Skocz do zawartości

XVS1100A DragStar Classic


Gość Tentutoja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

uprzejma prośba - czy ktoś mógłby mi opowiedziec o tym motocyklu? Głównie chodzi mi o stopień nowoczesności, zaawansowania technologicznego, przyjętych rozwiązań. Ewentualnie jak to się ma do innych motocykli tego typu stojących w salonach. Wrażena z jazd (zwłaszcza na nieco dłuższych trasach) mile widziane. Może jakieś linki... Czuję pewien niedosyt z lektury tego co udało mi się znaleźć w Sieci, do informacji od dilerów odnoszę się z pewna rezerwą. ;-) Każde info przeczytam z wdziecznością. Dane katalogowe znam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

no co jest Koledzy...? Nikt poza Piotrem i Michaelem (którym rzecz jasna za odzew dziękuję) nie jeździ(ł) taką maszyną, nic na jej temat nie słyszał, nic o niej nie wie... :?: :cry:

 

Wskazówka: O, to o ten tam poniżej motocykl chodzi - gdyby ktoś nie wiedział... ;-)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra to ja troche się wypowiem choćby o tym co może byc podobne.

 

Wiadomo moc motocykla tylko o 1 KM mniej niz Wild Star, masa troche mniejsza. Kiedyś chciałem kupic Wildka ale chyba się bardzo cieszę, że nie kupiłem.

Jak się jeździ na Classicu? Pewnie bardzo wygodnie i dostojnie, pozycja kierowcy bardzo ergonomiczna. Przy jeździ powyżej 110 polecam zakup szyby to duzo umili Ci pokonywanie mas powietrza. Na trasie, moto pali w okolicach katalogowych. Kiedys zauwazyłem, że na trasie kiedy to robiłem pierwszą trasę z moja kobietą przy prędkości do 90 km przejachałem 200 km na niecałych 9 litrach więc to jest super wynik. Dasz mu więcej w gardziel i ok 6 możesz liczyc na 100.

Hamulce przednie, hmm nie wiem jak seryjne ale jak wymienisz kable na stalowe to mówię Ci masz takie żyletki, że mała głowa!! Super. W takim moto kiedy masz 3 tarcze bardzo szybko wytrącisz prędkość, ( poprzednio jeździłem Magna i miała 1 tarcze z przodu i bemben - hamowanie to było spowalnianie).

Bezobsługowy napęd wałek Kardana, 3 tarcze hamulcowe, świetny wygląd, zdecydowanie jestem zwolennikiem Drag Stara 1100 nawet w wersji Classic. Wśród konkurencji raczej bije wszystkie !! ;) No wiadomo Yamaha !!

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam że warto tylko........ koniecznie pozbyć się oryginalnych tłumiczków  ;)

 

Skoro tak, to przy okazji chciałbym prosić o odrobinę łopatologicznej tłumikologii.

 

Powodu sugerowanej wymiany się domyślam, ale chciałbym to usłyszeć czarno na białym, tym bardziej, że nie pierwszy raz z taką sugestią się spotykam.

 

Wymienić, ale na jakie? To wydatek rzędu półtora, dwóch albo i więcej tysięcy, a więc istotne jest jak szukać tych jedynie słusznych. ;-) Żeby w ZIEMSKIEJ cenie były, żeby właściwie grały i takoż wyglądały, żeby wrogów z sąsiadów nie poczyniły. Gdzieś czytałem, że są studia gdzie można wybranych tłumików posłuchać, ale to chyba nie w naszym pięknym kraju...

 

Czy każdy tłumik pasuje do każdego motocykla, czy w poszukiwaniach trzeba zwracać uwagę na to, czy tłumik będzie pasował do konkretnego modelu? Wymianie podlega sama końcówka (tłumik właściwy ;-)) czy cały wydech?

 

Jak wymiana tłumików na nieoryginalne wpłynie na pracę całej reszty? Czy taka wymiana pociąga za sobą konieczność przeregulowania gaźnika, zapłonu?

 

Dla Szanownych Kolegów to bułka z masłem, a ja przy Waszej pomocy ciasne horyzonty mam nadzieję nieco se poszerzyć. ;-)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz byc moze czytales moje wypociny, wskazane na stronie CYC'a, odezwe sie, bom tez z Pomorskiego. Wiosna, a moze nawet i predzej - gdy ustapia sniegi - mozesz u mnie posluchac MCJ-ek, ktorych uzywam z przekonania, mozesz takze zobaczyc najcelniejsza przerobke oryginalnego wydechu (zakladal go na motocykl nie bede, bo zwyczajnie mi sie nie chce grzebac w OldMotylku od tej strony).

Teoria wydechow V-ek Yamahy w moim ujeciu jest nastepujaca: kolektor 2 w 1 i pewne wstepne tlumienie (wydech aftermarketowy lub oryginal z oproznionym i koncowkami, ktory wbrew pozorom pracuje prawie jak 2 w 1) nie powoduja koniecznosci przeregulowania gaznikow. Jesli zakladasz jakikolwiek system 2 w 2 (bez laczenia rurek "wpoprzek") nie tylko zmusza to do regulacji skladu mieszanki, synchro i wolnych obrotow, ale tez powieksza spalanie i przesuwa w gore zakres obrotow, przy ktorych silnik oddaje najwiekszy moment.

W razie innych pytan o XVS1100(a) pisz na [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wydechach sporo jest w dziale "Mechanika ogólna" w temacie "A oleju ubywa...". Wymiana samego wydechu na jakiś aftermarket nie zmusza (no ogół - chociaz to zalezy od konkretnego motocykla) do przeregulowania gaźników. Ale jak założysz całkiem pusty wydech (albo tylko z jakimś "sportowym" tłumikiem) to przeregulowania składu mieszanki (a może również wymiana dysz i przestawienie iglic) będzie konieczne.

 

Drag Star to fajny motocykl ze sprawdzonym silnikiem (mocno zmodyfikowana XV 1100 Virago), ładną sylwetką i dobrymi hamulcami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...