Vlaad Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 W związku z planami odblokowania VFR-ki muszę zakupić moduł zapłonowy. Oprócz oryginału biorę też pod rozwagę zamienniki (np HRC). Macie może jakieś namiary, adresy, strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 Może najpierw nam napisz Co to za wynalazek VFRka bo chyba od tego powinniśmy rozpocząć temat.np. mam zblokowanego VFR-750-RC45 rok 1990 itd.Po takim tekscie zaczniemy doradzać co w/g nas można z tym motocyklem zrobić.Przepraszam za uwagę ale HONDA produkowała kilka wersji pojemności VFR w dużej ilości typów homologacyjnych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 28 Grudnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 Heh, rzeczywiście idiotycznie to wyszło. Już się poprawiam:VFR 750F RC36 z rocznika '90 wersja na rynek japoński. Problem polega na tym, że posiada ona odcięcie zapłonu realizowane poprzez sygnał z prędkościomierza do modułu (przy prędkości 190 km/h). Niestety testy (na innym egzemplarzu) wykazały problemy z zapłonem po odłączeniu sygnału z prędkościomierza. Stąd konieczność wymiany modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 8 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2005 Heh, rzeczywiście idiotycznie to wyszło. Już się poprawiam:VFR 750F RC36 z rocznika '90 wersja na rynek japoński. Problem polega na tym, że posiada ona odcięcie zapłonu realizowane poprzez sygnał z prędkościomierza do modułu (przy prędkości 190 km/h). Niestety testy (na innym egzemplarzu) wykazały problemy z zapłonem po odłączeniu sygnału z prędkościomierza. Stąd konieczność wymiany modułu. To fakt Vlaadl, że nawet osoby, które sprowadzają te motocykle twierdziły - to tylko kabelek ... Ja tak powiedziałem, bo tak słyszałem. Już kilka miesięcy po tym jak sprzedałem ci VFR dowiedziałem się, że siostra z 92 roku została odblokowana łącznie z wymianą modułu na europejski. Akurat taki był i taki zostal włożony. Jak już na pewno wiesz jestem obecnie właścicielem tej Hondy (siostry) z Japonii. Motocykl lata 240 kmh ...sprawdzalem ;) No nic ale mogę Cię pocieszyć faktem iż VFR z Japonii mają 77 KM przyczym "Nasze" mają po 103 ba akurat wszystkie blokady w gaźnikach zostały zdjęte. Więc jak nie włożysz sobie dynojetow i K&N to 2 koni nie zyskasz ;) www.honda.co.jp/.../ picbook/vfr750f90.to oryginalna, akutentyczna prezentacja VFR w Japonii w 90 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.