Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki VN 750 łączcie się!


Gość Maryanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegę,

mam taki sam problem - na gorącym silniku nie chce odpalić. Trzeba odczekać ok 10-15min i odpala od pierwszego razu. Poradziłeś sobie z tą dolegliwością? Dzisiaj podjechałem na st benzynową i miałem przymusową przerwę "na kawę". Zamierzam w przyszłym mieśiącu zrobić regulację gazników -może to pomoże? Pozdrawiam,

 

...to jest ich przypadłość - ja jeszcze nie muszę czekać aż ostygnie, ale na gorącym pali ciężej i strzela 2-3 razy w wydech przy zamknięciu manetki z szybkiej jazdy. Jestem umówiony w serwisie po 25-tym (rozpoczęcie sezonu u nas) na regulację i czyszczenie gaźnika (w jakiś tam specyficzny sposób ), wiedzą o co chodzi i ma "na bank" pomóc - napiszę jaki efekt !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...to jest ich przypadłość - ja jeszcze nie muszę czekać aż ostygnie, ale na gorącym pali ciężej i strzela 2-3 razy w wydech przy zamknięciu manetki z szybkiej jazdy. Jestem umówiony w serwisie po 25-tym (rozpoczęcie sezonu u nas) na regulację i czyszczenie gaźnika (w jakiś tam specyficzny sposób ), wiedzą o co chodzi i ma "na bank" pomóc - napiszę jaki efekt !

Dziękuję, będę czekał na wiadomość. Ale mam jeszcze jedną przypadłość która pojawiła sie po solidnym przeglądzie przed sezonem. Na zimno-po np tygodniowej przerwie bardzo bardzo trudno odpala. Trwa to w nieskończoność a akumulator jest bliski zera. I wreszcie... Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję, będę czekał na wiadomość. Ale mam jeszcze jedną przypadłość która pojawiła sie po solidnym przeglądzie przed sezonem. Na zimno-po np tygodniowej przerwie bardzo bardzo trudno odpala. Trwa to w nieskończoność a akumulator jest bliski zera. I wreszcie... Pozdrawiam,

Witajcie ,. juz wcześniej pisałem o trudnościach rozruchu na gorącym silniku - mechanior powiedział,że trzeba wymienić wolne koło w silniku. Jak kupi i wymieni dam znac ..Szerokości.....Pozdrawiam Maryo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

...to jest ich przypadłość - ja jeszcze nie muszę czekać aż ostygnie, ale na gorącym pali ciężej i strzela 2-3 razy w wydech przy zamknięciu manetki z szybkiej jazdy. Jestem umówiony w serwisie po 25-tym (rozpoczęcie sezonu u nas) na regulację i czyszczenie gaźnika (w jakiś tam specyficzny sposób ), wiedzą o co chodzi i ma "na bank" pomóc - napiszę jaki efekt !

Witam ponownie. Są jakieś pozytywne skutki regulacji i czyszczenia gażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Są jakieś pozytywne skutki regulacji i czyszczenia gażnika?

 

...jeszcze nie byłem - zostałem odłożony po świętach majowych

 

ale widzę, że regulacja konieczna np. nie zapala na ssaniu - zalewa się, później łapie na pojedyńcze świece (już po wyłączeniu ssania), aż złapie równą prace. Natomiast po np. trzech dniach postoju za drugim naciśnięciem na starter zapala bez ssania. Na gorącym 2-3 naciśniecie i dopiero pali, wkiedyś za pierwszym - po zamknięciu gazu np. zwalnianie z 100-ki kilka razy strzeli w rury, co wywołuje aplauz gapiów, a mnie wkurza - serwisant powiedział, że z tym sobie poradzi - napiszę jaki efekt.

Poza tym jeździ uczciwie, więc może i ja się trochę zaniedbuję z tym tematem !

 

 

 

 

zapraszam wszystkich VN-owców do odwiedzenia, a może współpracy, stronki nowo założonego i zarejestrowanego na KONGRESIE klubu o nazwie " VULCANERIA KAWASAKI CLUB "

http://andrzej64.home.pl/vulcaneria/forum_phpBB2/index.php

Edytowane przez Starszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeszcze nie byłem - zostałem odłożony po świętach majowych

 

ale widzę, że regulacja konieczna np. nie zapala na ssaniu - zalewa się, później łapie na pojedyńcze świece (już po wyłączeniu ssania), aż złapie równą prace. Natomiast po np. trzech dniach postoju za drugim naciśnięciem na starter zapala bez ssania. Na gorącym 2-3 naciśniecie i dopiero pali, wkiedyś za pierwszym - po zamknięciu gazu np. zwalnianie z 100-ki kilka razy strzeli w rury, co wywołuje aplauz gapiów, a mnie wkurza - serwisant powiedział, że z tym sobie poradzi - napiszę jaki efekt.

