Gość Tentutoja Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 Witam,uprzejma prośba - czy ktoś mógłby mi opowiedziec o tym motocyklu? Głównie chodzi mi o stopień nowoczesności, zaawansowania technologicznego, przyjętych rozwiązań. Ewentualnie jak to się ma do innych motocykli tego typu stojących w salonach. Wrażena z jazd (zwłaszcza na nieco dłuższych trasach) mile widziane. Może jakieś linki... Czuję pewien niedosyt z lektury tego co udało mi się znaleźć w Sieci, do informacji od dilerów odnoszę się z pewna rezerwą. ;-) Każde info przeczytam z wdziecznością. Dane katalogowe znam.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrK Opublikowano 16 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2004 Rzuć okiem na link w podpisie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KEITH_ Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Czołem, Cóż chętnie bym i coś powiedział o tej maszynie ale co ja mam porównywać? Mojego Draga do Classica czy moze do Customa ?? PiortK zapodał link a ja powiem, że jest artykuł na tej stronie porównanie 1100 z 650 http://www.motocyc.pl/opisy_drag.html Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tentutoja Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 Witam ponownie, no co jest Koledzy...? Nikt poza Piotrem i Michaelem (którym rzecz jasna za odzew dziękuję) nie jeździ(ł) taką maszyną, nic na jej temat nie słyszał, nic o niej nie wie... :?: :cry: Wskazówka: O, to o ten tam poniżej motocykl chodzi - gdyby ktoś nie wiedział... ;-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Właśnie zamierzam zamienić swój XVS 650 na XVS1100. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KEITH_ Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 No dobra to ja troche się wypowiem choćby o tym co może byc podobne. Wiadomo moc motocykla tylko o 1 KM mniej niz Wild Star, masa troche mniejsza. Kiedyś chciałem kupic Wildka ale chyba się bardzo cieszę, że nie kupiłem. Jak się jeździ na Classicu? Pewnie bardzo wygodnie i dostojnie, pozycja kierowcy bardzo ergonomiczna. Przy jeździ powyżej 110 polecam zakup szyby to duzo umili Ci pokonywanie mas powietrza. Na trasie, moto pali w okolicach katalogowych. Kiedys zauwazyłem, że na trasie kiedy to robiłem pierwszą trasę z moja kobietą przy prędkości do 90 km przejachałem 200 km na niecałych 9 litrach więc to jest super wynik. Dasz mu więcej w gardziel i ok 6 możesz liczyc na 100. Hamulce przednie, hmm nie wiem jak seryjne ale jak wymienisz kable na stalowe to mówię Ci masz takie żyletki, że mała głowa!! Super. W takim moto kiedy masz 3 tarcze bardzo szybko wytrącisz prędkość, ( poprzednio jeździłem Magna i miała 1 tarcze z przodu i bemben - hamowanie to było spowalnianie). Bezobsługowy napęd wałek Kardana, 3 tarcze hamulcowe, świetny wygląd, zdecydowanie jestem zwolennikiem Drag Stara 1100 nawet w wersji Classic. Wśród konkurencji raczej bije wszystkie !! ;) No wiadomo Yamaha !! Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenobing Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 Dosiadałem 1100 - rewelacja jesli chodzi o prowadzenie, uważam że warto tylko........ koniecznie pozbyć się oryginalnych tłumiczków ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tentutoja Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 uważam że warto tylko........ koniecznie pozbyć się oryginalnych tłumiczków ;) Skoro tak, to przy okazji chciałbym prosić o odrobinę łopatologicznej tłumikologii. Powodu sugerowanej wymiany się domyślam, ale chciałbym to usłyszeć czarno na białym, tym bardziej, że nie pierwszy raz z taką sugestią się spotykam. Wymienić, ale na jakie? To wydatek rzędu półtora, dwóch albo i więcej tysięcy, a więc istotne jest jak szukać tych jedynie słusznych. ;-) Żeby w ZIEMSKIEJ cenie były, żeby właściwie grały i takoż wyglądały, żeby wrogów z sąsiadów nie poczyniły. Gdzieś czytałem, że są studia gdzie można wybranych tłumików posłuchać, ale to chyba nie w naszym pięknym kraju... Czy każdy tłumik pasuje do każdego motocykla, czy w poszukiwaniach trzeba zwracać uwagę na to, czy tłumik będzie pasował do konkretnego modelu? Wymianie podlega sama końcówka (tłumik właściwy ;-)) czy cały wydech? Jak wymiana tłumików na nieoryginalne wpłynie na pracę całej reszty? Czy taka wymiana pociąga za sobą konieczność przeregulowania gaźnika, zapłonu? Dla Szanownych Kolegów to bułka z masłem, a ja przy Waszej pomocy ciasne horyzonty mam nadzieję nieco se poszerzyć. ;-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 Chociaz byc moze czytales moje wypociny, wskazane na stronie CYC'a, odezwe sie, bom tez z Pomorskiego. Wiosna, a moze nawet i predzej - gdy ustapia sniegi - mozesz u mnie posluchac MCJ-ek, ktorych uzywam z przekonania, mozesz takze zobaczyc najcelniejsza przerobke oryginalnego wydechu (zakladal go na motocykl nie bede, bo zwyczajnie mi sie nie chce grzebac w OldMotylku od tej strony).Teoria wydechow V-ek Yamahy w moim ujeciu jest nastepujaca: kolektor 2 w 1 i pewne wstepne tlumienie (wydech aftermarketowy lub oryginal z oproznionym i koncowkami, ktory wbrew pozorom pracuje prawie jak 2 w 1) nie powoduja koniecznosci przeregulowania gaznikow. Jesli zakladasz jakikolwiek system 2 w 2 (bez laczenia rurek "wpoprzek") nie tylko zmusza to do regulacji skladu mieszanki, synchro i wolnych obrotow, ale tez powieksza spalanie i przesuwa w gore zakres obrotow, przy ktorych silnik oddaje najwiekszy moment.W razie innych pytan o XVS1100(a) pisz na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2004 O wydechach sporo jest w dziale "Mechanika ogólna" w temacie "A oleju ubywa...". Wymiana samego wydechu na jakiś aftermarket nie zmusza (no ogół - chociaz to zalezy od konkretnego motocykla) do przeregulowania gaźników. Ale jak założysz całkiem pusty wydech (albo tylko z jakimś "sportowym" tłumikiem) to przeregulowania składu mieszanki (a może również wymiana dysz i przestawienie iglic) będzie konieczne. Drag Star to fajny motocykl ze sprawdzonym silnikiem (mocno zmodyfikowana XV 1100 Virago), ładną sylwetką i dobrymi hamulcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.