Skocz do zawartości

Virago 535


Gość jarson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na kruccach dolotowych, laczacych gazniki z cylindrami powinny byc oznaczenia ile kW maja Wasze Virowki.
Jest napisane ale w moich tylko na wew. sciance krucca (wiec bez rozbierania to ni chu***).

 

ja mam 2YL czyli 45 koni nieprawdaż???
No to tylko sie cieszyc :banghead:

 

Pozdro

Konik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konik

ja mam 2YL czyli 45 koni nieprawdaż???

 

http://www.vogel-motorradzubehoer.de/typen...en&BAUJAHR=1995 (musisz tylko zmienic rocznik)

 

wejdz i sam zobacz, tylko Ty znasz caly swoj numer silnika i ramy, wiec dowiesz sie najwiecej. poznasz rocznik itd. nie lam sie ze po niemiecku - ja nie znam a wszystko jest tam jasne.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi wyszło, że mam najsłabszą wersję...

i wcale nie jestem z tego powodu smutny! bo jak na najsłabszą wersję, to przyspieszenie ma dobre!!

 

pozdrawiam

 

Tym sie nie przejmuj - kucyki mechaniczne z tego co wiem decyduja o tym, do jakiej predkosci sie rozbujasz, czyli czy 535 pojedziesz 150km/h. Moim zdaniem 150 na Viagrze nie jest nikomu potrzebne, bo przelotowa najlesza to 90-110.

 

Natomiast o porzadnym starcie i przyspieszeniu decyduje moment obrotowy. Pytanie, czy dlawienie ma wplywa na moment, jesli czujesz ze ma kopa, to moze i nie...

 

Virowka to nie scigacz. Jak mawia znajomy, "trzeba jezdzic z taka predkoscia, by laski zdarzyly sie obejrzec" :banghead: Howgh!

 

Pozdro!

Sachy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej stronki z numerami i mocą oraz rocznikiem.

Wiem, że motorek podobno z 1993 roku , mam numer 2YL078296 ale nie ma go w zakresie tego rocznika ani również z 1992 roku , ani 1994 .

Jak więc znaleźć prawidłowość w odczytywaniu tych zapisów. Moc mam 34 kW :banghead: .

Ale czy ktoś wie co jest z tymi numerami?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak więc znaleźć prawidłowość w odczytywaniu tych zapisów. Moc mam 34 kW ;) .

 

Moze stronka jest wadliwa? Ciezko powiedziec. Wydaje mi sie ze pozostaje kontakt w producentem... albo jakims sensownym przedstawicielem. Bo inaczej pozostaja zgadywanki typu "skladak" czy cos. Napisz do Japoncow - porzadnicki narod to pewie odpowiedza.

 

Pozdro

Sachy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko kolejne:)

 

jak to jest z tymi zbiornikami pakliwa...bo boje się że stane gdzieś na drodze i bede pchał :D

 

ile mieści paliwa zbiornik pod siedzeniem i ile na baku robicie kilometrów mniej więcej....??

 

pozdro serdeczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile paliwa wejdzie to zależy od rocznika, w nowszych (chyba od '93 w góre) wchodzi 3,5L góra, 10L pod siedzeniem, razem 13,5.

Co do braku paliwa na trasie to przecież masz chyba po prawej stronie przełacznik [ON/RES]?? Jak zaczyna brakować to przełączasz na rezerwę i masz jeszcze około 2,5L na szukanie stacji, więc pchanie raczej nie grozi.

 

A na baku to mogę przejechać od 180 do 240km (zależy od obciążenia i prędkości na trasie) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest z tymi zbiornikami pakliwa...bo boje się że stane gdzieś na drodze i bede pchał :)

 

ile mieści paliwa zbiornik pod siedzeniem i ile na baku robicie kilometrów mniej więcej....??

Witam.

Zbiornik 535 miesci 13.5L a rezerwa to 2.5L. Czyli srednio na 2.5L przejedziesz jeszcze ok. 50km :D

Na pelnym baku robie jakies 210-230km a pozniej musze wlaczyc rezerwe. Sprawdz sobie srednie spalanie, oblicz z danymi powyzej (pojemnosc baku) i bedziesz wiedzial jaki +/- mosz zasieg.

 

Pozdro

Konik

Edytowane przez Konik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, chcialem tylko zwrocic uwage ze po roczniku i numerze ramy poznacie jaka byla wasza virówka po wyjsciu z fabryki. trzeba jednak pamietac ze motocykle u nimcow dlawione byly rowniez wtornie ze wzgledu na inne stawki podatku czy tez ubezpieczenia. dlatego jak komus wychodzi ze ma zdlawiona to pewnie tak jest (niemcy raczej w oddlawianie sie nie bawią) a jak wychodzi ze pelna moc to poprostu nic pewnego, wtedy nalezaloby zajzec do Briefu jesli ma sie dostep (kupujacy swierzo sprowadzone). tam bedzie podane a jak nie to zrobic pomiary. pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej... mam do sprzedania light bar do virago i jedna lampe bo druga jest uszkodzona (przytarła podczas szlifu).

moge sie rozejzec po sklepach czy maja takie same lampy w sprzedazy to wtedy tylko bys jedna nowa musial kupic. jak cos to pisz na gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info

 

właśnie zalałem pełny bak i jak wyjade wszystko to oblicze sobie co i jak:)

 

pozdro i dzięki

 

 

Cześć

Ja już 5 razy musiałerm popychać motorek. Potem okazało się, że ten przełącznik jest chyba walnięty i teraz dojeżdzam do rezerw i koniecznie taaaankuję .To jest jakieś 200-210 km na pełnym baku.

Szkoda, że tam jeszcze chlupie a ja nie mogę tego wyjeżdzić ... Ale już się z tym pogodziłem.

Za dużo kłopotów z rozbieraniem tych elemtów i wymianą.

Może ktoś ma prosty sposób na wymianę tego ustrojstwa pod dolnym zbiornikiem? Bo na pewno walnięty jest przekaźnik.

Pozdrawiam

:icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...