PGR Opublikowano 14 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 Więc Piotrusiu w obronie Olka to powiem Ci że nie wciska kitu nie spawa ram nie prostuje lag w kształcie S i nie mówi że funkielnówki. Potwierdzą to wszyscy którzy sa z okolic Bielska i ze śląska.. Tak więc jeśli powiedział że była krzywa o 1-1,5 mm i została wyprostowana to wiem że tak jest choć fakt faktem że już nigdy nie będzie jak nówka laga z fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 Osobiscie nie znam tego serwisu-na oczy go nie widzialem,ale mam z BB kumpla i on o Olku sie najlepiej nie wypowiadal.Pewnie ze kazdy ma swoje zdanie-ale do konca tak nie jest ze wszyscy go chwala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 14 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2004 NIgdy nie uszczęśliwisz wszystkich. Ja już do niego jeżdżę z 5 lat albo lepiej i nigdy mi wała nie wywinął pożyczał mi kase nawet na części brał na siebie itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Osobiscie nie znam tego serwisu-na oczy go nie widzialem' date='ale mam z BB kumpla i on o Olku sie najlepiej nie wypowiadal.Pewnie ze kazdy ma swoje zdanie-ale do konca tak nie jest ze wszyscy go chwala.[/quote']nikt nie jest idealny , a co do prostowania to nie jest to pod Olkiem tylko jakis inny koleś pod tym samym dachem prowadzi , a Tomek co wczesniej prostował przeniusł sie na ul Regera Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 PGR znam OLKA od 20 lat i nie nalatuję na niego to dobry kumpel ale stwierdzam tylko fakty. Niektórych napraw nie powinno się robić tylko systemem niemieckim naprawa poprzez wymianę.Wyraziłem swoje zdanie na temat partyzantki warsztatowej.Jestem wrogiem stwierdzeń mechaników lub właścicieli serwisów że klien tak chciał , to jego życzenie, to on płaci i wymaga a po odejściu od kasy to h** z nim.Motocyklista nie ma obowiązku poznania mechaniki i podstaw konstrukcji pojazdu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2004 Glowny problem z prostowaniem to dodanie nowych naprezen do istniejacych - spowodowanych tym oryginalnym uderzeniem, ktore skrzywilo lagi czy kierownice. Kiedys optymistycznie wydawalo mi sie ze przez wyprostowanie usuniemy te oryginalne naprezenia - niestety tak sie nie dzieje.No ale wyprostowanie lagi majacej 1 - 1.5 mm odchylki od pionu nie stanowi problemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.