Skocz do zawartości

GSX-R 750,CBR 900RR,R1 -ktory lepszy do "wygłupów"


Rekomendowane odpowiedzi

a jak jest z utrzymaniem takiej CBRy ? duzo pali? czesci sporo drozsze? np. od kawy zxr 750 <mojej poprzedniczki :P > klocki,lancuch itp? i jeszcze jedno jak jest ze swiatlami bo bardzo mi zalezy na mocny jadac w nocy zeby bylo jak w dzien :P

A jak z tym pytaniem? nikt nie odpowie :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszty są zbliżone... spalanie zależne od twojego prawego nadgarstaka... przy normalnej jeździe 6-8litrów ale jak będziesz ciągle zapylał jak by Cie sam diabeł gonił bez trudu do 10dojdziesz zapewne a może i przekroczysz...

Koszty części są zbliżone... no może suzuki nieco tańsze ale nie są to jakieś duże róznice...

 

Co do świateł to nie wiem jak SRAD świeci ale CBRy od rocznika 98 wzwyż(nie wiem jak 954 bo nie latałem w nocy) świecą bardzo dobrze... patrząc po wielkości lampy pewnie lepiej jak w SRADzie ale to akurat jest mój domysł tylko bo SRADem w nocy nie śmigałem żadnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sorry chłopaki, że dorzuce swoje 3 grosze, ale spróbuje obronić R1. Od kiedy się pokazała odrazu została zakodowana w mojej mózgownicy jako CACUSZKO.

 

Do rzeczy IGŁA twój kumpel ma model 2001, a ztego co wiem w 2002 nastąpiła zmiana modelu (wtrysk paliwa) i bardzo dużo w nim zmienili, w nich też skrzynia świruje??

 

A co do tricków to nie mówcie że na R1 nie robią. Widziałem wiele filmików z R1 w roli głównej.

 

pozdro :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz porady to z mojej strony tylko Blady i do tego na wtrysku.

Moi oponenci powiedzą od razu że to kryptoreklama bo Piotr pracuje w Hondzie ale ja nie naprawiam Bladych bo one się nie psują.

Pytasz o zużycie paliwa ? podczas extermanych pokazów czy treningów przed pokazami ?

To chyba nietaktowne pytanie ?

Blady pali w granicach 6 litrów do 18 litrów.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze R1 to takie cacuszko dla mnie taki agresywny przod -taka sylwetka osy :D chcialbym taka miec ale wiecie to nie usa ze w pracy na nia zarobie wiec chyba zostanie CBR ze wzgledu na cene i jakosc bo ta marka naprawde ma cos w sobie :!: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez uwielbiam R1 ale tu padło konkretne pytani- najlepszy sprzęt do konkretnych wygłupów. R1 spoko to wszystko to robi ale... po pewnym czasie nie wyrabia. jest bardzo delikatna, nie dośc że przy takim brutalnym traktowaniu lubi sie sypać to jeszcze jest wyjątkowo delikatna i mało odporna na gleby... nie raz przy nawet stosunkowo nie groźnym wypadku leci tyle rzeczy że można palpitacji serca dostać...

 

Moja wymarzona maszynka to R1 i nic tego nie zmieni bo uwielbiam ten motor... Jednak lubie bardzo mocno wygłupy i do nich wg. mnie nie ma lepszego sprzetu niż blady. Wszyscy którzy sie w to bawią go chwalą i cenią. Zapomaniałem chyba tylko wcześniej że poza trwałością, odpornością na katowanie, dobrymi hamulcami i niską masą ma jeszcze jeden plus- jest świetnie wyważony ale nie chodzi mi tutaj o teoretyczne wyważenie i rozkład mas. Poprostu rewelacyjnie sie na nim jeździ na kole i praktycznie wszyscy których znam, którzy już cąłkiem nieźle wymiatali przesiadając sie ze swojego sprzetu na bladego byli w szoku z jaką łatowścią na tym motorku to wszystko można ogarnąć i opanować... praktycznie wszyscy mówili że jest nieporównanie lepszy niż Rki, kawy czy nawet SRADy. Owszem można wśród nowści znaleźć coś równie przyjemnego do wygłupów(np.ZX 636R wiele ludzi sobie chwali) ale mimo wszystko to delikatny sprzet i mało kogo stać na ryzyko stuntowania na tym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do katowania najlepsze są giksera 750 i R6 bo mają niewielkie gabaryty i sporo mocy a co do R1 to powoli się przymierzam do tego cacka jestem wysoka wię myślę,że przypadnie mi do gustu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SRAD 750 z power commanderem, kolega ma takiego, oczywiscie wtrysk i wyrabia tym cuda, na drugim biegu wystarczy go podciagnac do 5 tys zeby stanął deba. R1 tez ok ale tak jak pisali przedmowcy skrzynka i przy dłuzszej jezdzie na kole / autostrada około 1,5km jazdy/ zapala sie kontrolka od oleju - sprawdzone.

Hehe co do biegów w r1 to w 2004 roku przymierzalem sie do kupna jednej bylo to w jakiejs wsi pod Krotoszynem /tam gdzie zloty co roku/ Byl to rocznik 2003, odpalilem, pochodzil zeby sie rozgrzac przygazowka do 8 tysiaków na jałowym i pojechał hehe oczywiscie na luzie, po tym zabiegu luzu juz nie szlo znalezc, tzn N swiecio na kokpicie ale moto caly czas bylo na biegu hehe. Ostudzilo mnie to do Yamahy, nastepne co kupie to albo CBR1000 albo zx10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bank kupie sobie kiedys ta wymarzoną,niebiesciutką R1-ynke tylko niech ceny zejda do osiągalnej dla mnie :roll:

A co do ich katowania to widac ze fajne moto ale delikatne co jakis czas moze dostac po oporach ale na odpowiedzialnosc wlasciciela i jego portfela :) ....

Pozdrawiam :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...