Skocz do zawartości

Virago 535


Gość jarson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mógłbyś trochę rozwinąć wypowiedź? Zwarcie na przekaźniku kierunkowskazów? Czy jakimś ogólnym przekaźniku? Gdzie tego szukać-lewa puszka? Czy można to jakoś obejść/naprawić?

Pozdrówko

Woody

 

szykuje sie do kupna virówy ile maszynka pali?? i jak sie kasuje luzy zaworowe (płytki, dzwignie, a moze hydraulika)?

 

wszystkie te tematy już były na forum dość mocno rozwinięte i opisane przez znawców tematu, ja jestem tylko jeżdżący i bardzo mało majstrujący.

pamiętam tylko, że wystarczy by jedna żarówka była inna(inna firma czy coś) i już z kierunkami mogą być sensacje.

Virówki pala różnie od 4,8 do nawet 6 l/100 km.

 

ja tez mam taka mala firme co robi naszywki na oku wiec tez sie dowiem o ceny i porownamy zeby nie przeplacic. trzymajta sie!

 

ok. sprawdź bo ja mam ceny z W-wy i są napewno nienajtańsze.

 

KaKa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. KAKA.Dzięki.Obejrzę żarówki :icon_mrgreen:

Sorki,nie znalazłem takiego tematu z kierunkowskazami.... dlatego chwytam się hmm... brzytwy?

Mam jednak niemal pewność,że przypadłość mojej lubej jest w jakiś sposób związana (choćby pośrednio z Patrol Line-m) ,albowiem przy dłuższej pracy migaczy ,bez ich wyłączenia, uruchamia się z alarmu brzęczyk przypominający ,że migają.... Może to niezwykłe ,ale też mam wrażenie,że gdy uruchamiam kierunek,ale nie skręcę kierownicą w stronę zamierzonego skrętu ,to mam czasem świecące awaryjne.Gdy jednak skręcę-nie mam.Czujnik skrętu -ki czort ?. To trochę wkurza bo przy wyprzedzaniu ,nie zawsze przecież konieczny jest ruch kierownicą-wystarczy lekki przechył w lewo, a potem w prawo :icon_eek:

Czy ktoś to już miał swoim moto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam wszystkich Virago-entuzjastow.

Moim sprzętem docelowym jest Drag Star 1100 Classic, i już niewiele brakowało aby stał w garażu, ale pod wpływem postów głównie w tym temacie oraz rozterek opisywanych przez kolegów /zwłaszcza - fv/ zdecydowałem się na kupno Virago 535.

Ma to być moje pierwsze moto / M-72 traktuję jako zabytek i ma to niewiele wspólnego ze sprzętem uzytkowym/.

Z założenie chcę go nabyć na okres jednego, góra dwóch sezonów aby utrwalić nawyki i zdobyć pełne oswojenie w ruchu. Wtedy dopiero nadejdzie czas Draga.

Ponieważ jesteście w środowisku viragowców, może ktoś chce sprzedać swoją 535. Zwracam sie do forumowiczów, bo wiem, że nikt świadomie nie wsadzi mnie na minę.

Interesuje mnie pewny egzemplarz, rocznik 94 - 97 woj mazowieckie.

Informacje proszę na PW. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zrobiłem wreście rezerwe w mojej virago :banghead: Wykręciłem cały kranik z pod baku "dolnego" i okazało sie że nie ma rurki która odpowiada za rezerwe a więc dorobiłem, zamontowałem i działa! dzięki wszystkim za pomoc! :D

Pozdrawiam

 

Ilek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!

czy wy też macie/mieliście problemy z rozrusznikiem?! bo mi od kilku dni, gdy jest zimny, nie chce kręcić. tzn, kręci mi w niesokńczoność. postukam w bęben z przodu, poruszam na biegu w przód, w tył i poszło, ale teraz nie chce! jestem zmuszony zostawić moto pod blokiem :icon_rolleyes:

co może byćtego przyczyną?! to nie wina akumulatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej!

czy wy też macie/mieliście problemy z rozrusznikiem?! bo mi od kilku dni, gdy jest zimny, nie chce kręcić. tzn, kręci mi w niesokńczoność. postukam w bęben z przodu, poruszam na biegu w przód, w tył i poszło, ale teraz nie chce! jestem zmuszony zostawić moto pod blokiem :)

co może byćtego przyczyną?! to nie wina akumulatora

Hejka.

Jeszcze przed wyjazdem moja Virowka zaczela miec problemy z rozrusznikiem na rozgrzanym silniku. Krecil ochoczo ale efekt taki jakby sprzeglo jednoierunkowe sie slizgalo ;) Nawet jak moto juz odpalilo to przez chwile slychac jeszcze bylo takie dziwne szuranie :/ W ekstremalnych przypadkach silnik potrafil zgasnac na wolnych ale w jakis taki dziwny sposob :wink:

Do teraz nie wiem co to jest - bede grzebal jak wroce. Bartic sprawdz co z Twoim - moze bede wiedzial juz na przyszlosc cos wiecej gdzie zaczac naprawe.

