miros Opublikowano 29 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2004 Witam Mam pytanie jak nauczyć sie stawiać crossika na tylne kółko ? Na jakim biegu, ile gazu, jak sprzęgło, jak sie pochylić itd ??? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 29 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2004 Zależy jakiego masz crosika .Spróbuj na początku na 1 odchylić sie troszke do tyłu trosze dodac gazu ująć gazu i dodać na fulla ,jak nie da rady spróbuj troszke podciągnąc kierownice gdy maszynk anajlepiej sie zbierze.Jeżeli ci bedzie wychodziło dobrze to próbuj na 2 potem na 3 ;) Druga metoda to tzw strzał ze sprzęgła jedziesz na 1 i strzelasz ze sprzęgła powinno przednie kołu unieść sie ku niebiosom.Gdy już bedziesz jechal na tylnym balansuj ciałem i troche gazem jak cie bedzie za bardzo otchylało naciskaj tylny hamulec powinienes wtedy powoli lądować przednim kołem.Na poczatku rob to powoli i ostrożnie życze miłej zabawy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2004 Rm jak kazda 125 crosowa ( oprócz sx) ma stromą chrakterystyke wiec operuj tylko na wyższych obrotach gazem. Suza powinna ci sie sama podniscić na koło przy wrzucaniu 2 biegu jak nie to z 1 samym gazem daj i usiądz z tyłu siedzenia. W rm nie polecam na 1 biegu strzelania ze sprzęgła i jednoczesnego odchylania się bo to sie skończy na plecach. Najelpeij spróbuj strzał z klamy na 2 biegu i stopniowo coraz dalej siadaj odo zbiornika w penym momencie wyczujesz moment podoszenia sie koła.Chociaz jezeli jest w dobrym stanie to koło powinno sie podnosić przy pierwszych 3 biegach przy samym przyspieszaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Najłatwiej jest na jedynce ale łatwiej jest też zaliczyć plecy, . 8O Musisz wyczuć motocykl przy jakim odkręceniu manetki na jaką wysokość wystrzeli kólko. ;) Na wyższych biegach najłatwiej jest chyba stawiać stojąc na podnóżkach, ciągniesz wtedy za kierownice w swoją strone a nogami wypychasz do przodu motocykl z pod siebie, jednocześnie dodając gazu. :twisted: Radze trenować na jakiejś łące to na wypadek gleby, na asfalt przejdziesz jak zaczniesz panować nad moto jadącym na gumie. ;) Pare lat temu stawiając na koło przerobioną na crossa WSK-e pamiętam że jak za wysoko poszła to zeskakiwałem i biegłem za nią z wciśniętym sprzęgłem a jak zwolniła to spowrotem na moto. :mrgreen: Uchroniło mnie to pare razy od dachowania. Nie wiem czy to sprawdzi się przy twoim sprzęcie bo ja miałem bardzo krutko obcięty tylni błotnik a i tak czasami zaorałem. :? Dobrej zabawy i uważaj na siebie, POZDRO ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 jesli mam być szczery to dzisiaj jeździłem na kole pirwszy raz od 4 miesiecy i musze się przyznac że kilka razy biegłem za motorem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 30 Października 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 No 125 można czasem dłuuugo gonić ;)Miałem RM125'95 i czasem za nią gąniłem po polu. To dość zwiariowane moto o słabym dole i bardzo agresywnej górze w obrotach. Dlatego polecam operowanie sprzęgłem bez względu na bieg oraz prędkość. Myślę, że ucz się w ten sposób: dwójka, dajesz coś pod 35 km/h, sprzęgło, gaz na 2/3, puszczasz sprzęgło, stawiasz na koło, teraz starasz sie trzymać gaz i odchylaj się do tyłu, ale staraj się odchylać ciałem, a nie dupą (to trudne, wiem). pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.