marcysiek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 KRASNAL dzięki za skan pozdrawiam ! mam pytanie do Was: jakie macie sakwy w swoich motorkach /wymiary, firma/, myślę nad zakupem ale nie wiem jakie wybrać myślałem o tych http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?products_id=7851 może ktoś z Was ma takie i może je ocenić pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi;-)Nie daj sie tylko wplątać w jakieś tanie badziewie z Allegro, ja takie kupiłem, farba złazi i w ogóle są do niczego...a na fotce wyglądały super, wiec moze lepiej na motobajzlu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaka Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 jeżeli chodzi o sakwy to jest założony temat i zdjęcia sakw po 5-cio letnim użytkowaniu, jest też adres firmy i całkiem tanio.a propos zimowania Virówki, to ja swojej jeszcze nie uśpiłem gdyż lubię czasem posłuchać jak ,,mruczy'' i zamiast wyciągać z niej aku, poprostu mam motywację przez całą zimę to spotkań z nią. KaKa p.s.żona znowu nie pozwoliła mi motocykla wprowadzić na zimę do mieszkania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewMXR Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Witam !Planuje wymienic oryginalna kierownice na akcesoryjna a'la chopper. I w tym miejscu pojawia sie pytanie:na jakiej zasadzie dobrac taka kierownice ? nie chce przesadzic z wysokoscia, a zalezy mi rowniez na wygodzie przy dluzszych trasach, oraz na przelozeniu starego osprzetu. Jesli macie jakies doswiadczenia w tym temacie to prosze o rady, informacje, sugestie ! Mysle nad tego typu kiera : http://moto.allegro.pl/item151725790_kiero...sc_chopper.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 (edytowane) Planuje wymienic oryginalna kierownice na akcesoryjna a'la chopper. (...) Jesli macie jakies doswiadczenia w tym temacie to prosze o rady, informacje, sugestie ! Doswiadczenie jakie takie mam, więc tylko przypomnę, że linki gazu i sprzęgła oraz przewody hamulcowe będziesz musiał powymieniać na dłuższe. Podobnie elektrykę, przy czym, jeśli kierownica ma być tak wysoka (wygląda na jakieś 30 cm), tylko puszczenie wiazek wewnątrz jej rurki da estetycznie ładny efekt. To sporo roboty - i samo przedłużanie kabli i wtłaczanie ich z pomocą wazelinki do środka. Przy nieco niższym niż apehanger rozwiązaniu, tak z 20 cm wysokości, wymienisz tylko linke gazu, a pozostałe poprowadzić będzie trzeba nieco inną drogą. Zajrzyj na http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535 - jeśli jeszcze u mnie nie byłeś. Jest tam i o kierownicy (kliknij na "więcej tłoczków"). Edytowane 2 Stycznia 2007 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eksces Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 masz moze zdjecia tej virazki zpadwy w jakiejs lepszej rozdzielczosci?? :icon_evil: jest tak sliczna ze chcialbym sobie ją na tapete wstawić :icon_question: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 www.christiancentaur.riders.pl/xv535 - faktycznie jest śliczna :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Spróbuję zrobić skany w większej rozdzielczości - wtedy jeszcze pstrykałem zdjęcia analogowe... Cieszę się, że przynajmniej dwóch z Was podziela mój zachwyt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AND40 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Kupilem wlasnie virago 535 troszke pojezdzilem ale teraz jak wrzucam bieg to gasnie naciagniecie linki nie pomaga. pomocy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 zakładam że nie zapominasz o składaniu nóżki bocznej, ale i jej "wlącznik bezpieczeństwa" mógł się zabrudzić lub paść w inny sposób, złączka mogła wypaść etc. (BTW: silnik gaśnie, bo blokuje się mechanicznie, czy się zwyczajnie wyłącza?). Gdy chłodno i motocykl trochę postoi, bywa że sprzęgło nieco mocniej się skleja. Rozgrzej dobrze silnik, ciut więcej gazu przy tym wrzucaniu. Zobacz, czy nie za wielki luz na klamce sprzęgła. Również do klamki dochodzi kabelek auto-stopu silnika; sprawdź go. Jeśli to wszystko nie pomoże, jest jeszcze regulacja długości linki na dole, przy znaczniku na obudowie silnika. Brak poprawy po tym kroku oznacza, że trzeba zajrzeć do sprzęgła albo i skrzynki biegów. Czy moto na luzie toczy się swobodnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AND40 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 dzieki opodnuzku nie wiedzialem sprawdze a przy klamce tez sprawdze.(oba te wyl. widzialem ale nie wiedzialem do czego sa).ps.moze ktos ma schemat elektryczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (edytowane) Proszę bardzo (nie pamiętam skąd wziąłem, ale dziekuję Temu, kto zawiesił na necie!):http://www.christiancentaur.riders.pl/schemat.jpg A tutaj obiecane skany fotografii z 1994 roku: http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka.jpgorazhttp://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka1.jpg Edytowane 4 Stycznia 2007 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) oj piękna ta Virażka !!!!!!!!!!!! ciekawe czym i jak pomalowali dekle i lagipozdrawiam i idę swoją picować!!! Edytowane 4 Stycznia 2007 przez qdlaty2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcysiek Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Proszę bardzo (nie pamiętam skąd wziąłem, ale dziekuję Temu, kto zawiesił na necie!):http://www.christiancentaur.riders.pl/schemat.jpg A tutaj obiecane skany fotografii z 1994 roku: http://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka.jpgorazhttp://www.christiancentaur.riders.pl/xv535/virka1.jpgNo piekna maszynka, mozna zachorowac mimo że nie ubrana...oj oj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathraw Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 No piekna maszynka, mozna zachorowac mimo że nie ubrana...oj ojMoże właśnie dlatego że nie ubrana to taka piękna??Ciekawe jak dekle były malowane.Mam pytanie czy olej jest pod oby dwoma deklami czy tlko pod jednym?Teraz mam plany na zdjęcie wydechu(i wyprucie,ale nie wiem czy końcówki czy środkowy z którym będzie na pewno więcej zabawy) zdjęcie dekli i polerkę, no i te nieszczęsne gaźniki,ktore już chyba brudniejsze i bardziej zdesyncronizowane być nie mogą;]A na deserek elektryka.Na szczęście błotniki już polakierowane na nowo i ślicznie wyglądają,co nie zmienia faktu że żeby je założyć będzie potrzebna kolejna runda zabawy z elektryką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 No faktycznie jest na czym oko zawiesić... i tu sprawdza się powiedzenie: "małe jest piękne" :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.