qdlaty2004 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 tak na ciepłym silniku, a gasic na zimno to raczej tego nie robiłem, sprawdzę świeczki choć wymianiałem przed sezonem i regulowałem motorek, oj zaczyna mi się robic ciepło jak napisałeś tą ostatnią przyczynę mojej usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 To na "pociechę" dorzucę Ci jeszcze jedną ew. przyczynę: nieszczelność króćców dolotowych z gaźników - z czasem starzeją się i twardniejąc pękają. Dają dodatkowe partyzanckie powietrze, a to wpływa oczywiście na skład mieszanki, zwłaszcza przy gwałtowniejszych otwarciach przepustnicy. Na forum nie będzie mnie przez miesiąc - jadę zdzierac gumy w Irlandii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 no to szerokiej drogi, dzięki za "pocieszenie" pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 faktycznie kolor świec wskazuje, że jest zła mieszanka paliwa, powiedzcie mi teraz czy jestem w stanie sam to ustawić czzy muszę jechać do jakiegoś speca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 qdlaty. jeśli nie wiesz jak ustawić śruby to lepiej jedź do jakiegoś serwisu. ja mam takie pytanie --> chciałbym przesunąć podnóżki z z hamulcem i z biegami do przodu. zapewne na gmolu albo na takim długim pręcie. pytanie mam tylko, czy wiecie gdzie i kto może mi coś takiego zrobić? gmola mogę sobie kupić, ale już sam to chyba tego nie przesunę. brak garażu i narzędzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 (edytowane) bardzo was proszę o pomoc. chciałem kupić nowe opony wg serwisówki (bridgestony) w larssonie. niestety jak na złość wracam, a tu podrożały. mam do was pytanie i prośbę zarazem. moglibyście podać pełne nazwy opon jakie macie w swoich motocyklach? i jeśli ktoś może, to poproszę też adres (internetowy, albo żywy) gdzie opony do naszej virago mogę kupić (nowe, albo lekko używane) wiem, że do naszych kół szprychowanych można kupić zwykłę opony TL i dokupić dętke. jeśli ktoś tak ma - to też poproszę o pełną nazwę opony i rozmiar dętki z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi!pozdrawiam jeszcze jedno pytanie:czy znacie albo używacie opony i co o nich powiecie?-3.00 19 49s TT metzeler perfect me 11-3.00 19 54p reinf TT metzeler block c-140/90 15" M/C 70S TT METZELER Perfect ME 77 Edytowane 2 Lipca 2006 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 mam takie jak napisałeś:3.00 19 54p reinf TT metzeler block c-140/90 15" M/C 70S TT METZELER Perfect ME 77 wszystko jest OK do momentu kiedy nie zaczyna się robić mokro na asfalcie /zaczyna sie tanic z gwiazdami/ no a jak tam sprawa naszej naszywki? czy umarła śmiercią naturalną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 3.00 19 49s TT metzeler perfect me 11Praktycznie przez cały czas użytkowania 535 taką miałem z przodu i złego słowa o niej nie powiem :icon_biggrin: Na suchym i mokrym bez zarzutu. Natomiast na tył zakładałem różne ale najbardziej pamiętam tego Maxxisa. Mimo traktorowego wglądu sprawował się doskonale :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 (edytowane) Witam! Mam problem z rezerwą a dokładnie słysze jak elektrozawór przechodzi na rezerwe gdy przelączam ale mimo to nie pobiera paliwa! jeżdziłem na rezerwie przy zatankowanym baku i dalej jak mi sie kończy benzyna saje po jakiś 200km a paliwo nadal jest! a więc mam zamiar rozebrac kranik tylko nie wiem jak sie do tego zabrać... moze ktos juz rozbierał i wie na czym sprawa polega, czy musze zdjąć cały dolny bak żeby sie tam dostać - z tego co widac fatalny dostęp!Prosze o rady- co moge tam zastać, dlaczego nie działa? na co musze zwrócić uwage? Edytowane 5 Lipca 2006 przez ilek15 Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konik Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Hejka.Bylo jakies pare stron temu. Z tego co pamietam to nie musisz wyciagac dolnego baku - w rzeczy samej zdaje sie ze byloby to bardzo trudne i kosztowne zadanie :biggrin: Wystarczy chyba wejsc pod motor. Poszukaj kranika, i zaworka pod bakiem. Mysle ze mozesz miec zapchany przewod od rezerwy i tyle... To tak na szybko. PozdroKonik PS. Co z naszywkami??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoldar Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Mam to samo. I już się pogodziłem, że zostaje mi 2,5 litra w baku, bo wymianie podobno podlega całość ustrojstwa, a to kosztuje jakieś 800 zł w serwisie. Dostałem też radę, aby połączyć jakoś kabelki przy pompce tak, żeby schodziło całe paliwko, ale z elektryką nie chcę walczyć.Więc przejeżdżam 200 km i tankuje , bo juz 5 razy pchałem do stacji Virażkę a to nie jest lekki motorek.Będę obserwował jakie będę porady może i ja skorzystam.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 ten dostęp nie jest taki zły, po lewej stronie obok bcznego dekielka jest kranik, prawdź jak leci paliwko, ale jak mówisz, że na rezerwie nie działa to myślę, że przełącnik padł padła mi przepustnica, gdzie ją mogę kupić i oczywiście za ile ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Pod bakiem jest kranik i przewód gumowy mam go poprostu sciągnąć to ten jest od rezerwy - tak? a kranik odkręcic mozna go bez problemu i wyciągnąć? Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qdlaty2004 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 tak ściągnij przewód i sprawdź czzy paliwko leci swobodnie, czy ma jakis tam opór, i tak sobie pyka, bo moze jakieś syfy załapał ze zbiornika. mam pytanko jak rozpoznać czy mam wersje europejska czy też amerykańską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ilek Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Wersja amerykańska róznini sie tym że kierunki świeca na stałe! ale mógł ktos to przerobic... :icon_biggrin: Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.