Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki VN 750 łączcie się!


Gość Maryanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że to będzie dobre miejsce na zadanie tego pytania. Gdzie (i za ile mniej więcej) mogę we Wrocku zrobić mojej maszynce przegląd, wymianę płynów i opon? A przy okazji jakie opony do niego kupić? Serwisówka wymienia 150/90 na tył i 100/90 na przód ale jak się rozejrzałem pobieżnie po allegro to zwłaszcza takiej jak na przód za bardzo nie uświadczy... czy można zamontować jakąś inną ale podobną, np. 110/90?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zgłasza się kolejny uzytkownik VULCANA 750.

Mam dwie sprawy do wyjaśnienia w swoim sprzęcie.

1. Ktoś zainicjował kiedyś temat zgrzytnięcia sprzęgła przy wrzucaniu 1 na zimnym silniku.

Temat umarł a chciałbym do niego wrócić.

2.Czy ktoś z urzytkowniów miał problem z kardanem, a dokładniej z wyciekiem oleju (małym) na bębnie

koła.

 

Z góry dzięki za jakieś sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich Urzytkowników VN-ów!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zgłasza się kolejny uzytkownik VULCANA 750.

Mam dwie sprawy do wyjaśnienia w swoim sprzęcie.

1. Ktoś zainicjował kiedyś temat zgrzytnięcia sprzęgła przy wrzucaniu 1 na zimnym silniku.

Temat umarł a chciałbym do niego wrócić.

2.Czy ktoś z urzytkowniów miał problem z kardanem, a dokładniej z wyciekiem oleju (małym) na bębnie

koła.

 

Z góry dzięki za jakieś sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich Urzytkowników VN-ów!!!

Witaj Maniek , u mnie też zaraz po odpaleniu silnika 1 wchodzi z lekkim zgrzytkiem , to chyba norma ,ale jak sie rozgrzeje to jest juz cicho.Z wyciekiem na wale nie mam doczynienia. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Maniek.

Co dopytania 2 to po zimie jak wyprowadziłem motocykl to pociekło kilka kropli oleju na felgę, sprawdziłem ile go jest- było dużo za mało. Dolałem olej i później nie ciekło. W weekend spróbuję wymienić simering.

pozdrawiam

 

p.s. Czy mógłby ktoś zmierzyć szerokość tarczy hamulcowej w VN750? Mój stoi w Rzeszowie, a chciałbym kupić blokadę na tarczę. Z góry wielkie dzięki :)

Edytowane przez wadir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To ja chyba rozpocząłem temat zgrzytu przy wrzucaniu jedynki na zimnym silniku. I właśnie odpowiedzi były takie że zdarza się to u kilku osób. U mnie jednak trochę mnie to zdziwiło, bo ten zgrzyt pojawił się dopiero od tego sezonu. A w cały poprzedni rok, który przejeździłem nie miałem tego problemu, nie było żadnego zgrzytu. Dlatego nie wydaje mi się żeby to było całkowicie normalne skoro pojawiło się od tego sezonu. Ale na razie nie rozwiązałem tego problemu i do tej pory nic z tym nie zrobiłem. Tylko dla jasności, tu nie chodzi o zgrzyt podczas wrzucania jedynki tylko podczas puszczania sprzęgła z jedynki na zimnym silniku. Ze dwa, trzy takie zgrzyty na początku i potem już jest dobrze. Mimo wszystko niepokoi mnie trochę ten temat, bo jakiś taki nieładny ten zgrzyt jest;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Maniek.

Co dopytania 2 to po zimie jak wyprowadziłem motocykl to pociekło kilka kropli oleju na felgę, sprawdziłem ile go jest- było dużo za mało. Dolałem olej i później nie ciekło. W weekend spróbuję wymienić simering.

pozdrawiam

 

p.s. Czy mógłby ktoś zmierzyć szerokość tarczy hamulcowej w VN750? Mój stoi w Rzeszowie, a chciałbym kupić blokadę na tarczę. Z góry wielkie dzięki :banghead:

Cześć podaję Ci grubość tarczy hamulcowej - 5,5 mm , otwór o średnicy 13,5 mm oddalony jest

od krawędzi tarczy 54 mm. Masz jeszcze 3 otwory o średnicy 7,5 mm , oddalony pierwszy od krawędzi tarczy

9 mm. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, od kilku dni w moim vulcanie wystąpiła usterka która spędza mi sen z powiek gdyż mimo tak pięknej pogody stoi on w garażu i nie jeździ. a mianowicei chodzi o to, że jak jest zimny to zapal normalnie i wszystko jest ok, a jak już się zagrzeje i go zgaszę to nie mogę odpalić gdyż w ogóle na przewody w obydu cylindrach nie dostaję prądu, myślałem, że to wina kabli ale po wymianie i to nie pomogło. Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc gdyż może komuś z was taki problem się przytrafił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie :icon_twisted:

Sorki, że przerwę tak ciekawe tematy wycieków, zgrzytów, strzelań , itp., ale chciałbym zapytać, czy pomysł ze spotkaniem już umarł???

