Moby04 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Myślę, że to będzie dobre miejsce na zadanie tego pytania. Gdzie (i za ile mniej więcej) mogę we Wrocku zrobić mojej maszynce przegląd, wymianę płynów i opon? A przy okazji jakie opony do niego kupić? Serwisówka wymienia 150/90 na tył i 100/90 na przód ale jak się rozejrzałem pobieżnie po allegro to zwłaszcza takiej jak na przód za bardzo nie uświadczy... czy można zamontować jakąś inną ale podobną, np. 110/90? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam. Zgłasza się kolejny uzytkownik VULCANA 750.Mam dwie sprawy do wyjaśnienia w swoim sprzęcie.1. Ktoś zainicjował kiedyś temat zgrzytnięcia sprzęgła przy wrzucaniu 1 na zimnym silniku. Temat umarł a chciałbym do niego wrócić.2.Czy ktoś z urzytkowniów miał problem z kardanem, a dokładniej z wyciekiem oleju (małym) na bębniekoła. Z góry dzięki za jakieś sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich Urzytkowników VN-ów!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam. Zgłasza się kolejny uzytkownik VULCANA 750.Mam dwie sprawy do wyjaśnienia w swoim sprzęcie.1. Ktoś zainicjował kiedyś temat zgrzytnięcia sprzęgła przy wrzucaniu 1 na zimnym silniku. Temat umarł a chciałbym do niego wrócić.2.Czy ktoś z urzytkowniów miał problem z kardanem, a dokładniej z wyciekiem oleju (małym) na bębniekoła. Z góry dzięki za jakieś sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich Urzytkowników VN-ów!!!Witaj Maniek , u mnie też zaraz po odpaleniu silnika 1 wchodzi z lekkim zgrzytkiem , to chyba norma ,ale jak sie rozgrzeje to jest juz cicho.Z wyciekiem na wale nie mam doczynienia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 (edytowane) Cześć Maniek.Co dopytania 2 to po zimie jak wyprowadziłem motocykl to pociekło kilka kropli oleju na felgę, sprawdziłem ile go jest- było dużo za mało. Dolałem olej i później nie ciekło. W weekend spróbuję wymienić simering.pozdrawiam p.s. Czy mógłby ktoś zmierzyć szerokość tarczy hamulcowej w VN750? Mój stoi w Rzeszowie, a chciałbym kupić blokadę na tarczę. Z góry wielkie dzięki :) Edytowane 24 Czerwca 2008 przez wadir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ledzmar Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam,To ja chyba rozpocząłem temat zgrzytu przy wrzucaniu jedynki na zimnym silniku. I właśnie odpowiedzi były takie że zdarza się to u kilku osób. U mnie jednak trochę mnie to zdziwiło, bo ten zgrzyt pojawił się dopiero od tego sezonu. A w cały poprzedni rok, który przejeździłem nie miałem tego problemu, nie było żadnego zgrzytu. Dlatego nie wydaje mi się żeby to było całkowicie normalne skoro pojawiło się od tego sezonu. Ale na razie nie rozwiązałem tego problemu i do tej pory nic z tym nie zrobiłem. Tylko dla jasności, tu nie chodzi o zgrzyt podczas wrzucania jedynki tylko podczas puszczania sprzęgła z jedynki na zimnym silniku. Ze dwa, trzy takie zgrzyty na początku i potem już jest dobrze. Mimo wszystko niepokoi mnie trochę ten temat, bo jakiś taki nieładny ten zgrzyt jest;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryo Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Cześć Maniek.Co dopytania 2 to po zimie jak wyprowadziłem motocykl to pociekło kilka kropli oleju na felgę, sprawdziłem ile go jest- było dużo za mało. Dolałem olej i później nie ciekło. W weekend spróbuję wymienić simering.pozdrawiam p.s. Czy mógłby ktoś zmierzyć szerokość tarczy hamulcowej w VN750? Mój stoi w Rzeszowie, a chciałbym kupić blokadę na tarczę. Z góry wielkie dzięki :banghead:Cześć podaję Ci grubość tarczy hamulcowej - 5,5 mm , otwór o średnicy 13,5 mm oddalony jestod krawędzi tarczy 54 mm. Masz jeszcze 3 otwory o średnicy 7,5 mm , oddalony pierwszy od krawędzi tarczy 9 mm. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hacker82 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Mam pytanie, od kilku dni w moim vulcanie wystąpiła usterka która spędza mi sen z powiek gdyż mimo tak pięknej pogody stoi on w garażu i nie jeździ. a mianowicei chodzi o to, że jak jest zimny to zapal normalnie i wszystko jest ok, a jak już się zagrzeje i go zgaszę to nie mogę odpalić gdyż w ogóle na przewody w obydu cylindrach nie dostaję prądu, myślałem, że to wina kabli ale po wymianie i to nie pomogło. