Gość Anonymous Opublikowano 23 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2003 Witam wszystkich userów,Mam Yamahę Virago XV535 z 1990 r. Ściągnięta z Niemiec i niestety jest zdławiona. Max. 120 km/h i koniec. Prośba o informację, jak były dławione moto z tamtego roku? Czyżby konieczna wymiana wałków rozrządu? Jeśli tak, to gdzie w rozsądnej cenie można takie nabyć? Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i się z nim uporał? Dzięki za ew. odpowiedź.Meki&Viagra535 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2003 Czesc! A wlasnie ile pali Twój motor??? Na poczatek prawdz czy w kroccach ssacych i wydechowych nie ma jakis przeslon( to najlatwiejsze),jesli sa to trzeba usunac , jesli nie ma to problem wiekszy bo trzeba walki od otwartej wersji.Pamietaj tylko ze otwarta wersja ma spod tylnego kola 26,6 KM i 0-400 16,06sek. Vmax-145K/h.Pozdrawiam .Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 Moto pali ok. 6-6,5 l/100km. Króćce ssące i wydechy nie mają przesłon :) Czy naprawdę tylko (i aż) wałki ??? Qrde, gdzie takie kupić w rozsądnej cenie?PozdrawiamJacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2003 To zależy też do jakiej mocy dławiona.tego lata miałem na raz dwie virażki jedną kastrowaną drugą nie. Miała zmieniane wałki rozrządu. Silnik tej kastrowanej, co dziwiło mnie, pracował dużo spokojniej i ciszej przy 90 - 100 km/h a Różnica w mocy też nie była taka duża. Powiem, że lepiej mi się jeździło tą dławioną.Dziwi mnie trochę opisywana przez Ciebie prędkość bo moja aż tak wolna nie była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2003 Michał napisał:"To zależy też do jakiej mocy dławiona."Bóg raczy wiedzieć?!?! Bez hamowni nie do sprawdzenia :) Na pewno ściągnięta była z Niemiec. "Dziwi mnie trochę opisywana przez Ciebie prędkość bo moja aż tak wolna nie była."Naprawdę!!! Jedzie 120 i to solo, bez wiatru, po prostej. Wyprzedzanie rozpędzonego Malucha pod górkę stanowi pewien problem... Meki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 25 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2003 jak z Niemiec to masz to napisane w Fahrzeugbriefie (podane w kW) wiesz ja miałem podobne problemy(z oddławioną Virażką). Jeden gaźnik nie zasilał cylindra i jechała koło 120km/h i miała gorsze przyspieszenie. Sprawdź w pierwszej kolejności gaźniki gdzieś w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Czesc! Z tymi gaznikami to prawda , kumpel przyprowadzil do nas Vulcana750 , dziadowsko zaczal chodzic , duzo spalal , i zero przyspieszenia , po rozbiorce , okazalo sie ze w 1 gazniku membrana jest peknieta, zalozylismy druga i gra!!Nic wiecej nie trzeba bylo robic (pamietam jak kiedys chodzila ta Kawa, teraz tak samo chodzi). Pozdrawiam.Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Pamietaj tylko ze otwarta wersja ma spod tylnego kola 26,6 KM i 0-400 16,06sek. Vmax-145K/h.Pozdrawiam .Janek. 8O Otwarta czy zdławiona? Wydawało mi się, że otwarta: 32,4 kW (~44 KM). Strata 18 KM na przeniesienie napędu? Pytam, bo zdziwiłem się, że tak dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Czesc! Nie napisano w tym greckim katalogu czy to otwarta czy zdlawiona wersja - podejrzewam ze otwarta, bo nie bylo wtedy ograniczania mocy , dodam ze dane wzialem z katalogu gazety 2Moto z 1995 roku , ale porownalem z innych gazet i mniej wiecej sie zgadzaly .Swoja droga sam jestem ciekaw tych danych , ale to ze dane katalogowe sa inne a rzeczywiste sa inne to juz wiem od dawna. Nie wierze w dane podawane prze wytwórnie i nazywam je np. moca reklamowa, lub przyspieszeniem reklamowym.Moze na otwartym wydechu Yamaszka lepsze ma osiagi bo oryginalne sa mocno stlumione. Nie pamietam ile ma np. Suzuki GSXR 1000, ale spod kola ma 146 KM, a Hayabusa 153KM i co