Jakby nie patrzeć , jest lato. Droga wzywa. Nie wszyscy mogą, ale Ci co przeszkód nie mają czy nie lecą w trasę? Można by się gdzieś styknąć.

Mam propozycję-zaproszenie. Od 17 do 20 lipca w Sułomine koło Wolina ( zaraz za miastem jakieś 3 km jadąc w kierunku Świnoujścia) odbywać się będzie Western Piknik Cuntry - bardzo fajna, klimatyczna imprezka. Dużo motorów, amerykańskie wozy, niezła muzyczka przez cały dzionek, duże pole namiotowe, nad Zalewem Szczecińskim (blisko na wypad nad morze), urokliwe położenie, browarki, ładne dziewczęta... Wjazd jest free. Rzecz jasna browarki i jadło płatne, ale przystępne ceny i przede wszystkim zjadliwe. Jeśli by pogoda jeszcze dopisała - żyć nie umierać.

Na tej imprezie zawsze jest trochę Vulkanów wszelkiej maści. Zapewne z samego Świnoujścia kilka się pokaże, a i nie wątpię, że ze Szczecina i okolic również.

Zatem - jeśli macie wolne, nie wiecie gdzie się wybrać na przejażdżkę, a do tego chcecie się spotkać z VNowcami - zapraszam

 

http://www.western-piknik.pl/ - tu podaję link na stronkę tej imprezy, zobaczcie sami :icon_rolleyes:

 

pozdrawiam

do zobaczenia na szlaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno.

Mam pliki z danymi serwisowymi motocykli w tym i VNów po polsku, i manuala do VN 800 po angielsku. Jeśli ktoś potrzebuje to kliknijcie na moje GG swój adres e-mail a podeślę co trzeba :icon_mrgreen:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Jestem posiadaczem Kawasaki Vulcan 750 i mam pewien problem. Kiedy rusze z duzym gazem to idzie super ale jak rusze lekkim gazem do 3 biegu i mam 2000 obrotow i chce przyspieszyc to go muli i jakby brakowalo mocy musze dopiero zredukowac na 2 i wtedy idzie. Cos mi sie wydaje ze to wina paliwa. Wymienilem swiece i kable, regulowalem i czyscilem gazniki gazniki. Robilem wszystko co sie da i dalej zero efektu. PS jak wykrece swiece z cylindra tego blizej chlodnicy to swiece sa okopcone a jak wykrece z tego drugiego to sa wypalone prawidlowo. Prosze o odpowiedz moje gg 4674069 e-mail [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wczoraj mój Tata kupił Vulcana 700 wersja USA z 1985 roku. Czy też zalicza się do 750? czytałem że niby w nim jest wszystko to samo co w 750 ale ile w tym prawdy to nie wiem?

A tak poza tym jest to bardzo bardzo super motocykl :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Panowie czy mozna sprawdzić w jakiś sposób cewke ....w moim ostatnio padają swiece dwie na jednym cylindrze mysle ze moze byc przyczyną cewka .zamieniłem miejscami cewki i padły swiece na drugim cylindrze ,,tylko pytanie czy to cewka czy moduł? no i czy jest sposób inny na sprawdzenie cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem posiadaczem Kawasaki Vulcan 750 i mam pewien problem. Kiedy rusze z duzym gazem to idzie super ale jak rusze lekkim gazem do 3 biegu i mam 2000 obrotow i chce przyspieszyc to go muli i jakby brakowalo mocy musze dopiero zredukowac na 2 i wtedy idzie. Cos mi sie wydaje ze to wina paliwa. Wymienilem swiece i kable, regulowalem i czyscilem gazniki gazniki. Robilem wszystko co sie da i dalej zero efektu. PS jak wykrece swiece z cylindra tego blizej chlodnicy to swiece sa okopcone a jak wykrece z tego drugiego to sa wypalone prawidlowo. Prosze o odpowiedz moje gg 4674069 e-mail [email protected]

 

 

Witaj!

 

Pomijając ewentualnie regulację gaźników bo i to na to wygląda - ten typ lubi niestety obroty. Piszesz - trzeci bieg i 2000 obrotów - i mój się słabo zbierał. Wulkan dostaje dobrego "kopa" powyżej 6000 obrotów i im wiecej obrotów tym wieksza moc i moment obrotowy. Spróbuj popularnym samochodem wdepnąć na trójce przy 2000 obrotów i zobaczysz ja "pójdzie". Róznica w kolorze świec teź wskazuję na konieczność przeprowadzenia regulacji i synchronizacji gaźników.

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...