Skocz do zawartości

Freewind gaśnie


Ilidan10S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko chłopaki. Miesiac temu suzuki chodzilo bez zarzutów, a dzisiaj w przeddzień imprezy motocyklowej zapala od strzała i po chwili obroty spadaja i gaśnie(niezaleznie czy na ssaniu czy bez) i nie da sie juz go odpalić. Dopiero po 20minutach zalapie. Widocznie zalewa go bo swiece mial czarne osmolone. Kupilem nowe i to samo. Dopoki trzymam lekko gaz to chodzi więc podkrecilem obroty ale chwile trzyma i gaśnie. Wiec na sile gaz trzymalem zeby go rozgrzac. Rozgrzany tez zgasl i nie moglem zapalić. Czy gazniki sie mogly rozsynchronizować? Wykluczylem podcisnienje kranika i zawory bo na cieplym powinno byc okej. Problem tkwi chyba w gaznikach, czy jestem w stanie sprawdzic cos jeszcze sam? Czy do mechnika na czyszczenie i synchro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli działał, a nic poważniejszego nie zmieniałeś, do tego jeżeli podejrzewasz mieszankę za bogatą, to sam sobie podpowiadasz - nie podajesz rocznika, ale piszesz o gaźnikach - same się nie "rozsynchronizują", i wątpię żeby to synchronizacja była. Sprawdź filtr powietrza i drożność układu powietrza - brak powietrza powoduje bogacenie mieszanki, potem sprawdź dysze wolnych obrotów. A generalnie, podmień świece na irydowe - mieszanki nie poprawią, ale dają o wiele silniejszą iskrę. 

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej ktorys z zaworkow paliwowych komor plywakowych jest brudny, lub zuzyty i nie trzyma poziomu paliwa powodujac zalewanie silnika na wolnych obrotach. Trzeba zdjac komory z gaznikow i sprawdzic zaworki, ew wymienic iglice tych zaworkow. Drugi mozliwy powod to awaria kranika i paliwo przedostajace sie do kolektora ssacego rurka podcisnienia. Sprawdzenie warto zaczac od sprawdzenia rurki czy jest sucha bo to latwiejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...