Jinx Opublikowano Środa o 12:14 Udostępnij Opublikowano Środa o 12:14 Witam Zakupiłem sobie ten model motoru elektrycznego Ekx 21 Max Poniżej link do modelu i specyfikacji https://www.ekxbike.cn/products/ekx-x21-max-electric-motorcycles-3000w-brushless-gearless-motors-60v30ah-lithium-battery-speed-85kmh-adult-off-road-ebike Mam problem z damperem ważę 130 kg i kiedy siadam na motor to obniża się on na tyle że czarna puszka od dampera trze o tylny błotnik podczas jazdy, próbowałem go regulować ale to nic nie daje poniżej zdjęcie przedstawionego dampera z tego co widać to damper sprężynowy. https://ibb.co/rRRJryLv Długość dampera od oczka do oczka 23 cm Czy mógłbym go wymienić na jakiś inny niedrogi który będzie utrzymywał odpowiednią wysokość przy mojej wadze? Niestety jak widać nie posiadam odpowiedniej wiedzy dlatego do was kieruję moje zapytanie, może moglibyście mi coś polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano Środa o 13:32 Udostępnij Opublikowano Środa o 13:32 Przecież to rower a nie żaden motor, tym bardziej motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jinx Opublikowano Środa o 17:41 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 17:41 Jak napisałem na forum rowerowym to mnie skierowali na forum motocyklowe 😉 Więc nie wiem gdzie mam napisać.. to motorower elektryczny w sumie ma manetkę prosiłbym o pomoc mam realny problem z tym damperem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano Środa o 21:48 Udostępnij Opublikowano Środa o 21:48 rower nie rower ale pomóc można. nie zdziwił bym się gdyby ten twój amor był wydmuszką: skontaktuj się z typami od zawieszeń. siedzą w tym, to dobiorą jak nie samą sprężynę, to cały amor. stockowy nie będzie robił pod Tobą. Pomierz długość, przygotuj szelesty. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jinx Opublikowano Czwartek o 19:13 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 19:13 A gdzie szukać tych typów od zawieszeń w centrum rowerowym czy w motocyklowym? Prosiłbym o doprecyzowanie gdzie najlepiej z tym się udać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano Czwartek o 21:20 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 21:20 A gdzie chcesz? Rowerowych nie polecę, bo nie moja bajka. Pekaesa z Krakowa paru kolesi testowało. Stroił, regenerował. Sam prawdopodobnie wyślę do niego swój tylny, bo ponad stówkę na nim zrobiłem i czas na przegląd. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jinx Opublikowano Piątek o 14:01 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 14:01 Do Krakowa mam kawałek... u mnie na miejscu jest kilka centrów rowerowych, motocyklowe nie wiem czy są dlatego może tam najpierw wypadało by się zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano Piątek o 14:18 Udostępnij Opublikowano Piątek o 14:18 Zmierz u siebie średnice mocowania, i szukaj takiego żeby miał od oczka do oczka więcej o te kilka centymetrów, trzeba patrzyć co występuję w przyrodzie. I szukaj sprężyny pod swoją mase, trzeba by też ustalić mniej więcej jaką sprężyne potrzebujesz pod swoją wage. jest to do ogarnięcia przez neta, tylko musisz na spokojnie ustalić te wymiary, i twardość sprężyny, i poszukać czegoś kompatybilnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jinx Opublikowano Sobota o 13:36 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 13:36 (edytowane) Aha czyli ma być kilka cm więcej, średnica oczka to 12mm a jak ustalić twardość sprężyny?, bo nie znam się na tym za bardzo... i gdzie najlepiej do kogo konkretnie napisać w necie? 🤔 Edytowane wczoraj o 02:13 przez Jinx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jinx Opublikowano wczoraj o 16:41 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 16:41 Tutaj podsyłam dokładne wymiary tak jak na obrazku średnica oczka 1,2mm a grubość mocowania 20mm reszta na załączonym obrazku. https://ibb.co/V0pH0Bg4 Napisałem do paru osób może mi coś doradzą, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano wczoraj o 18:16 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 18:16 (edytowane) Pany, weźcie mi wytłumaczcie, po co chcecie to liftować? Chcesz większy skok, zwiększyć prześwit? Po mojemu, to zwyczajnie ten ori jest gówno wart. Nie potrzeba dodawać centymetrów by amortyzator pracował w pełnym zakresie. Może mieć dokładnie te same wymiary a zachowywać zupełnie inaczej niż to co masz. Obejrzyj se jutuby, co po co się robi i jaki efekt uzyskuje. Pozyskawszy nieco teorii rozjaśnisz zagadnienie, bo teraz to jak ze ślepym o kolorach. aaa, jak już ogarniesz myślą, że dobry zawias może kosztować tyle co połowa Twojego pojazdu, to następnym razem dwa razy zastanowisz się czy nie lepiej dołożyć i wziąć coś sprawdzonego. Edytowane wczoraj o 18:21 przez lysy76 Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jinx Opublikowano wczoraj o 19:06 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 19:06 (edytowane) Nie zależy mi na większym prześwicie póki co ten amortyzator siada mi prawie na kole dlatego zależy mi na czymś co utrzyma zawiesznie w odpowiedniej pozycji. Edytowane 20 godzin temu przez Jinx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu To w ciężarówkach powinny być amortyzatory tak ze 2 metry długie, bo przecież wożą spore tonaże względem innych pojazdów. 😉 A na tym przykładzie zadaj sobie pytanie czym jest resor i odpowiedz "sprężyną". Chcesz wozić więcej, dorzuć piór... Tanio już było. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Ciężarówki to mają poduszki pneumatyczne bo w życiu żaden amor czy resor by sam nie ogarnął takich różnic w masie 😉 Moim zdaniem nie powinno być możliwości że na pełnej kompresji tylnego zawiasu jakieś elementy się ze sobą obijają, to jest chu*owy design i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Obecnie mają busy i osobówki. Kraza 255 czy Jelcza 315 nie pamiętam z miechami. 😎 Uproszczenie z mojej strony. Ale nie wyjaśniłeś po co zalecałeś wydłużenie amortyzatora? Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.