzzzz
Podzespół - tego nie robi sie w trasie ani czesto. Ryzy! Mówiąc, ze XTZ jest ma przewage przy serwisowaniu, jest duzo prostsza mam na mysli czynnosci serwisowa (a nie naprawy, remonty) czyli wymiana swiec, filtrów itd. W XTZ naprawde trzeba sie narobic, zeby dostac sie do tych elementow. Przykladowo, zeby zmienic filtr powietrza musze:

1 - okrecic gmole

2 - odkrecic dekle (boczki)

3 - okrecic siodlo

4 - okrecic boczne owiewki z przodu

5 - okrecic i zdjac zbiornik paliwa

6 - okrecic i rozkrecic obudowe filtr powietrza.

W XRV (zdaje sie) jest klapka na górze zbiornika która sie otwiera i wymienia filtr-zawsze to troche szybciej i prosciej :D (a swoja droga fajny patent-mozna jezdzic po glebokiej wodzie i to rozwiazania chcialbym miec w swoim motocyklu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Czekaj czekaj to może znaczyć tylko jedno....Africa jest lepsza od XTZ. Po całym dniu w trasie po pustyni Gobi w Africe odkręcasz pokrywę filtra wytrzepujesz go i masz z głowy a w XTZ ......... szkoda gadać. Ale ta Yamaha to marny motocykl zrobiła , ja nie mogę. Porażka, a ty na takim jeździsz.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

 

A tak BTW to w starszej Africe trzeba zdjąć boczek lewy pod siedzeniem, a jak masz kufry i bagażnik to może to być niemożliwe.

Ja w poscie wyzej obaliłem twoja teorie a ty nic??? 8O 8O 8O Żadnej riposty??? 8O 8O 8O To do ciebie nie podobne. XTZ wybrałem swiadomie z jej zaletami i wadami. Po prostu dla mnie ma ona wiecej zalet niz XRV. Co do stelaży. Mam FIVE STARS i tez są kłopoty przy sciaganiu dekli (boczków-brrr).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER

XTZ ma dużą przewagę jeśli chodzi o serwisowanie, jest dużo prostsza.

 

Po całym dniu w trasie po pustyni Gobi w Africe odkręcasz pokrywę filtra wytrzepujesz go i masz z głowy a w XTZ ......... szkoda gadać

 

Dwie sprzeczne opinie. Moze sobie odpusc, bo zapominasz co piszesz. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
Tak trochę zbaczając z tematu:  

 

no i nie jest to Suzuki;):D

 

Przymierzam się do kupna Suzuki DR 650R za kilka miesięcy i naprawdę Suzuki jest taka zła? Coś nie tak z tą marką? :?

Ryzego ciezko zrozumiec, czesto nie wiadomo o co mu chodzi, a swoja droga - podobno Suzuki "najnizej stoi" z wielkiej czwórki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy w jakich modelach i w jakim czasie.

Nie sadze zeby np teraz w klasie motocykli sportowych Suzuki `stalo najnizej`. Poza tym jednocylindrowy DR da sobie o wiele lepiej rade w prawdziwym terenie niz wszystki Afriki i Tenerki razem wziete.

A te ostatnie sa oczywiscie o wiele lepsze na szosie.

Ale to w takim razie nalezalo by je porownywac z nowym Vstromem, a nie DR.

A Ryzy Kon tak mowi bo za mlody zeby pamietac wpadki Hondy, czy Kawy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER

Y tego co ja pamietam to Yamaha wypuscila tylko jednogo "gniota" - XZ 550-chociaz w momencie premiery uchodził za bardzo nowoczesny, zycie go zweryfikowao i nie był zbyt popularny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że coraz bardziej odchodzicie od tematu Tenery, bo kontynuujecie tutaj jakieś swoje potyczki z zakresu mechaniki motocyklowej itd:DFajnie się, to czyta, ale za bardzo mi nie pomagacie:D

Ponawiam pytanie:

 

He he he he, no to wszystko jasne

 

Teraz seria kolejnych pytań związanych z XTZ:D

 

Jeszcze nie mam tego motocykla, ale juz się zastanawiam np. jakie opony mu załozyć. Takie,żeby były trwałe i legitymowały się stosunkowo dobrą przyczepnoscią i ceną :DWiem trudny kompromis,ale może jest osiągalny??

 

Na jakiejś niemieckiej stronie miłośnika Tenery wyczytałem,że Michelin T66, to najlepsze opony do tego motcykla:DSame ochy i achy.

Ja jestem raczej szosowcem i nie przewiduję zapuszczania się nawet na drogi szutrowe. Tylko i wyłacznie asfalt, raz lepszy, raz gorszy jednak zawsze asfalt:D

Jakie oponki proponuja wyjadacze??

 

Ahia, jak w tym sprzęcie z suchą misą olejową sprawdza się poziom oleum w silniku?? Robi się to na ciepłym silniku??

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...