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc gdyż może komuś z was taki problem się przytrafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Dzięki Maryo za odpowieź:bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam wszystkich serdecznie :icon_twisted: Sorki, że przerwę tak ciekawe tematy wycieków, zgrzytów, strzelań , itp., ale chciałbym zapytać, czy pomysł ze spotkaniem już umarł??? Jakby nie patrzeć , jest lato. Droga wzywa. Nie wszyscy mogą, ale Ci co przeszkód nie mają czy nie lecą w trasę? Można by się gdzieś styknąć. Mam propozycję-zaproszenie. Od 17 do 20 lipca w Sułomine koło Wolina ( zaraz za miastem jakieś 3 km jadąc w kierunku Świnoujścia) odbywać się będzie Western Piknik Cuntry - bardzo fajna, klimatyczna imprezka. Dużo motorów, amerykańskie wozy, niezła muzyczka przez cały dzionek, duże pole namiotowe, nad Zalewem Szczecińskim (blisko na wypad nad morze), urokliwe położenie, browarki, ładne dziewczęta... Wjazd jest free. Rzecz jasna browarki i jadło płatne, ale przystępne ceny i przede wszystkim zjadliwe. Jeśli by pogoda jeszcze dopisała - żyć nie umierać. Na tej imprezie zawsze jest trochę Vulkanów wszelkiej maści. Zapewne z samego Świnoujścia kilka się pokaże, a i nie wątpię, że ze Szczecina i okolic również. Zatem - jeśli macie wolne, nie wiecie gdzie się wybrać na przejażdżkę, a do tego chcecie się spotkać z VNowcami - zapraszam http://www.western-piknik.pl/ - tu podaję link na stronkę tej imprezy, zobaczcie sami :icon_rolleyes: pozdrawiam do zobaczenia na szlaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Jeszcze jedno. Mam pliki z danymi serwisowymi motocykli w tym i VNów po polsku, i manuala do VN 800 po angielsku. Jeśli ktoś potrzebuje to kliknijcie na moje GG swój adres e-mail a podeślę co trzeba :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolow12345 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam. Jestem posiadaczem Kawasaki Vulcan 750 i mam pewien problem. Kiedy rusze z duzym gazem to idzie super ale jak rusze lekkim gazem do 3 biegu i mam 2000 obrotow i chce przyspieszyc to go muli i jakby brakowalo mocy musze dopiero zredukowac na 2 i wtedy idzie. Cos mi sie wydaje ze to wina paliwa. Wymienilem swiece i kable, regulowalem i czyscilem gazniki gazniki. Robilem wszystko co sie da i dalej zero efektu. PS jak wykrece swiece z cylindra tego blizej chlodnicy to swiece sa okopcone a jak wykrece z tego drugiego to sa wypalone prawidlowo. Prosze o odpowiedz moje gg 4674069 e-mail [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash_Virago Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam!Wczoraj mój Tata kupił Vulcana 700 wersja USA z 1985 roku. Czy też zalicza się do 750? czytałem że niby w nim jest wszystko to samo co w 750 ale ile w tym prawdy to nie wiem?A tak poza tym jest to bardzo bardzo super motocykl :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOBLER-W1 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Cheh to i ja muszę coś takiego zrobić bo mam takie wrażenie jakby mi nie ładował albo się przycinał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bettowen Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam!Panowie czy mozna sprawdzić w jakiś sposób cewke ....w moim ostatnio padają swiece dwie na jednym cylindrze mysle ze moze byc przyczyną cewka .zamieniłem miejscami cewki i padły swiece na drugim cylindrze ,,tylko pytanie czy to cewka czy moduł? no i czy jest sposób inny na sprawdzenie cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam. Jestem posiadaczem Kawasaki Vulcan 750 i mam pewien problem. Kiedy rusze z duzym gazem to idzie super ale jak rusze lekkim gazem do 3 biegu i mam 2000 obrotow i chce przyspieszyc to go muli i jakby brakowalo mocy musze dopiero zredukowac na 2 i wtedy idzie. Cos mi sie wydaje ze to wina paliwa. Wymienilem swiece i kable, regulowalem i czyscilem gazniki gazniki. Robilem wszystko co sie da i dalej zero efektu. PS jak wykrece swiece z cylindra tego blizej chlodnicy to swiece sa okopcone a jak wykrece z tego drugiego to sa wypalone prawidlowo. Prosze o odpowiedz moje gg 4674069 e-mail [email protected] Witaj! Pomijając ewentualnie regulację gaźników bo i to na to wygląda - ten typ lubi niestety obroty. Piszesz - trzeci bieg i 2000 obrotów - i mój się słabo zbierał. Wulkan dostaje dobrego "kopa" powyżej 6000 obrotów i im wiecej obrotów tym wieksza moc i moment obrotowy. Spróbuj popularnym samochodem wdepnąć na trójce przy 2000 obrotów i zobaczysz ja "pójdzie". Róznica w kolorze świec teź wskazuję na konieczność przeprowadzenia regulacji i synchronizacji gaźników. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.