Poza tym jeździ uczciwie, więc może i ja się trochę zaniedbuję z tym tematem !

zapraszam wszystkich VN-owców do odwiedzenia, a może współpracy, stronki nowo założonego i zarejestrowanego na KONGRESIE klubu o nazwie " VULCANERIA KAWASAKI CLUB "

http://andrzej64.home.pl/vulcaneria/forum_phpBB2/index.php

 

ok, poczekam. Strzelanie w rurę to efekt chyba za bogatej mieszanki - też to mam. Po regulacji gazników będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeszcze nie byłem - zostałem odłożony po świętach majowych

 

ale widzę, że regulacja konieczna np. nie zapala na ssaniu - zalewa się, później łapie na pojedyńcze świece (już po wyłączeniu ssania), aż złapie równą prace. Natomiast po np. trzech dniach postoju za drugim naciśnięciem na starter zapala bez ssania. Na gorącym 2-3 naciśniecie i dopiero pali, wkiedyś za pierwszym - po zamknięciu gazu np. zwalnianie z 100-ki kilka razy strzeli w rury, co wywołuje aplauz gapiów, a mnie wkurza - serwisant powiedział, że z tym sobie poradzi - napiszę jaki efekt.

Poza tym jeździ uczciwie, więc może i ja się trochę zaniedbuję z tym tematem !

zapraszam wszystkich VN-owców do odwiedzenia, a może współpracy, stronki nowo założonego i zarejestrowanego na KONGRESIE klubu o nazwie " VULCANERIA KAWASAKI CLUB "

http://andrzej64.home.pl/vulcaneria/forum_phpBB2/index.php

.... czytam Vulkanerię od kilku dni. Przeniosłeś swoją aktywność na tamte forum, ale ja w dalszym ciągu pytam o tą tajemnicę w regujacji gazników. Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam chialem napisac o tym co mnie dzis spotkało.

A wiec pogoda ladna , wybralem sie na przejazczke moim vulkanikiem jade sobie daleko od miasta pomalusku i nagle cos mi strzela z wydechow slysze nierowna prace silnika i gasnie!!!!

Przerazilem sie bo znikly wszystkie kontrolki nic nie dziala, coz musialem scholowac.

W domku sprawdzam jako pierwszy akumulator i co ..okazuje sie ze zginął smiercia naturalna...podpiolem pod prostownik, lkontrolki sie pojawily co wykluczylo przynajmniej narazie inną przyczyne, akumulator postawilem pod ladowanie na okolo godzinke ale żadnych rezultatow, a na mierniku nawet nie ma 5 volt, jutro jade akuu nowe kupic.

Pozdrawiam wszystkich Kolegów:)

_________________

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moj tata jest posiadaczem Vulkana 750 i chyba coś się skończyło tylko nie bardzo wiadomo co.

Objawy:

-jedzie sobie 100km/h i slyszy jakiś metaliczne dzwięki. Nie bardzo wie o co chodzi więco zwalnia i jedzie dalej. Po kilku kilometrach moto już nie jedzie tzn biegi są tylko motor nie ciągnie. Koniec końcem przyczepka i do domu.

 

Teraz co to mogło się stać: coś z wałem czy może sprzeło?? Silnik odpala normalnie i biegi wchodzą więc moim skromnym zdaniem to raczej wał.

 

Co o tym myślicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chialem napisac o tym co mnie dzis spotkało.

A wiec pogoda ladna , wybralem sie na przejazczke moim vulkanikiem jade sobie daleko od miasta pomalusku i nagle cos mi strzela z wydechow slysze nierowna prace .........

 

Miałem podobnie. Musisz posprawdzać połączenia elektryczne (kostki) począwszy od stacyjki ,skończywszy na alternatorze regulatorze i module zapłonu. Na pewno jest tam jakaś "zieleninka" albo i luźny styk. U mnie była walnięta kostka z przodu baku

chyba od stacyjki.

 

 

Witam

 

Moj tata jest posiadaczem Vulkana 750 i chyba coś się skończyło tylko nie bardzo wiadomo co.

Objawy:

-jedzie sobie 100km/h i slyszy jakiś metaliczne dzwięki. Nie bardzo wie o co chodzi więco zwalnia i jedzie dalej. Po kilku kilometrach moto już nie jedzie tzn biegi są tylko motor nie ciągnie. Koniec końcem przyczepka i do domu.

 

Teraz co to mogło się stać: coś z wałem czy może sprzeło?? Silnik odpala normalnie i biegi wchodzą więc moim skromnym zdaniem to raczej wał.

 

Co o tym myślicie??

 

Wydaje mi się że gdyby to był wał to brzęczało by przy każdym wrzuceniu biegu,ale mogę się mylić. Trochę roboty i wiadomo. Ściągnąć koło, cztery śruby i przekładnia kątowa schodzi ,sprawdzić czy dobrze chodzi. Na wystającym wielowpuście można chyba sprawdzić czy skrzynia załącza biegi.

Poza tym sprawdził bym jeszcze sprzęgło. Też parę śrubek i wszystko widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Mam, zdaje się, nieduży problem. Jestem laikiem, dlatego nie wiem jak to opisać, ale postaram się jak najlepiej. Po odpaleniu przez niedługi czas dławi silnik, jak chcę ruszać to gaśnie, nawet jak mocniej odkręcę gaz. Krótką chwilę (ok. 1-2min) po odpaleniu stał zanim ruszyłem. Wcześniej jeździłem jakieś 2 godziny wcześniej. Przez ten czas stał na słońcu(jeśli ma to jakieś znaczenie). Z samym zapłonem nie ma problemu. Przy kolejnym rozruchu strzelił z wydechu. Poza tym wydaje mi się, że dużo pali, ponad 7l/100km. Jak wygląda u Was spalanie? Myślicie, że wizyta na regulację gaźników rozwiąże problem?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...