Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie 🙂

Czy warto kupić BMW K 1200RS. Jak z awaryjnością tego motocykla?

Słyszałem różne opinie, że się psuje elektronika, czujnik od chłodnicy, co może prowadzić do przegrzania silnika , liczniki przestają działać i hamulce.

Mogą to być tylko mity albo opinie ludzi którzy kupili jakieś zaniedbane zajeżdźone egzemplarze. Nie miałem z tym motocyklem nigdy do czynienia 

Motocykl ma zalety w postaci wtrysku paliwa i wału kardana.

Lubię duże turystki, wiem, że nie wykorzystam go w pełni w polskich warunkach ale przejechałem się nim i spodobało mi się 🙂 

Warto go kupić jeśli jest zadbany? Czy lepiej poszukać np K1100 na którego awaryjność praktycznie nikt nie narzeka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważasz zakup BMW, które ma te 20 - 25 lat. Tam może wydarzyć się dosłownie wszystko. Ja osobiście odradzam pakowanie się w takie wiekowe sprzęty, zwłaszcza BMW, jeśli samemu nie ogarniasz mechaniki elektryki. U mechanika zostawisz worek pieniędzy a do tego u nas znakomita większość mechaników nie potrafi dobrze serwisować starych beemek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś w tym jest ale ludzie kupują  stare cegły jak bmw k75 czy k1100 i szczerze nie słyszałem że wydali worek pieniędzy wręcz są zadowoleni.

K 1200RS wydaje się bardziej skomplikowane. 

BMW to suche sprzęgło trudniejsze w wymianie ale zdrowsze dla silnika olej który smaruje sam silnik jest czystszy.

Wtrysk też pewnie mniej kłopotliwy niż gaźnik.

Motocykl jest zadbany i nie ma dużego przebiegu.

Qadrat miałeś jakiś model BMW i miałeś z nim takie straszne problemy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, rekrut88 napisał:

Coś w tym jest ale ludzie kupują  stare cegły jak bmw k75 czy k1100 i szczerze nie słyszałem że wydali worek pieniędzy wręcz są zadowoleni.

K 1200RS wydaje się bardziej skomplikowane. 

BMW to suche sprzęgło trudniejsze w wymianie ale zdrowsze dla silnika olej który smaruje sam silnik jest czystszy.

Wtrysk też pewnie mniej kłopotliwy niż gaźnik.

Motocykl jest zadbany i nie ma dużego przebiegu.

Qadrat miałeś jakiś model BMW i miałeś z nim takie straszne problemy?

 

 

Problematyczna jest co najwyzej wymiana plynu hamulcowego, bo trzeba to dac zrobic ! W przeciwym wypadku mozesz inwestowac w nowy komputer 2500 Jurkow.

 

.

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

ks-rider w BMW k1200RS oprócz tych hamulców które mogę zlecić mechanikowi jeśli to takie trudne i suchego sprzęgła jest coś kosztownego co może niemiło zaskoczyć?

Miałem Yamahę FJ 1200 i XJ 900 mimo że stare nic się tam nie działo oprócz gaźników które trzeba było czyścić i synchronizować co jakiś czas.

Wymiana filtrów i płynów to standardowo 

Edytowane przez rekrut88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...