 

Pozdro

Konik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i oddałem do serwisu. dzwoni do mnie babka i mówi, że to wielce prawdoodobne, że rolki rozrusznika! (ale nie na 100%, to nie wiem po ch... do mnie dzwoniła). oryginalne, okmplet (3szt) kosztują 200 zeta i mam czekać tydzień!!

 

jeśli ktoś wie, gdzie mogę dostać takie rolki tańsze, podróbki, to bardzo bym prosił o kontakt!!

 

bartic

-------------------------------------------------------------

post 2:

 

no i działa!!!

ale słuchajcie od początku.... okazało się, że to wcale nie rozrusznik, bednix, czy te rolki.... haha, gdybym nie zobaczył na własne oczy, to bym tego nie zrozumiał... okazało się, że zawiniła rzecz, której tam być nie powinno! a raczej tak wynika z serwisówek i rysunków technicznych. otóż zostawmy rozrusznik, przejdźmy do tego, co mamy pod pokrywą z lewej strony silnika. gdy ją zdejmiemy, ukaże się naszym oczom tarcza, w której są rolki trzy. u mnie dodatkowo, była ona zakryta jakimś metalem z obwódką... okazało się, że jedna ze śrubeczek puściła i zmieliła w mak tą metalową obwódkę. śróbki też już nie było.... rolki się podszlifowało, wyrzuciło zbędny metal i poskładało. chodzić, chodzi. zapala. jednak i tak rolki mnie czekają, dopadną w końcu.

 

jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. wymieniłem przy okazji olej z motula 10w40 minerał na belray 10w40 półsyntetyk! ło matko!! jak ładniej chodzi! jak basowo! miód dla uszu!

 

no i już wiem, jak wygląda to od wewnątrz, a tak byłem ciekawy :) oponkę nową też mi założyli, hehe i czujynik stopki naprawili, a wszystko to widziałem i już mogę komuś pomóc, gdyby miał problem.

 

pozdrawiam!!

bartic

Edytowane przez bartic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.

 

Muszę się podzielić z Wami moją wielką radością ;)

Dorobiłem się Viróweczki 535 :cool:

To mój pierwszy motocykl i od zawsze wiedziałem, że to ma być właśnie ten.

 

Tylko kurcze jeździć jeszcze nie moge, bo niezarejstrowany. Nie wiedziałem, że takie problemy z tym. Miałem komplet dokumentów, Urząd Miejsci otwarty od 7:30, to podjechałem profilaktycznie o 7:15 - mówie sobie jeszcze przed pracą załatwie dowód i cały weekend na dwóch kółkach. A tu psikus. Przyszedlem conajmniej o godzinę za późno. Stanąłem na końcu kolejki i jak doszedłem do okienka z numerkami, to pani mi powiedziała "Niestety na dzis juz numerków nie ma. Prosze spróbować w poniedziałek".

Kurna... Tyle czekałem na motor, w końcu jest, stoi w garażu, pogoda super, a tu głupiego dowodu nie moge załatwic...

 

Ale chociaż maszyna juz jest ;) ...a jaka śliczna... :)

 

Weekend spedze na polerowaniu, a w poniedziałek mam nadzieję, że to załatwię.

 

BTW: jakie powinno być ciśnienie w kołach? Bo wydaje mi się, że troche za mało mam.

 

Pozdrawiam

Bolo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartic jeżeli to co opisujesz to sprzęgło rozrusznika to komplet naprawczy czyli trzy rolki, trzy sprężynki i trzy nakładki na sprężynki (które dociskają rolki do sprzęgła) kosztują 88zł w Larssonie. Można też popróbować dopasować te rolki z jakiegoś starego łożyska (rolkowego oczywiście a nie kulowego), a sprężyny założyć z długopisu (co razem wyniesie jakieś 5 zł).

Problem z kręcącym rozrusznikiem a nie kręcącym się silnikiem przeszedłem dwa tygodnie temu. U mnie też z silnika wyjąłem jakiaś powyginaną blaszkę która zerwała śruby z tego sprzęgła z rolkami. Co dziwne tej blaszki nie znalazłem w żadnej serwisówce. Po skręceniu do kupy i założeniu nowych śrub wszystko na razie działa. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam do Was nastepujace pytanie: ile moze kosztowac linka do sprzegla? Niedawno zauwazylam, ze poszly dwa wlokienka (druciki?) i nie byloby milo prowadzic tego zwierzaka w razie totalnego zerwania. Pytalam w jedynym w mej miescinie serwisie Yamahy, ale cena skutecznie mnie odstraszyla.

Niedlugo wybieram sie do Lodzi, moze tam, o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam serdecznie nowych dosiadaczy Virówek, szerokiej,nowej drogi życia :clap:

A ja mam do Was nastepujace pytanie: ile moze kosztowac linka do sprzegla?

 

myślę, że zapłacisz około 150,00 zł, a w oplocie stalowym nawet 250,00 zł. Ale jak masz kogoś znajomego w warszawie to na ulicy Grochowskiej z tyłu za sklepem SKALI jest firma która dorabia wszystkie linki i naprawdę bardzo tanio.

 

KaKa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...