Skocz do zawartości

CZ 175 czy warto !


Gość wskboy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:evil: Witam wszystkih kturzy mogliby udzielić jakihś informacji na temat CZ 175

Nawet jeśli słyszeliście to od kumpla swojeg qmpla to i tak piszcie bo jestem zainteresowany kupnem takiego sprzętu

 

Pozdro Wskboy ( jak dobrze pujdzie to w nowym sezonię będę jurz CZ-kaboy ) :) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że mogę się wypowiedzieć na ten temat :)

 

Mam CZ 175 (rocznik 1973)

Mój ojciec kupił ją w 1974 roku. Jeździł nią trochę po Polsce i nie tylko.

Chyba po nim odziedziczyłem nie tylko motocykl ale również zamiłowanie do turystyki na nim. Jeżdżę nią od 5 lat i nigdy mnie nie zawiodła. W ostatnie wakacje zdała egzamin na wyjeździe (Słowacja, Węgry, chwilka w Rumunii) - www.republika.pl/rapitoteles

Jechaliśmy w 2 osoby ze sporym bagażem i choć w górach było ciężko to nie "spuchła".

Odcinki ponad 200 km wytrzymywała bez odpoczynku.

Jest to motocykl słaby ale uważam, że ma charakter...

 

Poza tym: 30 lat a silnik nie był ruszany (przebieg ponad 35000km)

lakier orginalny (chromy też)- bez zarzutu

Potrafi jeszcze pojechać 120km/h

spalanie: realnie- 4-4.5 l /100km

 

Uważam że to super motocykl. Jeśli masz możliwość kupuj !

Jeździłem też innymi sprzętami.

Jaki motocykl (w powiedzmy tym przedziale cenowym) wytrzymał w "swoim życiu" tyle?

 

Jeśli chcesz więcej danych odezwij się

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!Jestem właścicielem CZ 175 typ 450 z 1962r.Nie wiem czy o taki wiekowy model ci chodzi, ale mój motor jest wspaniały :lol: .Odkopałem go ze strychu jakieś 3 lata temu i od tej pory jestem wielkim fanem wszystkich starych CZ-etek,Jaw i innych weteranów.Motor może nie jest rakietą (max. 110km/h) lecz same wrażenia z jazdy oraz cudowny warkot są nie do opisania.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zastanow sie nad mz 250