Wy na to? Jak widze te liczby np. w ogloszeniach 186 , 175 itp to smiac mi sie chce. Poza tym ciekaw jestem ile z ilu KM korzysta sie w normalnej exploatacji 70% 80% czy 30%? Pozdrawiam. Janek Sceptyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Cze! Jeszcze mam pomysl ,znajdzcie dluga prosta paru kumpli do pomiaru i dobry stoper ,jak zejdziecie ponizej 16, 06 na 400 metrow to moc na kole jest wieksza niz ta co pisalem!! Te 145 k/ h to na liczniku wychodzi 155-160 . Pozdrawiam.Janek.Poszukam jeszcze w necie na angielskich stronach , moze cos pisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Suzuki GSXR 1000, ale spod kola ma 146 KM, a Hayabusa 153KM i co Wy na to? Jak widze te liczby np. w ogloszeniach 186 , 175 itp to smiac mi sie chce. Poza tym ciekaw jestem ile z ilu KM korzysta sie w normalnej exploatacji 70% 80% czy 30%? . Jeżeli chodzi GSXR1000 czy Hayabusę (tudzież inne sporty) to wytwórnie bardzo chętnie podają moc z doładowaniem dynamicznym w airbox-sie , czyli w czasie jazdy z dużą prędkością (nie wiem jak wtedy mierzą moc :) ). Jeżeli chodzi o wykorzystanie mocy to przy spokojnej jeździe zryzykowałbym 30-50% w porywach do 70%, chyba że ktoś jeździ naprawdę dynamicznie. Prawdę mówiąc ważniejszym (dla mnie) parametrem jest maksymalny moment obrotowy i obroty przy jakich jest dostępny, bo od tego zależy dynamika maszyny.Co do strat mocy na przeniesienie napędu to Poldek Caro miał zmierzoną stratę 25%. Myślę, że Yamaha stoi technologicznie wyżej od FSO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Cze! Doladowanie dynamiczne w teorii ma pomagac w rozwijaniu wiekszej mocy , ale mysle ze nie wiecej niz 3-5 km, przy 250k/h( tak kiedys opisywal w artykule Tomek Kedzior). Zeby zwiekszyc moc o 7 KM w GSXR 1000 pewna znana firma oferuje uklad wydechowy + Power Commander za promocyjna cene 1600 $ . Ostatnio przeczytalem o tuningowej Hondzie VTR 1000 Sp 02 zeby podniesc moc ze 118 KM spod kola do 145 spod kola .Moto kosztuje wtedy 27 750 $!!! Ale ma sie wtedy Superbika pod tylkiem. Jesli chodzi o Virazke jesli jezdzi 120k/h to albo jest mocno kastrowana, albo cos z nia nie tak- bo V max 120 to kastraty ok. 17 KM tyle osiagaja. Dla mnie starego dziada nie wazne ile ma sie pod dupskiem ale najwazniejsza jest sama radosc z jazdy(chociaz ostatnio cos bardzo polubilem dłubanine:-)))))))))))))))))))))))))))))) ). Pozdrawiam. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 26 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2003 Nie pamietam ile ma np. Suzuki GSXR 1000, ale spod kola ma 146 KM, a Hayabusa 153KM i co Wy na to? Jak widze te liczby np. w ogloszeniach 186 , 175 itp to smiac mi sie chce. Poza tym ciekaw jestem ile z ilu KM korzysta sie w normalnej exploatacji 70% 80% czy 30%? Pozdrawiam. Janek Sceptyk. To nie ma nic wspólnego ze sceptycyzmem. Są są dwie normy okreslania mocy amerykanska SAE czyli mierzona na tylnym kole i europejska DIN mierzona na sprzęgle.Wiadomo, że zawsze lepiej wygląda jak moto ma 175 kM a nie np. 150 kM stąd zwykle firmy podają moc w specyfikacji DIN.Virażka mająca moc na kole 26. kM była pewnie dławina. Zwykle układ przeniesienia napędu zabiera nie więcej niż 15% mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2003 Czesc! Dzieki Wam za drzenie tematu Virazki , bo wreszcie znalazlm dane wersji niekastrowanejMOC: 37 KM spod kola / obr(?) przyspieszenie 0-400 m :14 ,60 sek. Predkosc max: 100.6 MPH Predkosc uzyskana w tescie: 93,7 MPH . Czyli wersja z katalogu greckiego to kastrat. Pozdrawiam. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2003 No to po wywodach nt. Hayabusy itp. wracam do tematu przewodniego. Jak z kastrata zrobić ogiera :?: Nie muszę dodawać, że minimalnym kosztem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.