POM Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 a jak oddasz do serwisu to ze spokojnym sumieniem mozesz jeździć 200?w serwisach również zdarzają się wpadki, a sam jak cos przy moto grzebiesz to przynajmniej bez pośpiechu i bardzo starannie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 nie przejezdzilem duzo, zeszly sezon na ZZR600, a teraz nie posiadam nic :cry: jestem w trakcie szukania. bycmoze zle sie wyrazilem ale wlasnie moj zygzak tak mnie zawiodl to byl rocznik 93 niby 33tys ale 5 wlasciciel i na szczescie, a moze nie moj brachol lecac ok 130kmh mial szlifa bo tloki sie zatrzymaly i kolo tylne zblokowalo. na szczescie to byla autobahna i nic mu sie nie stalo. od tego czasu jestem przewrazliwiony bo to moglo sie zdarzyc w innej sytuacji i moglo sie skonczyc gorzej. to sa tylko moje doswiadczenia i dziele sie z wami, a nie wykluczam tego ze 20letni motor moze jeszcze spokojnie 200 latac, tylko trzeba wtedy bardziej na wszystkie podzespoly zwracac uwage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 9 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jaka byla przyczyna zatarcia sie tlokow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 mial szlifa bo tloki sie zatrzymaly i kolo tylne zblokowaloja mechanikiem nie jestem ale silnik nie zaciera sie tak poprostu, choćby miał i 50 lat. Musiał być niesprawny układ smarowania a najprawdopodobnie ktoś zaniedbał kontroli poziomu oleju, podobno w zygzakach tak jest, że jak już sie zapali kontrolka oleju to jest po zawodach bo panewki już dostają. Więc zatarcie to wina niewłaściwej obsługi a nie wieku motocykla. A może jednak sie myle ?? lepiej niech jakaś mądra mechaniczna głowa się wypowiepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Tłoki się tak nagle nie zwatrzymują ( zawsze chwile to, trwa), a nawet jeśli , to istnieje coś takiego jak sprzęgło, które zlikwidowało by uślizg tylnego koła... coś dziwna ta opowieść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 latwo sie mowi, gorzej robi, jak ci kolo przyblokuje przy 60 to moze zdazysz wcisnac sprzeglo ale przy szybszej jezdzie to juz nie zawsze jest tak pieknie.nie zycze tobie abys musial sie przekonac czy jestes taki szybki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 chodzi o to czy nie było żadnych objawów wczesniej że moto chodzi nie tak jak powinno, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 10 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 stopmen powiedz kiedy sprawdzles cisnienie oleju i poziom oleju przed ta nieprzyjemna sytuacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 ogolnie nie bylo nic niepokojaceo, ponoc cos sie urwalo i przyblokowalo, ale nie wiem dokladnie bo tak jak byl zostal sprzedany z powodu wyjazdu(a tak chcialem go wziac ze soba:cry: ).nie jestem zadnym mechanikiem wiec ciezko mi cos konkretnego powiedziec, chodzilo mi tylko ze rozne rzeczy moga sie zdarzyc, nawet takie co dla niektorych wydaja sie byc niemozliwe. teraz zostal mi chyba uraz bo jak utrzymuje dluzej wiekrza predkosc to czasem nachodzamnie mysli zeby cos znowu nie jeblo, nawet jak jade rocznym motocyklem. moze to z czasem przejdzie.ps. tak jak lekarze zostawiaja rozne przedmioty w ciele pacjetow, tak i mechanik moze zapomniec czegos dokrecic, i wtedy co :?: :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 latwo sie mowi, gorzej robi, jak ci kolo przyblokuje przy 60 to moze zdazysz wcisnac sprzeglo ale przy szybszej jezdzie to juz nie zawsze jest tak pieknie.nie zycze tobie abys musial sie przekonac czy jestes taki szybki. Mi zablokowalo sie koło w poprzedniej XJ przy 90. Z tym, że mi padła skrzynia i to w tak felerny sposób, że wysprzęglenie nic nie pomoglo. Więc rzucalo mną na prawo i lewo, ale się nie wywaliułem... Co prawda 90 to nie 120... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.