Skocz do zawartości

Virago 535


Gość jarson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

KRASNAL dzięki za skan pozdrawiam !

 

mam pytanie do Was: jakie macie sakwy w swoich motorkach /wymiary, firma/, myślę nad zakupem ale nie wiem jakie wybrać myślałem o tych http:

//www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?products_id=7851

może ktoś z Was ma takie i może je ocenić pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi;-)

Nie daj sie tylko wplątać w jakieś tanie badziewie z Allegro, ja takie kupiłem, farba złazi i w ogóle są do niczego...a na fotce wyglądały super, wiec moze lepiej na motobajzlu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o sakwy to jest założony temat i zdjęcia sakw po 5-cio letnim użytkowaniu, jest też adres firmy i całkiem tanio.

a propos zimowania Virówki, to ja swojej jeszcze nie uśpiłem gdyż lubię czasem posłuchać jak ,,mruczy'' i zamiast wyciągać z niej aku, poprostu mam motywację przez całą zimę to spotkań z nią.

 

KaKa

 

p.s.

żona znowu nie pozwoliła mi motocykla wprowadzić na zimę do mieszkania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Planuje wymienic oryginalna kierownice na akcesoryjna a'la chopper. I w tym miejscu pojawia sie pytanie:

na jakiej zasadzie dobrac taka kierownice ? nie chce przesadzic z wysokoscia, a zalezy mi rowniez na wygodzie przy dluzszych trasach, oraz na przelozeniu starego osprzetu. Jesli macie jakies doswiadczenia w tym temacie to prosze o rady, informacje, sugestie !

 

Mysle nad tego typu kiera : http://moto.allegro.pl/item151725790_kiero...sc_chopper.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje wymienic oryginalna kierownice na akcesoryjna a'la chopper. (...) Jesli macie jakies doswiadczenia w tym temacie to prosze o rady, informacje, sugestie !

 

Doswiadczenie jakie takie mam, więc tylko przypomnę, że linki gazu i sprzęgła oraz przewody hamulcowe będziesz musiał powymieniać na dłuższe. Podobnie elektrykę, przy czym, jeśli kierownica ma być tak wysoka (wygląda na jakieś 30 cm), tylko puszczenie wiazek wewnątrz jej rurki da estetycznie ładny efekt. To sporo roboty - i samo przedłużanie kabli i wtłaczanie ich z pomocą wazelinki do środka. Przy nieco niższym niż apehanger rozwiązaniu, tak z 20 cm wysokości, wymienisz tylko linke gazu, a pozostałe poprowadzić będzie trzeba nieco inną drogą. Zajrzyj na http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535 - jeśli jeszcze u mnie nie byłeś. Jest tam i o kierownicy (kliknij na "więcej tłoczków").

Edytowane przez x. Maślak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam że nie zapominasz o składaniu nóżki bocznej, ale i jej "wlącznik bezpieczeństwa" mógł się zabrudzić lub paść w inny sposób, złączka mogła wypaść etc. (BTW: silnik gaśnie, bo blokuje się mechanicznie, czy się zwyczajnie wyłącza?). Gdy chłodno i motocykl trochę postoi, bywa że sprzęgło nieco mocniej się skleja. Rozgrzej dobrze silnik, ciut więcej gazu przy tym wrzucaniu. Zobacz, czy nie za wielki luz na klamce sprzęgła. Również do klamki dochodzi kabelek auto-stopu silnika; sprawdź go. Jeśli to wszystko nie pomoże, jest jeszcze regulacja długości linki na dole, przy znaczniku na obudowie silnika. Brak poprawy po tym kroku oznacza, że trzeba zajrzeć do sprzęgła albo i skrzynki biegów. Czy moto na luzie toczy się swobodnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo (nie pamiętam skąd wziąłem, ale dziekuję Temu, kto zawiesił na necie!):

http://www.christiancentaur.riders.pl/schemat.jpg

 

A tutaj obiecane skany fotografii z 1994 roku:

 

http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka.jpg

oraz

http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka1.jpg

Edytowane przez x. Maślak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo (nie pamiętam skąd wziąłem, ale dziekuję Temu, kto zawiesił na necie!):

http://www.christiancentaur.riders.pl/schemat.jpg

 

A tutaj obiecane skany fotografii z 1994 roku:

 

http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka.jpg

oraz

http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka1.jpg

No piekna maszynka, mozna zachorowac mimo że nie ubrana...oj oj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No piekna maszynka, mozna zachorowac mimo że nie ubrana...oj oj

Może właśnie dlatego że nie ubrana to taka piękna??Ciekawe jak dekle były malowane.

Mam pytanie czy olej jest pod oby dwoma deklami czy tlko pod jednym?Teraz mam plany na zdjęcie wydechu(i wyprucie,ale nie wiem czy końcówki czy środkowy z którym będzie na pewno więcej zabawy) zdjęcie dekli i polerkę, no i te nieszczęsne gaźniki,ktore już chyba brudniejsze i bardziej zdesyncronizowane być nie mogą;]A na deserek elektryka.Na szczęście błotniki już polakierowane na nowo i ślicznie wyglądają,co nie zmienia faktu że żeby je założyć będzie potrzebna kolejna runda zabawy z elektryką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...